Ανακοινώσεις 0

Σύλλογος Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Αχαΐας: Δημόσια και ποιοτική περίθαλψη για όλους

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Σύλλογος Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Αχαΐας, Μέλος της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. & του Ε.Κ.ΠΑΤΡΑΣ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

H κατάθεση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου αποτελεί κλιμάκωση της επίθεσης της κυβέρνησης της Ν.Δ ενάντια στους εργαζόμενους και τον λαό. Ετοιμάζουν την παράδοση των εισφορών της επικουρικής ασφάλισης των νέων ασφαλισμένων σε ιδιωτικές επενδυτικές εταιρίες. Ταυτόχρονα, μετατίθεται στους ίδιους τους ασφαλισμένους η ευθύνη τόσο για τη λήψη ή μη οποιασδήποτε συνταξιοδοτικής παροχής στο τέλος του εργασιακού τους βίου όσο και για το ύψος της.

Με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο καταργείται η ουσία της ασφάλισης σαν κοινωνικό δικαίωμα και γίνεται ατομική υποχρέωση και ατομικό βάρος του εργαζόμενου.

  • Ανταποδοτική σύνταξη στα πλαίσια αμιγώς κεφαλαιοποιητικού συστήματος.

  • Επικουρική σύνταξη χορηγούμενη από ιδιωτικούς φορείς και με όρους ιδιωτικών επενδυτικών σχημάτων.

  • Σταδιακή κατάργηση του εφάπαξ ή εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος στα πρότυπα της επικουρικής.

  • Δραστικός περιορισμός έως κατάργηση των εργοδοτικών εισφορών στην κύρια σύνταξη.

Ομηρία των ήδη συνταξιούχων και των σημερινών ασφαλισμένων. Από την μία εθνική σύνταξη η οποία ουσιαστικά εξαντλεί την υποχρέωση για τη συμμετοχή του κράτους στη συνταξιοδοτική δαπάνη και από την άλλη θα τίθεται το θέμα στην εκάστοτε κυβερνητική βούληση αν θα καλύψει τις απώλειες του συστήματος από τη μη χρησιμοποίηση των εισφορών των νέων ασφαλισμένων. Κατάργηση δηλαδή του ισχύοντος διανεμητικού πλαισίου στην επικουρική και σταδιακά στο εφάπαξ.

Η ισοπέδωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, σε συνδυασμό με τις ασφαλιστικές διευκολύνσεις προς τους εργοδότες, δεν γίνονται για άλλον λόγο παρά για την άνοδο της ανταγωνιστικότητας και στο όνομα της ''ανάπτυξης''. Μια ανάπτυξη που το μόνο που έχει να προσφέρει στους εργαζομένους είναι φτώχεια και λιτότητα.

Η ασφάλιση δεν είναι εμπόρευμα. Το εργατικό κίνημα οφείλει να καταγγείλει αυτή την κατακρεούργηση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων στο όνομα της ''διάσωσης'' και της ''μεταρρύθμισης'' του ασφαλιστικού. Με συλλογικούς, μαζικούς αγώνες όλων των εργαζομένων να απαιτήσουμε :

  • Kαθολικό δικαίωμα σε δημόσια ποιοτική κοινωνική ασφάλιση - όχι σε ανταποδοτικό κεφαλαιοποιητικό σύστημα.

  • Δημόσια δωρεάν ποιοτική περίθαλψη για όλους χωρίς προϋποθέσεις.

  • Το κόστος της ασφάλισης να βαραίνει τους εργοδότες και το κράτος, τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους ανέργους.

  • Δουλειά για όλους, σταθερή, πλήρης και ασφαλισμένη, με κατάργηση της ανασφάλιστης, μερικής και εκ περιτροπής εργασίας.

ΟΛΕΣ/ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΜΠΤΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΙΣ 6μμ. ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 5.30 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΑΙ ΑΡΑΤΟΥ)

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

ανακοινώσεις