Με προσλήψεις / τοποθετήσεις τελευταίας στιγμής και περικοπές «χτίζεται» η εικόνα των «συμπληρωμένων» σχολείων στον αγιασμό!
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Καλή δημιουργική και αγωνιστική χρονιά με έμπνευση στην τάξη και αποφασιστικότητα στις διεκδικήσεις μας!!
Η χρόνια αδιοριστία είναι αυτή που προκαλεί την ολοένα αυξανόμενη δημιουργία κενών στην εκπαίδευση συνολικά. Έτσι παρά την μεγαλύτερη Α΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών για την οποία θα επαίρεται το Υπ. Παιδείας, αποκρύπτει την πραγματική εικόνα για τα κενά που αυξάνονται καθώς σωρεύονται οι συνταξιοδοτήσεις όλων των χρόνων χωρίς αντικατάσταση από νέο αίμα εκπαιδευτικών. Τα απαιτούμενα-πραγματικά κενά των σχολείων είναι πολύ περισσότερα των μετρημένων 400 στη Π.Ε. Αν. Αττικής καθώς από τον προσδιορισμό των κενών που κάνει η Δ/νση περικόπτει εξ αρχής τις πραγματικές ανάγκες και δεν προσμετρά δάσκαλο ολοήμερου, ενισχυτική, ορισμένες διχοτομήσεις τμημάτων σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και θέσεις σε Τμήματα Ένταξης και ΖΕΠ ( τμήματα υποδοχής) που κόπηκαν.
Η πρόσληψη 1028 αναπληρωτών στην Αν. Αττική στην Α΄ Φάση, από τους 1331 αναπληρωτές για όλες τις ειδικότητες που ζήτησε η Δ/νση Αν. Αττικής ως ελάχιστη προϋπόθεση για να ανοίξουν τα σχολεία δείχνει ότι όχι μόνο κανονικότητα δεν υπάρχει αλλά η δημόσια εκπαίδευση και οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι «υπό διωγμό» και ομηρία παραμένοντας για πολλά χρόνια αναπληρωτές που αναπληρώνουν τον εαυτό τους ενώ οι μόνιμοι διορισμοί απομακρύνονται και μένουν μόνο οι εξαγγελίες των Υπ. Παιδείας των κυβερνήσεων και ο εμπαιγμός των χιλιάδων αναπληρωτών. Πρέπει ΤΩΡΑ να γίνει ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ όλων των αναπληρωτών που τα τελευταία χρόνια δουλεύουν στα σχολεία.
Τεράστια η ευθύνη του Υπουργείου για το σύνολο των περικοπών αλλά και ειδικά γιατί δεν έδωσε όλες τις πιστώσεις για τα 34 ΖΕΠ ( τμήματα υποδοχής) που με ΦΕΚ εγκρίθηκαν ενώ εξαφάνισαν 15 κενά τμημάτων ένταξης τα οποία εγκρίθηκαν αλλά δεν ιδρύθηκαν, άρα χάθηκαν οι αντίστοιχες οργανικές θέσεις με συνέπεια να μην καλυφθούν ούτε από αναπληρωτές. Κάτω από αυτές τις συνθήκες τα σχολεία καλούνται να λειτουργήσουν χωρίς βοήθεια και μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης για τους αλλοδαπούς και ρομά μαθητές μας αλλά και για τα παιδιά με διαγνώσεις για ειδικές μαθησιακές ανάγκες.
Συνολικά τα κενά για την Ανατολική Αττική ξεπερνάνε τα 400 :
303 από περικοπή υπουργείου από τα κενά που ζήτησε η Δνση (εκ των οποίων 105 παράλληλες στηρίξεις , 10 ΖΕΠ, 14 ΤΕ + υπόλοιπες ειδικότητες)
60 κενά από το γεγονός ότι αντίστοιχος αριθμός συναδέλφων αναπληρωτών δεν ανέλαβαν υπηρεσία.
Τα κενά αυξάνονται κατά 15 περίπου με την κατάθεση αδειών κύησης/ λοχείας/ ανατροφής.
+Τμήματα που δε διχοτομήθηκαν/τριχοτομήθηκαν σε Δημοτικά & Νηπιαγωγεία + 15 κενά των εξαφανισμένων ΤΕ και χωρίς την ουσιαστική κάλυψη των ολοήμερων που όχι μόνο δεν θα λειτουργήσουν με τον ένα υπεύθυνο δάσκαλο όπως διεκδικεί το εκπαιδευτικό κίνημα αλλά ακόμα και η ελάχιστη κάλυψη των ωρών τους παραπέμπεται από τη Δ/νση σε ένα και δύο μήνες και βλέπουμε να αφήνεται να λυθεί με τις περικοπές που θα προκύπτουν από τη μη προσέλευση παιδιών που θα τα εγκαταλείπουν όσο καθυστερούν να λειτουργήσουν πλήρως.
Δεν αποδεχόμαστε καμία περικοπή.
Να γίνει τώρα Β' Φάση πρόσληψης αναπληρωτών.
Να λυθεί οριστικά το πρόβλημα των δημοσίων σχολείων τη Μονιμοποίηση με τον άμεσο μόνιμο διορισμό όλων των αναπληρωτών με έστω και μια σύμβαση με βάση πτυχίο, προϋπηρεσία και κατάργηση του προσοντολογίου.
Μετά τις τοποθετήσεις Δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής , εικαστικών, θεατρολόγων, ΕΚΟ ( τάξης υποδοχής) ενώ εκκρεμούν τοποθετήσεις παράλληλης στήριξης, αγγλικών, μουσικής, πληροφορικής που θα χειροτερέψουν την εικόνα εναπομεινάντων κενών όταν ολοκληρωθούν.
Τα κενά στα σχολεία του Συλλόγου « Κ. Σωτηρίου»
15 κενά σε νηπιαγωγούς ( 5 εκ των οποίων εμφανίζονται στο Λαύριο) - δηλαδή ολόκληρα τμήματα νηπιαγωγείων παραμένουν κλειστά και τα παιδιά στο σπίτι τους!!!
2 κενά σε δασκάλους ολοημέρων + 1 πρωινό τμήμα+ 1 για διχοτόμηση τμήματος=4
5 κενά στα ΖΕΠ ( 3ο Δ.Σ. Καλυβίων, 3ο Δ.Σ. Κερατέας, 3ο Δ.Σ. Κορωπίου, 4ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου, 4ο Δ.Σ. Κορωπίου)
7 κενά σε Τμήματα ένταξης Δ/Σ
2 κενά σε Τμήματα ένταξης Ν/Γ
3 κενά σε εικαστικούς ΠΕ08
8 κενά σε θεατρολόγους ΠΕ 91
Το χειρότερο είναι ότι αν από την πρώτη φάση ξεκινάνε με τόσες περικοπές θα ενισχύεται η προσπάθεια για περικοπές αναγκών με μόνιμο τρόπο χωρίς προσλήψεις αναπληρωτών και κάνοντας λάστιχο τους εκπαιδευτικούς που είναι στα σχολεία και θα καλούνται να καλύψουν το «έργο» και των εκπαιδευτικών που λείπουν με εντατικοποίηση της εργασίας και με υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για τα παιδιά.
Καλούμε τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και τις ενώσεις γονέων των σχολείων ευθύνης μας να δώσουμε από κοινού τον αγώνα για τη διεκδίκηση του αυτονόητου δικαιώματος των παιδιών/μαθητών μας να έχουν εκπαιδευτικούς στο σχολειά τους!!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη