«Όταν δεν πείθει ο λόγος… η κυβέρνηση πιάνει τη ράβδο»
Ανακοίνωση της Δημοκρατικής Πανεπιστημονικής Κίνησης (ΔΗΠΑΚ) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την πρόσφατη κυβερνητική καταστολή

Όταν δεν πείθει ο λόγος η κυβέρνηση πιάνει τη ράβδο.  Δεν πρωτοτυπεί βέβαια η τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ, απλά μιμείται τις προηγούμενες. Αναφερόμαστε, φυσικά, σε τρία επεισόδια άγριας καταστολής που έγιναν την Τρίτη 25 Φλεβάρη.

Στο πρώτο από αυτά, δυνάμεις των ΜΑΤ μεταφέρθηκαν σε νησιά του Αιγαίου για να αντιμετωπίσουν με δακρυγόνα, καπνογόνα κλπ την οργή των κατοίκων τους που δεν δέχονται να γίνει ο τόπος τους ένα απέραντο στρατόπεδο συγκέντρωσης για τους πρόσφυγες. Γι’ αυτούς δηλαδή, των οποίων την πατρίδα έκανα και κάνουν γης μαδιάμ οι «σύμμαχοι», με την αποφασιστική συμβολή των Ελληνικών κυβερνήσεων, για να αρπάξουν τον πλούτο της. Γι’ αυτούς που η πολιτισμένη Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει ως επιδρομείς και τους εγκλωβίζει στα νησιά μας και στη χώρα μας ώστε να περιορίσει τη μόλυνση.

Το δεύτερο επεισόδιο είναι η προστασία που πρόσφεραν οι δυνάμεις καταστολής στους εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ από τους εκατοντάδες εργάτες που διαδήλωναν έξω από ξενοδοχείο στο Καβούρι, ώστε να κάνουν στα γρήγορα το συνέδριό τους. Το επίμαχο θέμα εδώ ήταν η συμμετοχή εργοδοτών και φαντασμάτων στο συνέδριο, κάτι που οι ταξικές δυνάμεις δεν μπορούσαν να ανεχτούν και ζητούσαν να γίνει κανονικός έλεγχος της νομιμότητας των αντιπροσώπων. Ο δεύτερος στόχος τους ήταν να γίνει το συνέδριο με συνοπτικές διαδικασίες, ώστε να μη συζητηθούν τα πραγματικά προβλήματα της εργατικής τάξης.

Το τρίτο και πιο κοντά σε μας επεισόδιο ήταν η παρουσία αστυνομικού μέσα στο προαύλιο της ΑΣΟΕΕ που πρόταξε όπλο και σημάδευε φοιτητές. Την επόμενη μέρα ακολούθησε εισβολή των ΜΑΤ, αφού πρώτα αρωμάτισαν το ίδρυμα με δακρυγόνα κλπ, την ώρα που γίνονταν μαθήματα και βρίσκονταν στη σχολή εκατοντάδες φοιτητές.

Πρόσχημα ήταν ενέργειες ομάδων που δεν έχουν καμία σχέση με το φοιτητικό κίνημα και που αντικειμενικά αξιοποιούνται ως άλλοθι για την ένταση της καταστολής και τη συκοφάντηση των αγώνων των φοιτητών.

Η ΔΗΠΑΚ καταδικάζει αποφασιστικά την καταστολή και στέκεται στο πλευρό των προσφύγων, των αργαζομένων και των φοιτητών. Καλεί την πανεπιστημιακή κοινότητα να κάνει το ίδιο. Οι ξεριζωμένοι χρειάζονται βοήθεια και αξιοπρεπή, ανθρώπινη μεταχείριση. Οι εργοδότες δεν μπορεί να συμμετέχουν στα συνδικάτα των εργαζομένων. Οι φοιτητές έχουν δικαίωμα στη μόρφωση και στο πανεπιστημιακό άσυλο. Μόνος τρόπος αντιμετώπισης της καταστολής είναι η παραπέρα ανάπτυξη των αγώνων

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πριν τις γιορτές πιθανόν θα ανοίξουν τα σχολεία: Νέες δηλώσεις Κεραμεώς

Tο περιζήτητο σεμινάριο ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ του Παν.Αιγαίου για μόρια - Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτησή του

Μητσοτάκης: Πρώτα θα ανοίξουν τα δημοτικά

Αυτό είναι το κορυφαίο σεμινάριο για διορισμούς στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Πανελλήνιες 2021: Μόνο οι μαθητές υποβάλλουν το Νοέμβριο αίτηση συμμετοχής

 


 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Ο 38χρονος «έφυγε» νικημένος από τον κορονοϊό ένα χρόνο μετά το χαμό της 29χρονης συζύγου του, αφήνοντας πίσω ένα κοριτσάκι ενός έτους
Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Οι περιοχές που ανησυχούν περισσότερο τις υγειονομικές αρχές, λόγω κορονοϊού - Ποιες βρίσκονται στο «κόκκινο» σύμφωνα με το Νίκο Χαρδαλιά
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άρχισε η συζήτηση για την ημερομηνία επαναλειτουργίας των σχολείων… Και αναρωτιόμαστε εύλογα. Άραγε με ποιον τρόπο;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;