Τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας
Των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας Ντίνα Ρέππα, Άντα Παραφόρου

Το ΠΥΣΠΕ και τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι «άβατο». Οι αιρετοί εκπρόσωποί έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τα Εκπαιδευτικά Σωματεία και όλους τους συναδέλφους για το ότι συμβαίνει σε αυτά. Υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα με όρους κινήματος και όχι προσωπικών εξυπηρετήσεων. Φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμος στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

16/5/2019

Α. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η αποτύπωση των κενών στην ειδική αγωγή αποδεικνύει ότι τα ειδικά σχολεία έχουν εγκαταλειφθεί από το υπουργείο και την κυβέρνηση και η ειδική αγωγή απαξιώνεται συνειδητά λόγω των μνημονιακών πολιτικών. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε εννέα (9) ειδικά σχολεία (από τα οποία τα δύο δεν έχουν κτήριο και δεν λειτουργούν) υπάρχουν τριάντα τρία (33) οργανικά κενά που σήμερα καλύπτονται κυρίως από αναπληρωτές/τριες. Επίσης, στα νηπιαγωγεία δεν παρέχεται σχεδόν καθόλου στήριξη στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς υπάρχουν ιδρυμένα ελάχιστα τμήματα ένταξης και ελάχιστοι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης.  Αντί λοιπόν, το Υπουργείο να χλευάζει την εκπαιδευτική κοινότητα και τους γονείς με υποσχέσεις διορισμών και με προσοντολόγια, οφείλει να προχωρήσει στην κατάργηση του νόμου 4589/19 για το προσοντολόγιο. Να προσμετρηθεί όλη η προϋπηρεσία της περσινής και της φετινής σχολικής χρονιάς. Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Όχι στον διαγωνισμό του ΑΣΕ. Οφείλει ακόμα, να ιδρύσει 1 τμήμα ένταξης σε κάθε νηπιαγωγείο. Αυτά έχει ανάγκη η εκπαίδευση, τα μορφωτικά και τα εργασιακά  δικαιώματα και όχι πίνακες κατάταξης με βάση το προσοντολόγιο των απολύσεων! Καλούμε όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά στην κινητοποίηση στο υπουργείο στις 23/5!

Β. 22η Συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας

Πραγματοποιήθηκε η 22η συνεδρίαση στις 15-05-2019, ημέρα Τετάρτη με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

Θέμα 1ο: Μεταθέσεις - Οριστικές Τοποθετήσεις Εκπαιδευτικών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας έτους 2019

Πραγματοποιήθηκαν οι μεταθέσεις-οριστικές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε ΣΜΕΑΕ της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας. Κανείς εκπαιδευτικός δεν έμεινε στη διάθεση. Με βάση αυτό ολοκληρώθηκε η διαδικασία χωρίς να υπάρχει δεύτερη φάση. Οι πίνακες αναρτήθηκαν στο site της διεύθυνσης όπως οφείλει η υπηρεσία ώστε να είναι προσβάσιμα σε όλες και όλους και να υπόκεινται στον έλεγχο κάθε ενδιαφερόμενου/ης. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση διόρθωσης τυχόν συγκεκριμένων λαθών ή παραλείψεων, ως και 20-05-2018

Θέμα 2ο: Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων Σ.Μ.Ε.Α.Ε. της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας, μετά τις μεταθέσεις - οριστικές τοποθετήσεις εκπ/κών.

Μετά τις οριστικές μεταθέσεις το Υπηρεσιακό Συμβούλιο ανακοίνωσε τα εναπομείναντα κενά ειδικής αγωγής για το έτος 2019-2020.

Θέμα 3ο: Κατάρτιση πίνακα προακτέων εκπ/κών

Καταρτίστηκε πίνακας προακτέων εκπαιδευτικών

Θέμα 4ο: Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή

Χορηγήθηκε μία άσκηση άδειας ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικό ΠΕ60 ειδικής από το 142ο νηπ. Αθηνών προκειμένου να συμμετάσχει στην υλοποίηση των Πακέτων Εργασίας 2 "Δημιουργία Εκπαιδευτικών Υλικών" και 4 "Αξιολόγηση και Μέτρηση Συμπεριφορικών Αλλαγών" του ευρωπαϊκού έργου GEΜ και μία ΠΕ86 από το 24ο ΔΣ Αθηνών, προκειμένου να απασχοληθεί στο Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς για την υλοποίηση του έργου "ΜΑΝΤΟ Blind Escort Apps.

Θέμα 5ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών

Το ΠΥΣΠΕ έκανε δεκτή την αιτήση αναγώρισης συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου εκπαιδευτικού ΠΕ70 15ο ΔΣ Αθηνών με θέμα «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση από το τμήμα νηπιαγωγών ΕΚΠΑ.

Θέμα 6ο : Τροποποίηση συμπλήρωσης ωραρίου

Έγιναν δεκτές οι αιτήσεις τροποποίησης ωραρίου δύο (2) εκπαιδευτικών, της Γκέκα Αικατερίνης ΠΕ06 από το 1ο Δάφνης (11 ώρες) και 2ο Δ.Σ. Δάφνης (13 ώρες) σε 1ο Δάφνης (18 ώρες) και 70ο Αθηνών (6 ώρες). Υποχρ. ωράριο: 24 ώρες και του Οκτωράτου Αθανάσιου ΠΕ06 από: 56ο Αθηνών (14 ώρες) και 2ο Δ.Σ. Δάφνης (9 ώρες) σε 56ο Αθηνών (14 ώρες) και 123ο Αθηνών (9 ώρες). Υποχρ. ωράριο: 23 ώρες.

Θέμα: 7ο: Ανάκληση απόφασης κατ’ οίκον διδασκαλίας εκπαιδευτικού ΠΕ70

Μετά από αίτηση του γονέα μαθητή λόγω επιστροφής του στο σχολείο, το ΠΥΣΠΕ ανακάλεσε προηγούμενη απόφασή του για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης, Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά,

Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης


Ενημερωτικό, των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας

Εκλεγμένων με το Ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Ρέππα Ντίνα (τακτική),                                                                                                                              

 Παραφόρου Άντα (αναπληρωματική),

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γραμμένος Φλώρος
Βασίλης Γραμμένος για το επεισόδιο με τον Φλώρο: «Προσπάθησε να με πνίξει»
«Δεν πρόλαβα να αντιδράσω ούτε να μιλήσω» - Η μαρτυρία του Βασίλη Γραμμένου για το επεισόδιο με τον Φλώρο στη Βουλή
Βασίλης Γραμμένος για το επεισόδιο με τον Φλώρο: «Προσπάθησε να με πνίξει»