ΟΙΕΛΕ προς Κεραμέως: Κάντε ανοικτό διάλογο για το νέο νομοσχέδιο και ακούστε τις προτάσεις μας
Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε στην Υπουργό Παιδείας την ακόλουθη επιστολή, ζητώντας να της κοινοποιηθεί το σχέδιο νόμου που έρχεται προς κατάθεση στη Βουλή και που σημεία του έχουν ήδη δει το φως της δημοσιότητας.

Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,

Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν δημοσιεύματα που αφορούν σε σχέδιο νόμου το οποίο προτίθεστε να φέρετε στη Βουλή προς ψήφιση και που – σύμφωνα τουλάχιστον με όσα αναγράφονται στον τύπο – περιέχει κρίσιμες διατάξεις για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (για αναλυτικά προγράμματα, δομές εκπαίδευσης, αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, τράπεζα θεμάτων κ.λπ.).

Η Ομοσπονδία μας, όπως γνωρίζετε, έχει συγκεκριμένες θέσεις που έχουν προκύψει από την ερευνητική εργασία του κλαδικού μας Ινστιτούτου αλλά και του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ. Ζητούμε, επομένως, να μας αποσταλεί το σχέδιο νόμου για να καταθέσουμε τις δικές μας προτάσεις και επισημάνσεις στο πλαίσιο του ανοιχτού κοινωνικού διαλόγου με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας και την ποιοτική αναβάθμιση της ελληνικής εκπαίδευσης. 

Δείτε εδώ τα κύρια σημεία του νομοσχεδίου όπως τα παρουσίασε η κ.Κεραμέως στο υπουργικό συμβούλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολυβια
Εκπαιδευτικοί Ικαρίας για αξιολόγηση: Πρόκειται για «ταφόπλακα της δημόσιας εκπαίδευσης»
«Κλίμα φόβου και πιέσεων στους εκπαιδευτικούς» – Σφοδρή ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ικαρίας–Φούρνων για την αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί Ικαρίας για αξιολόγηση: Πρόκειται για «ταφόπλακα της δημόσιας εκπαίδευσης»