Thumbnail
 Η ΕΛΜΕ θα συμβάλλει με τη δράση της στην ανάπτυξη ενωτικών αγώνων για την προώθηση των αιτημάτων του κλάδου και την αποτροπή των όποιων αντιδραστικών εξελίξεων στη δημόσια εκπαίδευση.

Συναδέλφισσες-οι

Τις επόμενες ημέρες η Κυβέρνηση θα καταθέσει προς ψήφιση μία σειρά από νομοσχέδια και τροπολογίες που αφορούν την Παιδεία.

Επίσης όπως γνωρίζετε έχουν προκηρυχθεί οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και Γενική Παιδεία τόσο για την Β/μια όσο και για την Α/μια Εκπαίδευση.

Η Ομοσπονδία μας εδώ και μήνες ζητούσε επιτακτικά από το Υπουργείο Παιδείας, μεταξύ των άλλων αιτημάτων για την Ειδική Αγωγή, την σύσταση οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, διαδικασία απαραίτητη για την πραγματοποίηση διορισμών στην Ειδική Αγωγή.

Το Υπουργείο καταθέτοντας τροπολογία για τον αριθμό των οργανικών θέσεων αποκλείει  την δυνατότητα πρόσληψης καθηγητών ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) σε σχολεία που αριθμούν λιγότερους από 300 μαθητές.

Επίσης επισημαίνουμε ότι η <<μεταπήδηση>> των συναδέλφων στις διαδικασίες πρόσληψης από την Ειδική στη  Γενική Παιδεία και το ανάποδο, δημιουργεί σημαντικότατα προβλήματα συνολικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Όσο αναφορά τους μόνιμους διορισμούς στην Γενική Παιδεία η  ΟΛΜΕ έχει ως κεντρικό της αίτημα τους μόνιμους μαζικούς διορισμούς που να καλύπτουν τα πραγματικά κενά.

Ωστόσο, στο νόμο που ψηφίστηκε, η πριμοδότηση ακαδημαϊκών  κριτηρίων(διδακτορικά, μεταπτυχιακά , ξένες γλώσσες) είναι αντίθετη με τις θέσεις του κλάδου, γιατί υποβαθμίζει το βασικό πτυχίο και  υπονομεύει το βασικό κριτήριο διορισμού, που για την ΟΛΜΕ είναι τα χρόνια προϋπηρεσίας των αναπληρωτών.

Επίσης η << ποινικοποίηση>> την μη αποδοχής διορισμού των αναπληρωτών με τριετή αποκλεισμό ,μας βρίσκει αντίθετους αφού πρακτικά δεν λύνει  χρόνιες  δυσλειτουργίες καθώς μόνο η κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία μας θα τις  σταματήσει. 

Δηλώνουμε αντίθετοι  σε κάθε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της Κοινωνικής Ασφάλισης και στη μετατροπή του αναδιανεμητικού χαρακτήρα της σε κεφαλαιοποιητικό σύστημα.

Τέλος δηλώνουμε αντίθετοι στην   δυνατότητα των πτυχιούχων των ιδιωτικών κολλεγίων της αλλοδαπής , να περιλαμβάνονται στους πίνακες πρόσληψης  και διορισμού στην εκπαίδευση.

Με το νόμο αυτό η κυβέρνηση καταργεί με πλάγιο τρόπο το άρθρο 16 του συντάγματος, το οποίο απέτυχε να αλλάξει, ενισχύει την ιδιωτική εκπαίδευση, εμπορευματοποιεί  τα πτυχία και επιτίθεται στη δημόσια εκπαίδευση.

 Καλούμε την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε αυτές τις αρνητικές για τους εργαζόμενους και την κοινωνία  αλλαγές.

 Η ΕΛΜΕ θα συμβάλλει με τη δράση της στην ανάπτυξη ενωτικών αγώνων για την προώθηση των αιτημάτων του κλάδου και την αποτροπή των όποιων αντιδραστικών εξελίξεων στη δημόσια εκπαίδευση.

Καλούμε τους συναδέλφους την Τρίτη 21 Ιανουαρίου και ώρα 12 σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Δ.Δ.Ε Πρέβεζας

 

 

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»