pliroforiki-diadiktio
Ανακοίνωση

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ Λάρισας (ΣΕΠΠΔΕΛ) σε συνεργασία με την 2η Δημοτική Κοινότητα του Δ. Λαρισαίων και την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής και Εκπαιδευτικών Δράσεων, στα πλαίσια  του προγράμματος «Λάρισα: Η Πόλη που Μαθαίνει», διοργάνωσε Ενημερωτική Ημερίδα με τίτλο: "Διαδικτυακός Εθισμός: Μύθοι, Πραγματικότητα & Καλές Πρακτικές αντιμετώπισής του", την Παρασκευή 24/01/2020, στις 19:00, στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο.

Την Ημερίδα χαιρέτισε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρισας κ. Δεληγιάννης Δημήτρης, ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής κ. Βούλγαρης Σωτήρης, ο Δ/ντής Δ/θμιας Εκπ/σης Λάρισας κ. Καψάλης Ιωάννης και η Πρόεδρος της 2ης Κοινότητας κα Γκουνέλα Σοφία. Παρών ήταν και ο Αναπληρωτής Δήμαρχος και Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού & Τεχνικών Έργων κ. Σούλτης Γεώργιος.   Όλοι τους εξήραν την πρωτοβουλία αυτή του Συλλόγου μας και αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα πραγματοποίησης τέτοιων εκδηλώσεων οι οποίες στοχεύουν στην πολύπλευρη και κατατοπιστική ενημέρωση του κοινού σε τόσο επίκαιρα και ευαίσθητα ζητήματα.

Ο Δρ. Αλέξανδρος Καπανιάρης (Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής) παρουσίασε το πλαίσιο μέσα στο οποίο το παιδί και ο έφηβος μπορεί να ασχοληθεί με δραστηριότητες του Δημιουργικού Διαδικτύου, παρουσίασε τις καλές πρακτικές εφαρμογής του και διέλυσε πολλούς μύθους που έχουν να κάνουν με τεχνοφοβικά σύνδρομα και ανασφάλειες που πολλοί γονείς έχουν. Παράλληλα, παρουσίασε μια  πληθώρα ηλεκτρονικών εργαλείων και συγγραμμάτων που υπάρχουν στο Διαδίκτυο και μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει και να συμβουλευτεί.

Η κα Αναστασία Βλαχογεωργάκη (Κοινωνιολόγος, Υπεύθυνη Μονάδας για την Έγκαιρη Παρέμβαση της προβληματική χρήσης του Διαδικτύου, ΚΕΘΕΑ) επικεντρώθηκε στο ζήτημα των σχέσεων που αναπτύσσουν τα μέλη μιας  οικογένειας μεταξύ τους και πόσο αυτές επηρεάζουν τη σχέση του παιδιών με το Διαδίκτυο. Έδωσε πλήθος πρακτικών συμβουλών προς τους γονείς που ήταν παρόντες, έτσι ώστε να μην αισθάνονται ότι η δυσλειτουργική σχέση των παιδιών τους με το Διαδίκτυο αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο αλλά ότι είναι κάτι που με τη σωστή προσέγγιση αντιμετωπίζεται δίχως πρόβλημα.

Μετα το πέρας των εισηγήσεων ακολούθησε πολύ ενδιαφέρουσα και γόνιμη συζήτηση με το κοινό όπου δόθηκαν  απαντήσεις σε χρόνιους προβληματισμούς και πολλά ζητήματα τέθηκαν στην σωστή τους βάση και έκταση.

Το ΔΣ του Συλλόγου μας, πέραν βεβαίως των συνδιοργανωτών χωρίς την πολύτιμη αρωγή των οποίων θα ήταν πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί η εν λόγω εκδήλωση, οφείλει να ευχαριστήσει θερμά για την υποστήριξή τους το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας και το ΚΕΘΕΑ. Πάνω από όλα όμως, ευχαριστεί όλες και όλους που μας τίμησαν με τη παρουσία τους και συνέβαλλαν στην επιτυχία της Ημερίδας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 24/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

rouxa_aploma
Το viral κόλπο για να στεγνώνετε ρούχα σε μικρό σπίτι, χωρίς να γεμίζει ο χώρος σας
Μια απλή αλλά πανέξυπνη ιδέα από το Instagram υπόσχεται να λύσει το πρόβλημα του απλώματος τον χειμώνα, ακόμη και στα πιο μικρά διαμερίσματα
Το viral κόλπο για να στεγνώνετε ρούχα σε μικρό σπίτι, χωρίς να γεμίζει ο χώρος σας
dog.jpg
Πέντε λάθη που κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε και πληγώνουμε τον σκύλο μας
Από την αδιαφορία μέχρι το άγχος αποχωρισμού - Οι πιο συνηθισμένες συμπεριφορές που στεναχωρούν τον πιο πιστό μας φίλο και πώς μπορούμε να τις...
Πέντε λάθη που κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε και πληγώνουμε τον σκύλο μας
σχολειο
H δασκάλα που κατήγγειλε μαθητή ότι την θώπευσε, ανασκευάζει: «Ίσως να είχα μία εμπάθεια… αλλά το περιστατικό έγινε»
Η εικαστικός ανέφερε επίσης ότι η μητέρα του μαθητή τής επιτέθηκε φραστικά: «Η μαμά του παιδιού μου μίλησε πολύ άσχημα. Μου είπε πως φταίω εγώ. Εγώ...
H δασκάλα που κατήγγειλε μαθητή ότι την θώπευσε, ανασκευάζει: «Ίσως να είχα μία εμπάθεια… αλλά το περιστατικό έγινε»