Thumbnail
Ανακοίνωση Α ΕΛΜΕ Μεσσηνίας

Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας εκφράζει τη συμπαράσταση του στη συναδέλφισσα Β. Τσιχριτζή. Ζητά να ανασταλεί η μετάθεση του στρατιωτικού συζύγού της και να επιστρέψει στην Καλαμάτα, μέχρι το τέλος του σχολικού έτους 2019-2020, ώστε να τελειώσει το παιδί τους την Γ΄ Λυκείου και να συμμετέχει απρόσκοπτα στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Είναι αντιπαιδαγωγικό να αναγκάζεται ένα παιδί να αλλάξει σχολείο στη Γ΄ Λυκείου, και στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ακόμα πιο αντιπαιδαγωγικό αφού στα ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας, όπου μετατέθηκε ο σύζυγος, δεν υπάρχει η συγκεκριμένη ειδικότητα και η οικογένεια αναγκάζεται σε χωρισμό.

Και αυτή η περίπτωση αναδεικνύει πως η λογική που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως κόστος οδηγεί μαθητές να φοιτούν σε άλλες ειδικότητες από αυτές που επιθυμούν ή να αλλάζουν τόπο διαμονής αφού δεν λειτουργούν σε όλα τα ΕΠΑΛ, ούτε καν σε όλες τις πόλεις όλες οι ειδικότητες.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia