Thumbnail
Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

Αυτό το διάστημα το υπηρεσιακά συμβούλια στην πρωτοβάθμια (ΠΥΣΠΕ) και δευτεροβάθμια (ΠΥΣΔΕ) προσδιορίζουν τα κενά και τα πλεονάσματα εκπαιδευτικών ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Αυτό δεν αφορά μόνο τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών, που έτσι κι αλλιώς έχουν στραγγαλισθεί αλλά είναι και η βάση για τα κενά που θα προσδιοριστούν για ενδεχόμενες προσλήψεις προσωπικού.

Με fast track διαδικασίες και με βάση τα αντιδραστικά νομοθετικά πλαίσια που έχουν διαμορφωθεί (αύξηση ωραρίων είτε άμεση είτε έμμεση στην περίπτωση των εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών, μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα και εκπαιδευτικό κοκ) συνεχίζουν να επιβάλλονται στον υπολογισμό και από τη σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απαράδεκτες αναγωγές σε τμήματα και ανάγκες που οδηγούν σε διαμόρφωση μαζικών τεχνητών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών. Αναγωγές σημαίνει ότι, για παράδειγμα, αντί του αριθμού των τμημάτων που λειτουργούν υπολογίζονται τα τμήματα «που θα έπρεπε να λειτουργούν με βάση το νόμο»!!! Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επιδεικνύει ιδιαίτερο ζήλο, καταργώντας ακόμη και την εκτίμηση ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ, ώστε να μην αφήσει κανένα περιθώριο για την αμφισβήτηση των εν λόγω πλεονασμάτων.

Σε απλά ελληνικά πλεόνασμα σημαίνει ότι οι ανάγκες της εκπαίδευσης δεν είναι για προσλήψεις προσωπικού αλλά για «κινητικότητα» εντός του δημοσίου, λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών και απολύσεις. Μάλιστα, σε εξέλιξη βρίσκονται μια σειρά ρυθμίσεις όπως οι αλλαγές του ωρολογίου προγράμματος στο Λύκειο, που προβλέπει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης, οι μεγαλύτερες δυσκολίες στην συγκρότηση ολιγομελών τμημάτων από τις «αναβαθμίσεις» κατηγορίας σχολείων και την κατάργηση των δυσπρόσιτων κλπ.

Για τη δουλειά που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει τα εύσημα από τον ΟΟΣΑ στις σχετικές εκθέσεις του. Καμώνεται ότι είναι πρωτοπόρος στη διαδικασία προσλήψεων και την ίδια ώρα αποτυπώνει επίσημα ανάγκη για απολύσεις. Είναι άραγε τυχαίο ότι η ΝΔ μιλά για προσλήψεις στην εκπαίδευση με κριτήριο αυτές ακριβώς τις καταγραφές αναγκών; Ο ένας κόβει κι ο άλλος ράβει στην πλάτη των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών των εκπαιδευτικών.

Τώρα είναι η ώρα για καταδίκη, με κάθε τρόπο, της πολιτικής ΕΕ – ΟΟΣΑ – ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ και όσων άλλων έχουν συμφωνήσει στις λεγόμενες αναδιαρθρώσεις της εκπαίδευσης. Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, δεν υπάρχουν πλεονάσματα. Τώρα να διεκδικήσουμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που να καλύπτει τις πραγματικές σύγχρονες ανάγκες.

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Νέες Ορκωμοσίες Μελών ΔΕΠ – Τα Ονόματα και τα Βιογραφικά τους
Η νέα τριπλέτα μελών ΔΕΠ του ΕΚΠΑ αντικατοπτρίζει το εύρος και την πολυμορφία της ελληνικής ακαδημαϊκής κοινότητας – από την Ιατρική Ακριβείας και...
ΕΚΠΑ: Νέες Ορκωμοσίες Μελών ΔΕΠ – Τα Ονόματα και τα Βιογραφικά τους
tiri
Μια απροσδόκητη πηγή μικροπλαστικών στην καθημερινή μας διατροφή
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό npj Science of Food, τα ώριμα τυριά περιέχουν κατά μέσο όρο 1.857 σωματίδια...
Μια απροσδόκητη πηγή μικροπλαστικών στην καθημερινή μας διατροφή
ΕΠΑΛ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ
«Διάβαζα μετά τις 12 το βράδυ, όταν ησύχαζε το κεφάλι μου – Τα όνειρα μας δίνουν ζωή!» | Από ένα Εσπερινό ΕΠΑΛ στο Πανεπιστήμιο
Δύο ιστορίες έμπνευσης από το Εσπερινό ΕΠΑΛ Πλατανιά: Στα 30 και στα 50, ξεκινούν πανεπιστημιακές σπουδές στην Κρήτη
«Διάβαζα μετά τις 12 το βράδυ, όταν ησύχαζε το κεφάλι μου – Τα όνειρα μας δίνουν ζωή!» | Από ένα Εσπερινό ΕΠΑΛ στο Πανεπιστήμιο