Thumbnail
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Χανίων

Με τις γνωστές πλέον συνοπτικές διαδικασίες και μακριά από τον κόσμο της εκπαίδευσης,  το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο για τον προσδιορισμό κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019. Η εγκύκλιος, που έχει ημερομηνία έκδοσης 8/3/2019, κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις την Παρασκευή 8/3/2019 το μεσημέρι, στα σχολεία το απόγευμα, με την απαίτηση από τους Διευθυντές των σχολείων να αποστείλουν τους πίνακες Α (κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικών) συμπληρωμένους από τους ίδιους και ενώ τα  σχολεία ήταν κλειστάΗ διαδικασία με την οποία τα  Υπηρεσιακά Συμβούλιά καλούνται να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, σύμφωνα με την εγκύκλιο μας βρίσκει αντιθέτους Είναι γνωστό ότι πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι οι πίνακες αυτοί να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και σε προθεσμία 3 ημερών σύμφωνα με το νόμο για την έκτακτη σύγκληση του συλλόγου διδασκόντων.

Στον πίνακα Γ, δεν υπάρχει η στήλη "εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ". Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει μια τέτοια στήλη που να μετράει το ωράριο των δ/ντων, υποδ/ντών, τομεαρχών, αιρετών, και λοιπών ευρισκόμενων σε θέσεις με θητεία δηλαδή  όλων εκείνων που είναι γνωστό ότι και την  προσεχή σχολική χρονιά θα βρίσκονται σ’ αυτή τη θέση. Χωρίς αυτή τη στήλη όλοι οι προηγούμενοι υπολογίζονται στο σχολείο της οργανικής τους με το κανονικό ωράριο που έχουν λόγω των χρόνων υπηρεσίας τους. Επίσης, δεν αφαιρούνται όσοι θα συνταξιοδοτηθούν .Άρα λοιπόν ,οι πίνακες Γ’ χωρίς την στήλη εκτίμηση ΠΥΣΔΕ δεν απεικονίζουν την πραγματική κατάσταση.

 Στην πραγματικότητα η Υπουργική Απόφαση στοχεύει στην εφαρμογή μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που προώθησαν όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις με βασική επιδίωξη την ελαχιστοποίηση των κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. Ο «εξορθολογισμός» στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού (αύξηση ωραρίου, κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μη έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, χωρίς μείωση του αριθμού των μαθητών όταν υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, μείωση των τμημάτων  στις πρώτες τάξεις Γυμνασίων-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, αρνητικές προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων ξένων γλωσσών, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, κ.ά.) δημιουργεί οργανικά υπεράριθμους που θα αποτυπωθούν στον υπολογισμό των οργανικών κενών και πλεονασμάτων. Είναι γνωστό ότι στις επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί  το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ΄  Λυκείου, με σοβαρό το ενδεχόμενο μείωσης των ωρών διδασκαλίας και σε κάθε περίπτωση, αλλαγής τους. Επομένως το Υπουργείο για μία ακόμη φορά ελαχιστοποιεί τις μεταθέσεις και οδηγεί σε απόγνωση χιλιάδες συναδέλφους που βρίσκονται μακριά από τον τόπο τους, διατηρεί την εργασιακή ανασφάλεια για όλους αυτούς που βρίσκονται στο απαράδεκτο καθεστώς της διάθεσης στο ΠΥΣΔΕ, περιορίζει τις προσλήψεις αναπληρωτών για την επόμενη χρονιά.

Απαιτούμε :Ο υπολογισμός των κενών πλεονασμάτων να γίνει σύμφωνα με την πραγματικότητα, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο να αποσύρει την εγκύκλιο και να εκδώσει νέα που θα δίνει τη δυνατότητα στους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να τοποθετηθούν με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!
  • Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων.
  • Να μην ισχύσουν τα ασφυκτικά όρια  για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π. στα ΓΕΛ,  τμημάτων ξένων γλωσσών,  τμημάτων με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ.
  • Να μην ισχύσει η διάταξη του χαρακτηρισμού φοίτησης «μη παρακολουθούντων» στα ΕΠΑΛ.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.

Καλούμε  τους αιρετούς και τα μέλη των ΠΥΣΔΕ να μη νομιμοποιήσουν τη διαδικασία, να την καταγγείλουν, να απέχουν από τη σύνταξη των πινάκων και να μην τους υπογράψουν.

 

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΑΒ
Θανατηφόρο τροχαίο στην Ημαθία: Νεκρός 20χρονος σε μετωπική σύγκρουση δύο οχημάτων
Το δυστύχημα καταγράφηκε στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξάνδρειας, όταν, για λόγους που διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, δύο Ι.Χ. αυτοκίνητα...
Θανατηφόρο τροχαίο στην Ημαθία: Νεκρός 20χρονος σε μετωπική σύγκρουση δύο οχημάτων
ΔΙΠΛΩΜΑ
Νέες ρυθμίσεις για τη συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων στην ειδική αγωγή και τη σχολική ψυχολογία - Επίσημη έκδοση της 27ης τροποποίησης
Η τροποποίηση φέρει την υπογραφή του Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Νικολάου Παπαϊωάννου, και εντάσσεται στο πλαίσιο της...
Νέες ρυθμίσεις για τη συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων στην ειδική αγωγή και τη σχολική ψυχολογία - Επίσημη έκδοση της 27ης τροποποίησης
Υπουργείο Παιδείας
Κυρώθηκε ο τελικός πίνακας επιλογής υποψηφίων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης στην Κρήτη
Κυρώθηκε ο τελικός πίνακας επιλογής υποψηφίων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης
skordo.jpg
Σκόρδο: Ένα φυσικό φάρμακο και superfood
Το σκόρδο ξεχωρίζει ως μια από τις πιο ωφέλιμες τροφές χάρη στην αλλισίνη, μια ένωση πλούσια σε θείο που είναι υπεύθυνη για τα χαρακτηριστικά του...
Σκόρδο: Ένα φυσικό φάρμακο και superfood