Δυτ. Θεσ/νίκη: Αιρετοί της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής Παρέμβασης για τα λειτουργικά κενά
Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης στις 26-7-2019 με θέμα: «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Θεσσαλονίκης». ​​​​​​​

Το ΠΥΣΠΕ κατά πλειοψηφία  3 -2 (καταψήφισαν οι αιρετοί)  κατέγραψε τα κενά ως εξής :

ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Κλάδοι

Περιγραφή

Οργανικές Θέσεις-διάθεση

Απαιτούμενοι

Μη διαθέσιμοι (με θητεία-άδειες-συνταξιοδοτήσεις-εξωτερικό-άλλος λόγος)

Έλλειμμα

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

2110

2128

122

-140

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

618

658

35

-75

ΠΕ 06

Αγγλικών

219

227

17

-25

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

243

260                                  

15

-32

ΠΕ 79

Μουσικής

52                                                             

95                                                                                                                                                             

5

-48

ΠΕ 05

Γαλλικών

26

25

1

0

ΠΕ 07

Γερμανικών

38

46

2

-10

ΠΕ 86

Πληροφορικής

55

110

2

-57

ΠΕ 91

Θεάτρου

0

55

0

-55

ΠΕ 08

Καλλιτεχνικών

11

123

0

-112

ΣΥΝΟΛΟ

 

3372

3727

199

-554

 

  ΣΜΕΑΕ

Κλάδοι

Περιγραφή

Οργανικές Θέσεις-διάθεση

Απαιτούμενοι

Μη διαθέσιμοι (με θητεία-άδειες-συνταξιοδοτήσεις-εξωτερικό-άλλος λόγος)

Έλλειμμα Πλεόνασμα

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

108

173

19

-84

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

27

34

1

-8

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

5

8

 

-3

ΠΕ16

Μουσικής

0

4

 

-4

Πε 08

Καλλιτεχνικών

0

3

 

-3

ΠΕ 86

Πληροφορικής

0

3

 

-3

ΠΕ 91

Θεατρικής Αγωγής

0

2

 

-2

ΣΥΝΟΛΟ

 

140

227

20

-107

 

Καταψηφίσαμε γιατί δεν έγιναν δεκτά αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος όπως:

  • Για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου ορισμός ενός δασκάλου.
  •  Μείωση του αριθμού των μαθητών στους 20 μαθητές ανά τμήμα και  15 ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο και Α’-Β’ τάξη.
  • Τμήματα ένταξης σε όλα τα σχολεία - Ένας εκπαιδευτικός σε κάθε τμήμα ένταξης
  • Τάξη  Υποδοχής σε όλα τα σχολεία - Ένας δάσκαλος σε κάθε τάξη υποδοχής.
  • Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί.
  • Απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας σε κάθε σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εγκέφαλος
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
Διεθνής έρευνα σε πάνω από 6.000 ασθενείς αποκαλύπτει ότι η σχιζοφρένεια δεν είναι μία, αλλά πολλές διαταραχές με ξεχωριστό νευροβιολογικό αποτύπωμα,...
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
kaldis
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
Σοβαρή κρίση εμπιστοσύνης στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής – Σε εξέλιξη θεσμική εμπλοκή με τον Πρύτανη Παναγιώτη Καλδή - Επιστολή "καμπανάκι" στην...
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
panelladikes_03
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ
Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ).
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ