Με αφορμή τις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 19ο συνέδριο της ΟΛΜΕ που θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 21/5 στο 1ο Γυμνάσιο, ακολουθούν η διακήρυξη και η αφίσα της Πρωτοβουλίας - Παρέμβασης Εκπαιδευτικών - Παρεμβάσεις (Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δ.Ε).
Η αφίσα:
Η διακήρυξη: