Καμία ισχύ δεν έχουν οι προφορικές εντολές του Υπ. Παιδείας για υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία
Ανακοίνωση του Α Συλλόγου Αθηνών ΠΕ

Σε μία κίνηση πρωτοφανούς ανευθυνότητας προχώρησε το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνοντας προφορικά (!!) τις Περιφερειακές Διευθύνσεις για την αναγκαιότητα παραμονής εκπαιδευτικών (διευθυντών και προϊσταμένων νηπιαγωγείων) στο σχολείο που θα παρέχουν διοικητικό έργο. Ακολούθως, κάθε Περιφερειακός Διευθυντής ερμήνευσε κατά το δοκούν την προφορική «εντολή» και προχώρησε σε δικές του προφορικές εντολές τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι να επικρατήσει μια απίστευτη σύγχυση σε όλη τη χώρα, ακριβώς τη στιγμή που απαιτείται ένα ξεκάθαρο πλαίσιο ενεργειών και πρωτοβουλιών για την πρόληψη απέναντι στο νέο κορονοϊό COVID-19.

Όπως είναι γνωστό, με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ 783 – 10.3.2020) καθορίστηκαν τα μέτρα πρόληψης για τη διασπορά του νέου κορονοϊού COVID-19.

Προβλέπεται η  «προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας, για το χρονικό διάστημα από 11.3.2020 έως και 24.3.2020… όλων των σχολικών μονάδων».

Πουθενά στη συγκεκριμένη ΚΥΑ δεν υπάρχει πρόβλεψη για παρουσία των εκπαιδευτικών στα κλειστά σχολεία.

Η βασική πολιτική ευθύνη αυτής της εξέλιξης ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας που οφείλει να ξεκαθαρίσει τη θέση του άμεσα: Οι εντολές ποιου φορέα είναι σε ισχύ: Του Υπουργού Υγείας που προχωρά στο κλείσιμο των σχολείων για λόγους δημόσιας υγείας ή του/της κάθε γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας που προβάλλει την αναγκαιότητα παροχής διοικητικού έργου στα κλειστά σχολεία; Τι είδους διοικητικό έργο απαιτείται σε ένα κλειστό σχολείο, ποιες είναι αυτές οι ανάγκες για υλοποίηση διοικητικού έργου που δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί διαδικτυακά, ποιος καλείται να το υλοποιήσει και με ποιο ωράριο; Και σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που η κρισιμότητα των στιγμών και η διαφύλαξη της δημόσιας υγείας απαιτεί τον περιορισμό των μετακινήσεων ποιες είναι αυτές οι διοικητικές ανάγκες που επείγουν αυτή τη στιγμή;

Σε κάθε περίπτωση, οι προφορικές και αυθαίρετες εντολές του οποιουδήποτε στελέχους εκπαίδευσης δεν έχουν καμία απολύτως ισχύ και καλούμε τους συναδέλφους να τις αγνοήσουν.

Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει άμεσα θέση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Νέος γύρος προσλήψεων αναπληρωτών: Αύριο Παρασκευή οι ανακοινώσεις – Τη Δευτέρα η Ειδική Πρόσκληση
Νέες προσλήψεις αύριο Παρασκευή – Ποιους αφορούν - Τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου η Ειδική Πρόσκληση για 1.586 θέσεις
Νέος γύρος προσλήψεων αναπληρωτών: Αύριο Παρασκευή οι ανακοινώσεις – Τη Δευτέρα η Ειδική Πρόσκληση
προσληψεις εκπαιδευτικων
Πολύ μεγάλη υστέρηση της Ελλάδας στους μισθούς των εκπαιδευτικών: Αιτίες & συνέπειες
«Η αναβάθμιση της οικονομικής θέσης των εκπαιδευτικών δεν είναι απλώς ένα μισθολογικό αίτημα, αλλά μια άμεση και κρίσιμη επένδυση στην ποιότητα της...
Πολύ μεγάλη υστέρηση της Ελλάδας στους μισθούς των εκπαιδευτικών: Αιτίες & συνέπειες
ΜΑΘΗΤΡΙΑ
Όταν τα «μαργαριτάρια» μιλούν: τι αποκαλύπτουν τα λάθη των μαθητών για το σχολείο μας
Μικρές γλωσσικές «εκρήξεις» που μας κάνουν να γελάμε — αλλά και να αναλογιστούμε τι κρύβεται πίσω από αυτές.
Όταν τα «μαργαριτάρια» μιλούν: τι αποκαλύπτουν τα λάθη των μαθητών για το σχολείο μας