ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΩΝ 5 ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2017-2018 ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ 1ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
Τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 9 π.μ. στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά θα διεξαχθεί η δίκη 5 συναδέλφων αναπληρωτών Εκπαιδευτικών που κατά το σχολικό έτος 2017-2018 υπηρετούσαν στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου. Δύο από τους πέντε εξακολουθούν να υπηρετούν σε σχολεία του Συλλόγου μας. Οι συνάδελφοί μας κατηγορούνται από μητέρα μαθητή του Ειδικού Σχολείου που φοιτούσε σε αυτό την εν λόγω περίοδο ότι άσκησαν κατ’ εξακολούθηση λεκτική βία σε βάρος του παιδιού της.
Η υπόθεση είχε απασχολήσει τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πειραιά που διεξήγαγε Ένορκο Διοικητική Εξέταση χωρίς να επιβάλει πειθαρχικές ποινές στους εκπαιδευτικούς για την κατηγορία σωματικής ή λεκτικής ή βίας.
Ως Σύλλογος με ομόφωνο ψήφισμα της Γενικής μας Συνέλευσης είχαμε καταγγείλει την όλο και αυξανόμενη πρακτική που παρατηρείται τελευταία στα σχολεία, στην οποία προέβη και η καταγγέλλουσα μητέρα, να καταγράφεται παρανόμως η εκπαιδευτική διαδικασία την ώρα που εξελίσσεται και να διαπομπεύονται έτσι εκπαιδευτικοί και μαθητές. Επιπλέον, είχαμε ζητήσει προς όφελος της σχολικής κοινότητας από όλους τους εμπλεκόμενους να αρθούν αμοιβαία μηνυτήριες αναφορές και καταγγελίες στην Εισαγγελία, πρόταση η οποία δυστυχώς δεν έγινε αποδεκτή από την πλευρά της μητέρας η οποία συνέχισε να δυναμιτίζει το σχολικό περιβάλλον προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια των υπόλοιπων γονέων του σχολείου που τάχθηκαν στο πλευρό των εκπαιδευτικών.
Όπως και τότε, έτσι και τώρα, η καταγγέλλουσα μητέρα επέλεξε τον δρόμο της δημόσιας διαπόμπευσης και συκοφάντησης των εκπαιδευτικών με διώξεις, με συνεντεύξεις και με σελίδα σε μέσο δικτύωσης στο οποίο ζητά «δικαιοσύνη» για το παιδί της, παρ ’όλο που οι προσπάθειές της στο παρελθόν έπεσαν στο κενό.
Γνωρίζουμε καλά ότι οι κατηγορούμενοι αναπληρωτές συνάδελφοί μας όλα αυτά τα χρόνια που εργάζονται έχουν επιδείξει ιδιαίτερη παιδαγωγική ευαισθησία και έχουν ανταποκριθεί στον επιστημονικό τους ρόλο. Χαίρουν μάλιστα της εμπιστοσύνης συναδέλφων, μαθητών και γονιών.
Ξέρουμε καλά ότι και στην περίπτωση του μαθητή για τον οποίο γίνεται λόγος στο Ειδικό σχολείο του Κερατσινίου οι εκπαιδευτικοί και το ειδικό προσωπικό αξιοποίησαν όλα τα επιστημονικά μέσα για να αντιμετωπίσουν όλα τα ζητήματα που προέκυπταν σε στενή συνεργασία και με τον γονέα και με τον απαραίτητο προσωπικό ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και παιδοψυχίατρο μέσα από πολλαπλές συναντήσεις μεταξύ όλων αυτών των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Θεωρούμε ότι για να είναι αποτελεσματική η εκπαιδευτική διαδικασία, πόσο μάλλον όταν αφορά την Ειδική Αγωγή, θα πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη και αμφίδρομη σχέση μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή, αλλά και στενή συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού και γονέα και τα όποια προβλήματα υπάρχουν, να αντιμετωπίζονται σε κλίμα συνεργασίας και παιδαγωγικής υποστήριξης. Σε αυτά τα πλαίσια σε όλες τις συναντήσεις με τον γονέα ζήτησαν την συνεργασία μαζί του με βάση την ίδια την παιδαγωγική τους εμπειρία και γνώση και με βάση τα συμπεράσματα των ειδικών για ζητήματα θεραπευτικής αγωγής και ψυχολογικής και παιδαγωγικής υποστήριξης.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι με αυτό τον τρόπο λύνονται τα προβλήματα προς όφελος του μαθητή και όχι με την πλήρη άρνηση συνεργασίας και ακόμα χειρότερα με την δημόσια διαπόμπευση και τις διώξεις εναντίον συναδέλφων.
Σε μία εποχή που η Ειδική Αγωγή αντιμετωπίζεται από όλες τις κυβερνήσεις – και τη σημερινή, ως κόστος και όχι ως ανάγκη , που τα ειδικά σχολεία υποστελεχώνονται, που η παράλληλη στήριξη είναι πετσοκομμένη, οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό των ειδικών σχολείων καθημερινά και με αυταπάρνηση εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες και χωρίς την αναγκαία υποστήριξη για να παρέχουν την αναγκαία φροντίδα και εκπαίδευση στα παιδιά με ειδικές ανάγκες που φοιτούν σε αυτά. Εκπαιδευτικοί και γονείς είμαστε στην ίδια όχθη, αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε σε κοινό μέτωπο τις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής και όλων των εργαζομένων σε όλες τις δομές της.
● Δε θα ανεχτούμε την προσπάθεια διαπόμπευσης των συναδέλφων εκπαιδευτικών και τις διώξεις εναντίον τους.
● Καταγγέλλουμε την όλο και αυξανόμενη πρακτική που παρατηρείται τελευταία στα σχολεία να καταγράφεται παρανόμως η εκπαιδευτική διαδικασία την ώρα που εξελίσσεται και να διαπομπεύονται έτσι εκπαιδευτικοί και μαθητές. Δε θα επιτρέψουμε να παραβιάζεται με αυτό τον τρόπο η επαγγελματική ιδιότητα των εκπαιδευτικών και προπάντων η προσωπική ζωή και ασφάλεια όλων των μαθητών.
● Καλούμε τους ΣΕΠΕ και τις ΕΛΜΕ να προβούν σε ψηφίσματα συμπαράστασης στους διωκόμενους συναδέλφους.
● Καλούμε τους Γονείς μέσα από τα συλλογικά τους όργανα να μη νομιμοποιήσουν τέτοιες πρακτικές και να συμπαρασταθούν στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς με ψηφίσματα, αλλά και με τη φυσική τους παρουσία στη δίκη.
● Καλούμε τη ΔΟΕ να στηρίξει με κάθε τρόπο τους συναδέλφους (συνδικαλιστικό, νομικό).
Ο Σύλλογός μας τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020 κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας 8.15 έως 10.45 στο πρωινό πρόγραμμα και ζητά από τη ΔΟΕ να κηρύξει στάση εργασίας από τις 10.45 έως 13.15 του πρωινού προγράμματος και 13.15 έως 16.00 στο απογευματινό για να διευκολυνθούν τα μέλη του συλλόγου μας, αλλά και άλλοι εκπαιδευτικοί να παραστούν στη δίκη.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη