Περί εκπαιδευτικών και γιατρών
Δύο επίκαιρες ανακοινώσεις του ΣΕΠΕ Αιγάλεω

Το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Αιγάλεω χαιρετίζει όλους/ες τους/τις συναδέλφους/ισσες που όλες αυτές τις μέρες κάτω από πρωτόγνωρες και ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να επιτελέσουν το κοινωνικό και παιδαγωγικό τους καθήκον. Να βρίσκονται δηλαδή, ακόμα και σε συνθήκες πανδημίας, κοντά στους μαθητές και στις οικογένειές τους.

  Σφίγγουμε το χέρι και υποκλινόμαστε στους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες, ρισκάροντας τη ζωή τους, δίνουν μάχη με το θάνατο και την ΠΑΝΔΗΜΙΑ για να κρατήσουν στη ζωή τους συνανθρώπους μας που έχουν νοσήσει.

Χαιρετίζουμε και ευχαριστούμε όλους τους εργαζόμενους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (καθαριότητα ΟΤΑ, υπάλληλοι μάρκετ, τροφοδοσία, υπηρεσίες κλπ) οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες εργάζονται σκληρά, σε απάνθρωπες συνθήκες, για να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες μας.

     Δίνουμε την υπόσχεση να αγωνιστούμε με κάθε τρόπο στο πλευρό τους για να μην νομιμοποιηθούν οι απολύσεις, οι περικοπές μισθών, η τηλεργασία με κουτσουρεμένο ωράριο, οι απλήρωτες υπερωρίες, η εργασία την Κυριακή, τα σπαστά ωράρια, οι εκβιασμοί των εργοδοτών. Όπως κάνουμε πάντα θα σταθούμε στο πλευρό των εργαζόμενων γιατί είναι τα ΤΑΞΙΚΑ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ. Δεν ξεχνάμε ποτέ την καταγωγή μας: είμαστε και εμείς παιδιά, αγροτών, εργατών και υπαλλήλων. 

ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

Συνάδελφοι/ισσες,

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσής μας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τονίζαμε τις διαχρονικές ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας και όλων των Κυβερνήσεων για την ανυπαρξία υποδομών, επιμόρφωσης, διαμόρφωσης διδακτικού υλικού και μέσων,  είμαστε υποχρεωμένοι από τη συγκυρία να ξεκαθαρίσουμε άλλη μία φορά:

  1. Δεν είναι υποχρεωτικό ένας εκπαιδευτικός να χρησιμοποιήσει κάποια από τις δύο πλατφόρμες που προτείνει το Υπουργείο. Συγκεκριμένα: Το Υπουργείο Παιδείας στην εγκύκλιο 39676/Δ2/20-03-2020 αναφέρει ακριβώς: «Σας διαβιβάζουμε Οδηγίες για την υλοποίηση προγραμμάτων Ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες προς όφελος των μαθητών/τριών».  Λίγο πιο κάτω η ίδια εγκύκλιος γράφει: «Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού...».

Άρα η φράση «μπορούν να χρησιμοποιούνται» δηλώνει ότι η εφαρμογή τους είναι δυνητική και όχι υποχρεωτική.     

  1. Οι πλατφόρμες που προτείνει το Υπουργείο είναι αυτές που ήδη βρίσκονται σε λειτουργία. Τα μειονεκτήματά τους είναι γνωστά. Όλες αυτές τις μέρες εκπαιδευτικοί και γονείς περνούν ατελείωτες ώρες μπροστά στους Υπολογιστές γιατί το «σύστημα πέφτει». Το είπαμε από την αρχή: οι πλατφόρμες του Υπουργείου είναι παρωχημένες σε σημαντικό βαθμό (e-class), δεν είναι φτιαγμένες για τέτοιο όγκο ζήτησης, είναι αργές (κυριολεκτικά σέρνονται), δύσχρηστες κλπ.
  1. Επομένως η διαδικασία που προβλέπεται για την πρόσβαση εκπαιδευτικών και γονιών είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και τα χρονοδιαγράμματα που θέτουν οι οδηγίες που στέλνονται μη ρεαλιστικά. Ενδεικτικά, για τις οργανωτικές πρωτοβουλίες του Υπουργείου, αναφέρουμε ότι ενώ σε πρώτη φάση ζήτησε τα e-mail των γονιών να συγκεντρωθούν και να περαστούν στο myschool, σε δεύτερη φάση, ενημέρωσε ότι οι γονείς πρέπει μόνοι τους να μπουν στο σύστημα και να αποκτήσουν κωδικούς, όσοι μάλιστα δεν το καταφέρουν, να απευθυνθούν στο σχολείο τους. Είναι προφανές ότι οι αλληλοαναιρούμενες αυτές κινήσεις μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν.

                                      

  1. Οι ιστοσελίδες που προτείνουν οι οδηγίες για την άντληση υλικού είναι επιεικώς ανεπαρκείς και αναντίστοιχες με τα πακέτα χρηματοδότησης που εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχουν «απορροφηθεί» για αυτή τη δουλειά. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει, όπως έχουμε ήδη διατυπώσει, να οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα στη δημόσια τηλεόραση και κεντρική ιστοσελίδα με υλικό ανά τάξη και μάθημα.

Με βάση τα παραπάνω:

  • Καλούμε τους συναδέλφους να επιδιώξουν επικοινωνία με τους μαθητές και τους γονείς τους και να οργανώσουν τη δουλειά τους με τον τρόπο που εκείνοι θεωρούν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό. Κάθε σχολείο θα επιλέξει τα μέσα, τα εργαλεία, τους τρόπους αλλά και το περιεχόμενο που θα αξιοποιήσει γνωρίζοντας καλύτερα τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών του. Έτσι ώστε να διασφαλίζεται η καλύτερη λειτουργία των παρεμβάσεων αλλά και η ενιαία λειτουργία του σχολείου, απέναντι σε κακόβουλες πολιτικές που επιδιώκουν την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Σε αυτή την κατεύθυνση μπορούν να αξιοποιηθούν: οι ιστοσελίδες των σχολείων, οι ιστοσελίδες των τάξεων, διάφορες δωρεάν εφαρμογές τηλεπικοινωνίας, η επικοινωνία με email, κοινωνικά δίκτυα  κλπ.
  • Δεν ξεχνάμε ούτε στιγμή ότι υπάρχουν μαθητές μας χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, χωρίς καθόλου υπολογιστές ή με ελλιπή τεχνολογικό εξοπλισμό. Δεν είναι υποχρεωμένη μια οικογένεια να διαθέτει τα μέσα που απαιτούνται για την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Κάθε σχολείο και κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να πάρουν υπόψη τους αυτή την παράμετρο. Η σκέψη μας και η δράση μας κοντά στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, στα πιο φτωχά παιδιά, στα παιδιά μεταναστών, στα προσφυγόπουλα που φοιτούν στα σχολεία μας, στα παιδιά με διάφορα κοινωνικά προβλήματα γιατί αυτά είναι ακόμα πιο ευάλωτα στην αντιεκπαιδευτική πολιτική. Αυτό που κάναμε πάντα, τώρα πρέπει να το κάνουμε με περισσότερο πάθος. ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΔΕ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΙΣΩ ΜΑΣ.
  • Δεν ξεχνάμε ότι υπάρχουν οικογένειες με έναν υπολογιστή τον οποίο οι γονείς χρειάζονται γιατί εργάζονται από το σπίτι ή τα μεγάλα αδέρφια χρησιμοποιούν για τα μαθήματα στο Πανεπιστήμιο ή για προετοιμασία  για τις εξετάσεις. Ας μας πει η Υπουργός πόσους υπολογιστές πρέπει να έχει κάθε οικογένεια. Ας μας πει το Υπουργείο τι έχει κάνει για να έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση στις Νέες Τεχνολογίες. Προφανώς όταν «απορροφούνταν» τα κονδύλια στις κακόφημες «επιμορφώσεις» δεν περίσσευαν χρήματα για να δοθούν υπολογιστές στα παιδιά.
  • Το Δημόσιο, Δωρεάν, ανοιχτό σχολείο δεν υποκαθίσταται με κανέναν τρόπο. Επαναλαμβάνουμε ότι σε καμία περίπτωση η εξ αποστάσεως δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία, δεν μπορεί και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να συμβάλλει στην κάλυψη νέας ύλης. Μπορεί, στη συγκεκριμένη συγκυρία, να προσφέρει ποιοτικό, μορφωτικό και δημιουργικό χρόνο και κυρίως την επαφή του σχολείου με τα παιδιά που τόσο πολύ την χρειάζονται σε αυτή τη δύσκολη περίοδο ακόμα και για ψυχολογικούς λόγους. Ένα ωραίο βιβλίο, ένα παραμύθι, μια ταινία ή ένα βίντεο, μια ζωγραφιά, η εικονική επίσκεψη σε ένα μουσείο, η ωραία μουσική, ακόμα και μικρές, χαλαρές επαναλήψεις, ό,τι όμορφο δεν προλαβαίνουμε στην καθημερινότητα του σχολείου, ό,τι δημιουργικό μπορεί να συγκινήσει, να εμπνεύσει τα παιδιά και να τα στηρίξει ψυχολογικά μπορεί να είναι η «ύλη των μαθημάτων μας».
  • Σε αυτή την κατεύθυνση το Δ.Σ του Συλλόγου μας, ετοίμασε και έστειλε στα σχολεία χρήσιμο παιδαγωγικό υλικό. Το υλικό αυτό συνεχώς εμπλουτίζεται και τις επόμενες μέρες θα σας σταλεί ξανά. Είστε ελεύθεροι να το χρησιμοποιήσετε όπως εσείς κρίνετε καλύτερα.
  • Ό,τι έχει χαθεί θα το αναπληρώσουμε όταν ανοίξουν τα σχολεία. Αυτές τις στιγμές δε χρειάζεται να υπάρχει άγχος και πίεση. Αυτή τη στιγμή προέχει να στηριχτεί η οικογένεια και το παιδί. Άρα ιδιαίτερη προσοχή τι στέλνουμε και σε ποια στιγμή το στέλνουμε.
  • Οι επιπτώσεις στην ψυχολογία των παιδιών και στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι σαφώς ανυπολόγιστες. Όχι μόνο από το γενικότερο κλίμα των περιορισμών και το κλείσιμο των σχολείων. Υπάρχουν οικογένειες που το εισόδημά τους συρρικνώνεται, υπάρχουν οικογένειες όπου οι γονείς εργάζονται κάτω από δυσμενείς συνθήκες (νοσοκομεία, supermarket). Πιθανόν το επόμενο διάστημα να υπάρξουν οικογένειες με ασθενείς, σε πένθος κλπ. Είμαστε κοντά στις οικογένειες και στους μαθητές μας.
  • Ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα είναι οι μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικού. Η αδιαφορία του Υπουργείου, που μέχρι στιγμής εστιάζει το ενδιαφέρον του στη Γ΄ Λυκείου, είναι ενδεικτική μιας ταξικής εκπαιδευτικής πολιτικής που, εκτός όλων των άλλων, αγνοεί τη σημασία που έχει η τάξη αυτή σε όλη την εκπαιδευτική διαδρομή ενός μαθητή. Είναι σαφές πως, όταν ξανανοίξουν τα σχολεία, απαιτείται, για όλες τις τάξεις και ιδιαίτερα για την Α΄ Δημοτικού,  αναδιάταξη και μείωση της ύλης, μικρότερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, εκτεταμένα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, στήριξη και ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης.
  • Το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι επιθέσεις εναντίον των εκπαιδευτικών από ορισμένους γυμνοσάλιαγκες «δημοσιογράφους». Λόγω της πολιτικής κατάστασης αυτοί οι αρουραίοι ξαναβγήκαν στην επιφάνεια και μέσα από τα ΜΜΕ προωθούν τον κοινωνικό πόλεμο, τον κανιβαλισμό και την ανθρωποφαγία. Ο ρόλος τους είναι γνωστός. Προσπαθούν να στρέψουν τους εργαζόμενους τον ένα εναντίον του άλλου. Είναι κοινοί προβοκάτορες. Χρησιμοποιούν «επιχειρήματα και  λογικές»: «οι εκπαιδευτικοί κάνουν διακοπές και πληρώνονται» ή «δεν ξέρουν από Η/Υ και δε θέλουν αν δουλέψουν στην εξ απόσταση εκπαίδευση..» κλπ. Είναι οι ίδιοι οι οποίοι με μνημονιακές Κυβερνήσεις στήριζαν τις περικοπές στους μισθούς, έλεγαν ότι τα μνημόνια είναι ευλογία, ότι δε χρειάζονται δημόσια νοσοκομεία και σχολεία, ότι οι συντάξεις είναι υψηλές κλπ. Οι ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης είναι τεράστιες. Παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια με την εξ απόσταση εκπαίδευση για να συγκαλύψουν τις ευθύνες τους για τη διαχρονική εγκατάλειψη της εκπαίδευσης.  Ανέχονται και σιγοντάρουν με αλλεπάλληλες δηλώσεις  (βλ. δηλώσεις προέδρου ΙΕΠ κλπ) τις αήθεις επιθέσεις εναντίον των εκπαιδευτικών για να ενεργοποιήσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό και να στρώσουν το έδαφος για την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών.
  • Απαντάμε και ξεκαθαρίζουμε σε όλους αυτούς ότι: εμείς αγωνιστήκαμε και συνεχίζουμε να παλεύουμε ενάντια στις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές υποχρηματοδότησης και διάλυσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης με γνώμονα τα μορφωτικά συμφέροντα των μαθητών μας.
  • Επειδή ο λύκος χαίρεται στην αναμπουμπούλα, την περίοδο αυτή περνούν ένα σωρό αντεργατικά μέτρα τα οποία ανατρέπουν ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!!! Τονίζουμε λοιπόν ότι: κάθε μέτρο το οποίο τσακίζει εργατικά δικαιώματα και κατακτήσεις θα μας βρει απέναντι. Θα τα καταργήσουμε ΟΛΑ στο δρόμο με σκληρούς αγώνες. Στο πλαίσιο αυτό διεκδικούμε:
  • Μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς. Άμεσες μαζικές προσλήψεις γιατρών εργασίας και τεχνικών ασφαλείας και εντατικοί έλεγχοι από την επιθεώρηση εργασίας. Πρόσθετες Άδειες με πλήρεις αποδοχές στους εργαζόμενους με χρόνια νοσήματα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, στις εγκυμονούσες.
  •  Την κατάργηση όλων των αντεργατικών διατάξεων των Πράξεων Νομοθετικών Περιεχομένου. Να κηρυχτούν παράνομες όλες οι απολύσεις που έγιναν από 1η Μάρτη και οι αρνητικές μεταβολές στις συμβάσεις, στα ωράρια, στους μισθούς, στις εργασιακές σχέσεις.
  • Την αυτόματη κατάργηση με το πέρας της καραντίνας όλων των απαράδεκτων απαγορεύσεων στην συνδικαλιστική δράση, όπως το άρθρο 12 της Π.Ν.Π που ανοίγει ξανά το δρόμο για επιτάξεις απεργών και κήρυξη πολιτικής επιστράτευσης σε κλάδους που διεκδικούν. Καμία ανοχή στον περιορισμό των πολιτικών και συνδικαλιστικών ελευθεριών. Το Δώρο Πάσχα να δοθεί στο ακέραιο και στην ώρα του σε όλους.
  • Για όσο διάστημα διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα και η απαγόρευση, να υπάρχει απαλλαγή από τις χρεώσεις σε ρεύμα, επικοινωνία, νερό, φυσικό αέριο. Να μην υπάρχουν διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, τηλεπικοινωνιών, νερού. Αναστολή πληρωμών για τους εργαζόμενους προς Δημόσιο, τράπεζες, κατάργηση πλειστηριασμών κύριας κατοικίας και κατασχέσεων.

Συνάδελφοι/ισσες,

 σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε όλοι/ες θα πρέπει να βρισκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας και στους γονείς με κάθε τρόπο. Ως εκπαιδευτικοί έχουμε τον τρόπο, με απλά λόγια, να αντιμετωπίσουμε τη δικαιολογημένη ανασφάλεια που υπάρχει, το άγχος και τον φόβο.

Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τα αιτήματα των Υγειονομικών, για τα άμεσα μέτρα στήριξης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, καθώς και τα αιτήματα των εργατικών Συνδικάτων για την προάσπιση των εργατικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων!

  • Κουράγιο συνάδελφοι/ισσες!! Σταθείτε και τούτη τη φορά ΟΡΘΙΟΙ!! Θα επιστρέψουμε σύντομα στις τάξεις και στις εργασίες μας! Όταν γυρίσουμε όμως πρέπει να μετρηθούμε και να μη λείπει κανείς!! Ούτε μαθητής/τρια, ούτε εκπαιδευτικός, ούτε γονιός. Για το λόγο αυτό: ΠΡΟΣΟΧΗ!!
  • Δεν αναστέλλουμε τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας ως εργαζόμενοι!
  • Ψυχραιμία, Αλληλεγγύη, Αγώνας για να μην πληρώσουν οι εργαζόμενοι τον κορονοϊό
  • Να σταματήσει το αίσχος της απαγόρευσης μόνιμων προσλήψεων. Ενίσχυση ΤΩΡΑ όλων των ΔΗΜΟΣΙΩΝ κοινωνικών δομών του κράτους (Παιδεία, Υγεία, Πρόνοια κλπ)!!

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ…

 

Ψήφισμα συμπαράστασης στα αιτήματα των νοσοκομειακών γιατρών.

 

    Το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Αιγάλεω χαιρετίζει με ευγνωμοσύνη τους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ οι οποίοι, όλες αυτές τις μέρες, ρισκάροντας τη ζωή τους, δίνουν μάχη με το θάνατο και την ΠΑΝΔΗΜΙΑ για να κρατήσουν στη ζωή τους συνανθρώπους μας που έχουν νοσήσει.

   Απέναντι στη σκηνικό τρόμου και παθητικότητας που στήνουν Κυβέρνηση και ΜΜΕ, κι ενώ η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού βρίσκεται σε εξέλιξη, θεωρούμε επιβεβλημένο να ικανοποιηθούν ΤΩΡΑ όλα τα αιτήματα των νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ). Η πραγματική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας είναι η μόνη λύση για την υπεράσπιση της ζωής και των δικαιωμάτων των εργαζομένων και όλου του πληθυσμού.                                                                   

Το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Αιγάλεω ενώνει την φωνή του με τους νοσοκομειακούς γιατρούς και το υπόλοιπο νοσηλευτικό προσωπικό και απαιτεί: 

Επίταξη ΤΩΡΑ, πριν να είναι πολύ αργά, των κρεβατιών, των κλινικών, των εργαστηρίων, του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού του ιδιωτικού τομέα μαζί με το προσωπικό ώστε να ενταχθούν στον κρατικό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού. 

Επίταξη ΤΩΡΑ των 350 κρεβατιών ΜΕΘ του ιδιωτικού τομέα.

  • Να στελεχωθεί επαρκώς η υπηρεσία «Βοήθεια στο Σπίτι».
  • Να επιταχθούν ξενοδοχεία, στα οποία θα μπορούν να διαμένουν οι υγειονομικοί των δημόσιων νοσοκομείων.

• Απαγόρευση διενέργειας διαγνωστικών test για κορονοϊό στον ιδιωτικό τομέα. Διενέργεια test μόνο βάσει επιστημονικών ενδείξεων, απολύτως δωρεάν και με ευθύνη των κρατικών φορέων σε μεγάλες ομάδες πληθυσμού σύμφωνα με τις τρέχουσες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και σε όλους ανεξαιρέτως τους υγειονομικούς. 

Διορισμό ΤΩΡΑ με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, κατά παρέκκλιση των διατάξεων που ισχύουν, όλων των υποψήφιων για τις 943 θέσεις μόνιμων γιατρών στο ΕΣΥ.

Διορισμό σε μόνιμες θέσεις Επιμελητών Β’ όσων επικουρικών γιατρών προσλαμβάνονται για την αντιμετώπιση της επιδημίας.

Υλοποίηση ΤΩΡΑ μέτρων για την επάρκεια σε μέσα ατομικής προστασίας των υγειονομικών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα