Αντεπίθεση εκπαιδευτικών: Εκλογική διακήρυξη και ψηφοδέλτιο της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Ανακοίνωση

ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ:

  • Μνημόνια και νεοφιλελεύθερες πολιτικές
  • Την Ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης

Ενώ μια νέα όξυνση της παγκόσμιας κρίσης του καπιταλιστικού συστήματος βρίσκεται προ των πυλών, όπως πλέον ομολογούν σχεδόν οι πάντες, οι εμπορικοί πόλεμοι ανοίγουν τον δρόμο και για στρατιωτικές συγκρούσεις. Το πολεμικό χάος στη Μέση Ανατολή και στην ευρύτερη περιοχή μας, η κόλαση που βιώνουν οι πρόσφυγες, η παγκόσμια άνοδος της ακροδεξιάς, η περιβαλλοντική καταστροφή συνθέτουν ένα εφιαλτικό σκηνικό.

Η ακραία νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, εμπλέκει τη χώρα μας στα πολεμικά σενάρια, με τον «στρατηγικό διάλογο» με τις ΗΠΑ και την επέκταση των βάσεων σε όλη σχεδόν την επικράτεια. Με το δόγμα «Νόμος και Τάξη» εξαπολύει επίθεση στα δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες, ώστε να τρομοκρατήσει όσους αντιστέκονται. Με το λεγόμενο «αναπτυξιακό» νομοσχέδιο, προωθούν την ουσιαστική κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, νομιμοποιούν κάθε είδους εργοδοτική ασυδοσία, επιβάλλουν παντού το «απαγορεύεται το απαγορεύεται για το κεφάλαιο». Επιχειρούν ένα συντριπτικό χτύπημα στον συνδικαλισμό και τη δυνατότητα συλλογικής οργάνωσης και αντίστασης των εργαζομένων, με το φακέλωμα των συνδικάτων και των μελών τους μέσω του Μητρώου Συνδικαλιστικών Οργανώσεων και με την ηλεκτρονική ψηφοφορία για όλες τις σημαντικές αποφάσεις, ορθώνοντας αξεπέραστα εμπόδια για την κήρυξη απεργιών.

Την ίδια στιγμή, οι πολιτικές ιδιωτικοποίησης, συρρίκνωσης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου συνεχίζονται με αμείωτη ένταση:

α) Πάνω από 30.000 αναπληρωτές περιπλανώνται κάθε χρόνο σε όλη τη χώρα κι ενώ υπάρχουν ακόμα χιλιάδες κενά. Η βαρβαρότητα της αδιοριστίας συνεχίζεται, ενώ το «προσοντολόγιο» Γαβρόγλου επιβάλλει ένα κλίμα διαίρεσης, ανελέητου ανταγωνισμού και κανιβαλισμού, όπου όλοι, αναπληρωτές και μόνιμοι, θα είμαστε υποχρεωμένοι σε ένα διαρκές κυνήγι μεταπτυχιακών, σεμιναρίων και κάθε είδους «χαρτιών».

β) Η εφαρμογή του «νέου Λυκείου» του Γαβρόγλου εκτοξεύει την παραπαιδεία και τους ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά φτωχών και μεσαίων στρωμάτων. Η κυβέρνηση ετοιμάζει την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων και σκληρές εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Ο στόχος είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των μαθητών να κατευθυνθεί προς σχολές φτηνής κατάρτισης και μαθητείας ή να οδηγηθεί στην εγκατάλειψη του σχολείου. Η συρρίκνωση του Λυκείου θα πετάξει έξω σχεδόν το σύνολο των αναπληρωτών που εργάζονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα οδηγήσει σε εκρηκτικές υπεραριθμίες και βίαιες μετακινήσεις και θα ανοίξει τον δρόμο για απολύσεις μονίμων.

γ) Με νομοσχέδιο που θα έρθει πολύ σύντομα, η κυβέρνηση βάζει στο φουλ τις μηχανές της αξιολόγησης. Για την αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας θα αξιοποιηθεί το ήδη ψηφισμένο πλαίσιο του ΣΥΡΙΖΑ, με κεντρικά προκαθορισμένους στόχους (δείκτες, φόρμες), και θα ακολουθήσουν διαδικασίες εξωτερικής αξιολόγησης από την ΑΔΙΠΠΔΕ. Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα υλοποιηθεί την επόμενη σχολική χρονιά, από ένα νέο σώμα διευθυντών και συμβούλων, που θα τοποθετηθούν το καλοκαίρι.

Ο βασικός στόχος της αξιολόγησης είναι ένα σχολείο «αυτόνομο» οικονομικά και παιδαγωγικά, δηλαδή απόλυτα εξαρτημένο από τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες της περιοχής του. Το «νέο» σχολείο θα λειτουργεί σαν επιχείρηση, υποχρεωμένο να βρίσκει «πόρους» για την επιβίωσή του, δηλαδή χορηγούς και δίδακτρα, και να προσελκύει τους μαθητές-πελάτες (εκπαιδευτικό κουπόνι). Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα αφορά το κατά πόσον εφαρμόζουμε αυτές τις πολιτικές ιδιωτικοποίησης.

Η κατάσταση αυτή δεν αντιμετωπίζεται με τις πολιτικές των παρατάξεων που κυριαρχούν στο συνδικαλιστικό κίνημα (σ.κ.) των εκπαιδευτικών.

Οι παρατάξεις του κυβερνητικού και μνημονιακού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ/ΝΔ, ΠΕΚ/ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝΕΚ/ΣΥΡΙΖΑ) συνεργάζονται στην ΟΛΜΕ στοχεύοντας στον αφοπλισμό των εκπαιδευτικών, ώστε να περάσουν τα μνημονιακά και νεοφιλελεύθερα μέτρα. Όλο και πιο δύσκολα προκηρύσσουν απεργίες και όταν το κάνουν τις απαξιώνουν σε απλές διαμαρτυρίες, ενώ αρνούνται με κάθε τρόπο να προκηρύξουν απεργία–αποχή από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Το ΠΑΜΕ (ΚΚΕ) συνεχίζει τη διασπαστική πολιτική, τις χωριστές συγκεντρώσεις και πορείες, τις κατ’ επίφαση «απεργίες», τις κομματικές παρελάσεις χωρίς σχέδιο και προοπτική. Ενώ αναπαράγει την ηττοπάθεια ότι «οι αγώνες δεν μπορούν να νικήσουν μέσα στον καπιταλισμό», περιορίζεται σε ακτιβισμούς και επερωτήσεις στη Βουλή. Αντιμέτωπο με την αποτυχία του να κυριαρχήσει μέσα στο σ.κ. και να αποκτήσει πραγματική σχέση με τους εργαζόμενους, οδηγείται σε ακρότητες, που φτάνουν μέχρι τη διάλυση διαδικασιών των ίδιων των εργαζομένων με κάθε μέσο (συνέδρια ΓΣΕΕ, Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων).

Οι Παρεμβάσεις (ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΛ ΚΚΕ) εστιάζουν στην εκλογική τους ενίσχυση στα ΔΣ και υποτιμούν την ανάγκη της αυτοοργάνωσης των εκπαιδευτικών με επιτροπές αγώνα. Προτείνουν εκλογικίστικες συγκολλήσεις τις τελευταίες μέρες πριν τις εκλογές (Ε΄ ΕΛΜΕ), γιατί μάλλον αυτό εννοούν όταν επικαλούνται τη κοινή δράση των αγωνιστικών δυνάμεων. Στην συνέχεια επειδή για πρακτικούς λόγους δεν μπορέσαμε να παραβρεθούμε στο κάλεσμα τους για να τους εξηγήσουμε τι σημαίνει πραγματική ενότητα στην δράση και παρότι ήταν ενήμεροι, μας κατηγορούν ανυπόστατα ότι την αρνούμαστε. Αναρωτιέται κανείς μήπως αυτός ήταν και ο λόγος αυτής τους της πρόσκλησης; Την ίδια στιγμή συνεχίζουν τον ακολουθητισμό τους προς τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ και ονομάζουν απεργίες τις κομματικές παρελάσεις του. Έτσι, δεν συμβάλλουν στην αναγκαία ανασύνθεση και ανασυγκρότηση του σ.κ., αλλά εντείνουν τον κατακερματισμό του και γίνονται κομμάτι του προβλήματος. Η αποτυχία της πολιτικής τους έγινε φανερή και κατά τη διάρκεια του αγώνα των αναπληρωτών τον περασμένο Γενάρη.

Η Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών καλεί να αντιστρέψουμε άμεσα την κατρακύλα, την πολυδιάσπαση και τη διάλυση που επικρατεί στο σ. κ. πριν είναι πολύ αργά! Να κάνουμε πέρα τις γραφειοκρατικές ηγεσίες κάθε απόχρωσης, που κατάντησαν τα συνδικάτα μας αναποτελεσματικά, αντί να είναι όργανα οργάνωσης, αντίστασης και επιβολής των συμφερόντων μας. Να επιβάλουμε, με τη μαζική συμμετοχή μας στις Γενικές Συνελεύσεις, την ουσιαστική συζήτηση πάνω στα προβλήματά μας, την οργάνωση των αγώνων μας με Επιτροπές Αγώνα, την ενότητα μέσα στους αγώνες.

Παλεύουμε για:

  •   Κατάργηση όλων των μνημονίων
  •   Κάτω τα χέρια από τα συνδικάτα και το δικαίωμα στην απεργία
  •   15% του προϋπολογισμού για την Παιδεία
  •   Ενιαίο Δημόσιο Δωρεάν 12χρονο Σχολείο για όλους. Δίχρονη Προσχολική Αγωγή.
  •   Καμία «αξιολόγηση» = απολύσεις. Καμία σύνδεση μισθού-αξιολόγησης. Όχι στην Αυτονομία της Σχολικής Μονάδας. Απεργία – Αποχή από τις «αξιολογικές» διαδικασίες
  •   Μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Όχι στο «προσοντολόγιο». Όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα στο πτυχίο.
  •   Κατάργηση όλων των νόμων και υπουργικών αποφάσεων που κόβουν μαθήματα, τμήματα και εργασιακά δικαιώματα και επιβάλλουν υποχρεωτικές μετακινήσεις.
  •   Επαναφορά μισθών-συντάξεων-13ου-14ου μισθού – ωραρίου στα προ μνημονίων επίπεδα
  •   Όχι στο «Νέο» Λύκειο των ταξικών φραγμών.
  •   Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση και Δωρεάν Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη για όλους
  •   Κανένα κλείσιμο τμήματος, καμία συγχώνευση – κατάργηση σχολείου. 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
  •   Καμία Εμπλοκή στους Πολέμους  των ΝΑΤΟ – Ε.Ε.- ΗΠΑ. Αλληλεγγύη σε πρόσφυγες και μετανάστες
  •   Διαγραφή του χρέους - Έξοδο από ευρώ και ΕΕ. - Εθνικοποίηση κάτω από εργατικό έλεγχο των βασικών τομέων της οικονομίας και των τραπεζών

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

(: 2310265730 ,  e-mail: [email protected]

Ε΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Ψηφίστε – στηρίξτε:

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

(: 2310265730 ,  e-mail: [email protected]

 

    • ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΑΡΠΑΤΣΗΣ,  ΠΕ 86, ΙΕΚ Ευόσμου

 

    • ΝΙΚΟΣ ΚΤΕΝΑΣ,  ΠΕ 82, αναπληρωτής, 1Ο ΕΠΑΛ Ευόσμου

 

    • ΘΩΜΑΗ ΣΥΚΑ, ΠΕ03 αναπληρώτρια, 3Ο Γ/Σ Μενεμένης-Εσπ.ΓΕΛ Αμπελοκήπων

 

    • ΣΙΣΣΥ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΥ,  ΠΕ 03, 3Ο Γ/Σ Ευόσμου

 

    • ΕΦΗ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΔΕ 01-17, 2Ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

 

    • ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΠΕ87-03, 2Ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

Η Απογοήτευση 
να γίνει Οργή:
Με Αγώνες να
Ανατρέψουμε:

 

για αυτούς που καταστρέφουν τις ζωές μας,

το Δημόσιο Σχολείο, τις νέες γενιές

 

  • Παλιά και Νέα Μνημόνια
  • Την Πλήρη Ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης

 

 

Να Ενωθούμε όλοι στη βάση 
των Κοινών μας Προβλημάτων, 
Ενάντια στις Διασπαστικές Λογικές: Για μια ΕΛΜΕ που 
θα Στέκεται στο Πλευρό 
των Συναδέλφων: Για μια ΕΛΜΕ που θα 
Υπερασπίζεται Συλλογικά 
τους Συναδέλφους Ενάντια 
στη Λογική: Κόντρα στη λογική
της Ανάθεσης:

Να ανασυγκροτήσουμε την ΕΛΜΕ, παίρνοντας τις τύχες στα χέρια μας, μέσα από Συνελεύσεις και Επιτροπές Αγώνα και όχι μέσα από τις εκλογικίστικες συγκολλήσεις των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων

 

  • των Ατομικών Λύσεων
  • της Ανάθεσης
  • των Εξυπηρετήσεων – Ρουσφετιών μέσω των Αιρετών

 

 

  • στα Καθημερινά Προβλήματά τους
  • στα Συνολικά Προβλήματα του Κλάδου

 

 

 

  • του Παλιού και Νέου Κυβερνητικού–Μνημονιακού Συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ–ΠΕΚ-ΣΥΝΕΚ)
  • του ΠΑΜΕ

 

 

 

Να Υιοθετήσουμε Αιτήματα 
και Πολιτικές που θα:

  • καθιστούν δυνατή την επιβίωσή μας

και τη Σωτηρία Παιδείας-Υγείας

  • βάζουν τις βάσεις για την Επανεκκίνηση της Οικονομίας

 

 

Να Οικοδομήσουμε
Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο με:

γονείς – μαθητές – φοιτητές - εργαζόμενους,

για τη Σωτηρία της Δημόσιας Εκπαίδευσης

 

Παλεύουμε για:

  • Αύξηση δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ άμεσα!
  • Ενιαίο Δημόσιο Δωρεάν 12χρονο Σχολείο για όλους. Δίχρονη Προσχολική Αγωγή.
  • Μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών.  Άμεση Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών-ωρομισθίων. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας.
  •  Όχι στο «προσοντολόγιο». Όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα στο πτυχίο.
  • Κατάργηση όλων των νόμων και υπουργικών αποφάσεων που κόβουν μαθήματα, καταργούν τμήματα και εργασιακά δικαιώματα, επιβάλλουν υποχρεωτικές μετακινήσεις.
  • Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση και Δωρεάν Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη για όλους. Πλήρη σύνταξη, ίση με τον τελευταίο μισθό στα 30 χρόνια υπηρεσίας, ή στα 55 για τις γυναίκες και στα 60 για τους άνδρες. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων.
  •  Επαναφορά Μισθών– Συντάξεων– 13ου & 14ου Μισθού – Ωραρίου στα προ μνημονίων επίπεδα.
  • Καμία «αξιολόγηση» = απολύσεις. Καμία σύνδεση μισθού-αξιολόγησης.
  • Όχι στην Αυτονομία της Σχολικής Μονάδας.
  • Όχι στο «Νέο» Λύκειο των ταξικών φραγμών.
  • Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και την Απεργία.
  • Καμία σύμπτυξη τμημάτων, συγχώνευση – κατάργηση σχολείου. 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις, 10 στα εργαστήρια.
  • Κατάργηση όλων των μνημονίων.
  • Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη λαϊκής κατανάλωσης. Φορολόγηση του κεφαλαίου και των μεγάλων εισοδημάτων. Πάγωμα χρεών για τους εργαζόμενους και τα φτωχά λαϊκά στρώματα.
  • Όχι στους πλειστηριασμούς της λαϊκής κατοικίας.
  • Διαγραφή του χρέους, γιατί η πληρωμή του δεν αφήνει πόρους για τις ανάγκες της κοινωνίας
  • Έξοδο από ευρώ και Ε.Ε, γιατί ευρώ σημαίνει διάλυση της ελληνικής οικονομίας.
  • Εθνικοποίηση κάτω από εργατικό έλεγχο των βασικών τομέων της οικονομίας και των τραπεζών, γιατί είναι ο μόνος τρόπος για παραγωγική ανασυγκρότηση της οικονομίας.
  • Καμία εμπλοκή στους πολέμους ΝΑΤΟ – ΕΕ – ΗΠΑ

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

(: 2310265730 ,  e-mail: [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;