Thumbnail
Για την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Πάρε μέρος στις αρχαιρεσίες! Έχουμε όλοι ευθύνη για την πορεία του σωματείου μας!

Η οργάνωση και η συλλογική πάλη, η αλλαγή συσχετισμών υπέρ του αγώνα και της ελπίδας μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω!

Στήριξε – Ψήφισε την  Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών!

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχει επιδοθεί σε ψέματα και απάτες ότι «βγήκαμε  από τα μνημόνια και επιστρέψαμε στην κανονικότητα». Μαζί με τη ΝΔ και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα με τις ψεύτικες αντιπαραθέσεις τους στήνουν νέες παγίδες εγκλωβισμού και εξαπάτησης των εργαζομένων. Όλοι μαζί μας με τις πολιτικές τους μας τσάκισαν τους μισθούς, μας κρατούν μέχρι τα 67 χρόνια στην τάξη, πετσοκόβουν τις συντάξεις, γεμίζουν ανασφάλεια τους νεότερους συναδέλφους, πλήττουν τα  μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας. 

Κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση βαδίζουν στον ίδιο δρόμο, έχουν την ίδια στρατηγική. Στοχεύουν σε περισσότερα κέρδη και ζεστό χρήμα για τους μεγαλοεργοδότες και ψίχουλα για τους εργαζόμενους και τα νέα παιδιά. Κανείς τους δεν λέει κουβέντα για τις απώλειες σε μισθούς και συντάξεις. Συμφωνούν και οι δυο και εφαρμόζουν “μέχρι κεραίας” τους 700 μνημονιακούς νόμους, τα χαράτσια, τα ματωμένα πλεονάσματα μέχρι το 2060.

Στην εκπαίδευση:

Η δύσκολη καθημερινότητα που ζούμε στο σχολείο από την αρχή της χρονιάς παραμένει και εντείνεται. Οι περικοπές ωρών, το χτύπημα του ολοήμερου, το κλείσιμο των ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ, οι ανατροπές στις εργασιακές μας σχέσεις. Οι σχεδόν μηδενικές μεταθέσεις, η συμπλήρωση ωραρίου σε 4-5 σχολεία, η παράλληλη σε 4-5 μαθητές! Είναι μόνο μερικά παραδείγματα.

Η κυβέρνηση συνεχίζει την κοροϊδία με τη Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, όταν, ενώ όλοι οι μεγάλοι δήμοι της χώρας και το 75% των προνηπίων είναι έξω από τα Δημόσια Νηπιαγωγεία, δε διαθέτει χρηματοδότηση και δεν κάνει διορισμούς για την εφαρμογή της!

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ χτίζει ένα σχολείο που στερεί όλο και περισσότερο το δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση, τον ελεύθερο χρόνο, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Το “Νέο Λύκειο” - εξεταστικό κέντρο που ετοιμάζεται να νομοθετήσει θα ορθώσει νέα ταξικά τείχη για τα παιδιά των εργατικών οικογενειών,

Επιχειρεί να θέσει σε εφαρμογή την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση του σχολείου, δηλαδή αυτό που οι προηγούμενοι (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) δεν κατάφεραν να περάσουν!

Κρατά 25 χιλιάδες συναδέλφους αναπληρωτές σε προεκλογική ομηρία, ελαστικά απασχολούμενους, με τσακισμένα εργασιακά δικαιώματα. Μάλιστα προχωρά σε νέο σύστημα διορισμών, που ανοίγει τη λογική των κριτηρίων και της πολυδιάσπασης, για να πετάξει έξω δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές.

Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση υλοποιεί καθημερινά τους επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς στα Βαλκάνια, που γεννούν πολέμους και προσφυγιά, μετατρέπει τη χώρα μας σε μια απέραντη Νατοϊκή βάση. Κάνει τη χώρα μας στόχο! Εισπράττει για τα παραπάνω τα συγχαρητήρια από τους εταίρους της, τους αξιωματούχους της Ε.Ε. και του ΔΝΤ, τους δολοφόνους του ΝΑΤΟ. Αποτελεί αίσχος, την ώρα που δίνουν κάθε χρόνο πάνω από 4δις €, μέσω του κρατικού προϋπολογισμού, για ΝΑΤΟικές δαπάνες, να μας λένε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για τη μόρφωση των παιδιών!

Κόψ’ τους τον αέρα με την ψήφο σου και τη συμμετοχή σου στον αγώνα!

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Ο αγώνας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας, για το δικαίωμα στη δουλειά, τη μόρφωση των παιδιών, για να ανοίξει ο δρόμος, ώστε να υπάρξουν συνολικότερες αλλαγές στην κοινωνία και την οικονομία, απαιτεί σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα, με τους επιχειρηματικούς ομίλους και τα κόμματα που τους στηρίζουν.

Απαιτεί σωματεία που:

  • Θα είναι κοντά στον κάθε συνάδελφο, θα είναι μπροστά στον αγώνα για όλα τα προβλήματα μικρά και μεγάλα. Ένα σωματείο πραγματικό σπίτι όλων των συναδέλφων!
  • Θα αντιπαλεύει τα παραμύθια της κυβέρνησης περί “δίκαιης ανάπτυξης” και ταυτόχρονα θα διεκδικεί έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης σε όφελος του λαού!
  • Θα στέκεται απέναντι στην κυρίαρχη στρατηγική της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ για το σχολείο, την προώθηση των περικοπών και την «εξοικονόμηση» δαπανών, τις αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου!
  • Θα παλεύει απέναντι σε κάθε αντιλαϊκή κυβέρνηση και δε θα γίνεται ουρά τους. Θέλουμε συνδικάτα ταξικά και όχι κυβερνητικά!
  • Θα συντονίζεται και θα αναπτύσσει κοινή δράση με τα εργατικά συνδικάτα, τις ενώσεις γονέων, γιατί το ζήτημα της παιδείας είναι ζήτημα όλου του λαού και όχι μόνο των εκπαιδευτικών!

Ένα τέτοιο σωματείο θέλουμε και αυτό θεωρούμε ότι είναι βασικό κριτήριο ψήφου στις εκλογές για το νέο Δ.Σ. Για ένα τέτοιο κίνημα παλεύουμε οι συνδικαλιστές και τα σωματεία που συσπειρώνονται στο Π.Α.ΜΕ!

Τώρα είναι ώρα να γίνει ένα αποφασιστικό βήμα στην αλλαγή των συσχετισμών!

Ο κυβερνητικός συνδικαλισμός (ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚ/ΔΗΣΥ και ΣΥΝΕΚ/ΕΚΕ) δεν μπορεί και δε θέλει να οργανώσει την πάλη σε κατεύθυνση ρήξης με την αντιλαϊκή πολιτική. Καλλιεργεί τον εφησυχασμό και την απογοήτευση στον Κλάδο. Στηρίζει τη βασική γραμμή της κυβερνητικής πολιτικής και της ΝΔ πως δήθεν μπορεί να υπάρχει δίκαιη ανάπτυξη σε συνθήκες βαθιάς εκμετάλλευσης. Αποδείχθηκαν τα καλύτερα στηρίγματα της κυβερνητικής πολιτικής μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα.

Όμοια δεν μπορούν να πείσουν κανέναν οι αντιπολιτευτικές κορώνες των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ. Προσπαθούν να καλύψουν τις ευθύνες τους, τις αυταπάτες που καλλιέργησαν για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που δήθεν θα ήταν «ευάλωτη στις πιέσεις του κινήματος», για την «πρώτη φορά Αριστερά». Η χρεοκοπημένη λογική της «ουράς του κυβερνητικού συνδικαλισμού» οδηγεί αυτές τις ηγεσίες από τη μια να κρατάνε τα εξαπτέρυγα της ΑΔΕΔΥ, να ταυτίζονται με σε πολλές περιπτώσεις με τις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού και από την άλλη μονότονα στα πρωτοβάθμια σωματεία να πολεμάνε κινητοποιήσεις που αποφασίζουν δεκάδες πρωτοβάθμια σωματεία, Ομοσπονδίες και Εργατικά Κέντρα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
 

Για την ΕΛΜΕ Κέρκυρας

 

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, ως πρωτοβάθμιο σωματείο, έχει τη δική της θέση ευθύνης στην προσπάθεια ανασύνταξης του κινήματος. Έχει καθήκον να δίνει τη μάχη για τη μέγιστη δυνατή συσπείρωση των συναδέλφων, για τη δημιουργία συμμαχιών που θα σταθούν απέναντι στις στοχεύσεις της κυβέρνησης, της ΕΕ, του ΟΟΣΑ και του κεφαλαίου.

            Με αυτό το στόχο οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ αγωνίστηκαν για το κάθε πρόβλημα, αναδεικνύοντας την αιτία του, προβάλλοντας την ανάγκη για αγώνα που θα δίνει οριστικές λύσεις για την κάλυψη των σύγχρονων λαϊκών και μορφωτικών αναγκών, για την ανάγκη ενός άλλου δρόμου ανάπτυξης.

Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

  • Προσπάθησαν με κάθε τρόπο να αναδείξουν τα πολλά και μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο χώρο της εκπαίδευσης. Από το πιο μικρό και τοπικό μέχρι το πιο μεγάλο. Από τις υπεραριθμίες και την προσπάθεια αποτροπής της ρύθμισής τους το καλοκαίρι, τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών το Σεπτέμβρη, την πληρωμή της ΔΕΗ από τα σχολεία μέχρι το Νέο Λύκειο, τη μονιμοποίηση των 28000 αναπληρωτών, την αξιολόγηση, το νόμο για τις νέες δομές στο σχολείο. Σε όλα τα παραπάνω προτείναμε πολύμορφες δράσεις, βγάλαμε αποφάσεις και αν και 3η δύναμη στο ΔΣ προσπαθήσαμε να κινητοποιήσουμε τους συναδέλφους με συνεχής περιοδείες στα σχολεία κι όχι με μια απλή αποστολή ανακοίνωσης στα mail.
  • Είμασταν η μόνη δύναμη στο Δ.Σ. που προσπάθησε να συνδέσει τα τεκταινόμενα στην εκπαίδευση με τη γενικότερη πολιτική κατάσταση, να συνδέσει των αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος με το γενικότερο εργατικό κίνημα. Γι’ αυτό και οι συνεχείς προτάσεις του ΠΑΜΕ για συμπόρευση με τα ταξικά εργατικά σωματεία στην Κέρκυρα, στις απεργιακές συγκεντρώσεις, στα συλλαλητήρια ενάντια στα νέα μέτρα, στον αποκλεισμό του Εργατικού Κέντρο στην ομιλία Γαβρόγλου, στις περιφρουρήσεις στις απεργίες. Ο δρόμος για γενικότερες αλλαγές στην εκπαίδευση περνάει μέσα από γενικότερες αλλαγές στην κοινωνία, στις οποίες τον κύριο ρόλο θα παίξει ένα ισχυρό εργατικό κίνημα. Σε αυτήν την κατεύθυνση κινηθήκαμε και σε αυτήν θα κινηθούμε και στο μέλλον κι ας υπάρχει έντονη αντίδραση από τις άλλες παρατάξεις στο Δ.Σ. – ΕΑΚ και ΑΣΚ- που ούτε να ακούσουν θέλουν για συμπόρευση και κοινή πορεία με τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Δεν είναι τυχαίο ότι η ΕΛΜΕ -με ευθύνη των κυρίαρχων παρατάξεων- δεν έκανε ούτε μία κινητοποίηση για κάτι έξω από τα εκπαιδευτικά. Ούτε το Φεβρουάριο -με την ψήφιση του νόμου για την Απεργία, που ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ξεπούλησαν και διέσπασαν τον κοινό αγώνα των εργαζομένων σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα- πήρε θέση η ΕΛΜΕ, ούτε την Πρωτομαγιά, ούτε τη 17η Νοέμβρη, ούτε βέβαια σε κανένα συλλαλητήριο, σύσκεψη, συντονισμό με σωματεία. Ακόμα και στην τελευταία κινητοποίηση στο ΕΚΚ με τη ματαίωση της εκδήλωσης με τον Υπουργό Παιδείας, αντέδρασαν όταν έμαθαν ότι γίνεται κατάληψη στο ΕΚΚ. Καμία προσπάθεια δε γίνεται, ειδικά από την ΕΑΚ, για γενίκευση του αγώνα, για να μπουν νέες δυνάμεις στο κίνημα, νέοι άνθρωποι και νέοι συνάδελφοι, λες και οι εξελίξεις στην εκπαίδευση είναι αποκομμένες από το γενικότερο πλαίσιο λειτουργίας της Κυβέρνησης, μέσα στην Ε.Ε., υπό τις εντολές της δικτατορίας του Κεφαλαίου.
  • Ο δρόμος του μαζικού αγώνα, είναι μονόδρομος για τη διεκδίκηση όλων των ζητημάτων, μικρών και μεγάλων. Σε αυτόν τον αγώνα δεν να περισσεύει κανένας τίμιος αγωνιστής, κανένας τίμιος εκπαιδευτικός. Γι’ αυτό για κάθε ζήτημα οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ όργωναν τα σχολεία προσπαθώντας να κινητοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους εκπαιδευτικούς, ενημερώνοντας για κινητοποιήσεις, Γ.Σ., απεργίες. Και βέβαια δεν έλειψαν ποτέ από οποιαδήποτε κινητοποίηση!
  • Σε αντίθεση με τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ που είναι μετρημένες στα δάχτυλα οι κινητοποιήσεις και οι Γ.Σ. στις οποίες παραβρέθηκαν, απόντες τελείως από τη ζωή και τη δράση του σωματείου, απόντες από τα σχολεία, απόντες από κάθε είδους κινητοποίηση και μαζική διαδικασία, παρόντες μόνο από τη μεριά της Διοίκησης στο πρόσωπο του ΠΔΕ, του ΔΔΕ, του Δημάρχου, του Υπουργού! Υποσκάπτοντας στην ουσία κάθε προσπάθεια διεκδίκησης, αφού ναι μεν στο Δ.Σ. ψήφιζαν κάθε κινητοποίηση, αλλά από την άλλη με την απουσία του συνόλου της ΑΣΚ από κάθε μαζική διαδικασία, αποδυνάμωναν τις διαδικασίες αυτές.
  • Στην ΕΑΚ, ως πλειοψηφούσα παράταξη, χρεώνεται η κύρια ευθύνη για την αδυναμία κινητοποίησης των συναδέλφων. Κυρίως γιατί έχει καλλιεργήσει -και καλλιεργεί ακόμα- τη λογική της ανάθεσης,  και το ότι εμείς θα τα λύσουμε όλα. Η εποχή της ανάθεσης και των «Σωτήρων» έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι εποχές που ο συνδικαλιστής, ο Πρόεδρος, ο αιρετός, χτυπάει το χέρι και γίνεται το δικό του, όχι μόνο έχουν περάσει αλλά δεν ήταν ποτέ αυτός ο σωστός τρόπος διεκδίκησης. Και γι’ αυτό έχει μεγάλες ευθύνες η ΕΑΚ! Μαθημένοι σε άλλες εποχές όπου τα πράγματα από τη μία ήταν πιο χαλαρά κι από την άλλη το συνδικαλιστικό κίνημα δε βρισκόταν σε υποχώρηση, νομίζουν ότι ακόμα και σήμερα αυτός ο τρόπος είναι ο ενδεδειγμένος να διεκδικήσεις τουλάχιστον τα μικρά ζητήματα. Αλλά δεν είναι!

Χρεώνεται η ΕΑΚ ακόμα και το γεγονός με πολλές διφορούμενες απόψεις και συμπεριφορές δημιουργεί σύγχυση στους εκπαιδευτικούς και κλίμα ηττοπάθειας:

  • Από τη μία ψηφίζει «Απεργία-Αποχή από κάθε μορφής αξιολόγηση» κι από την άλλη οι αιρετοί της συμφωνούν και παίρνουν μέρος στη βαθμολογία των διευθυντών και των στελεχών εκπαίδευσης καλλιεργώντας την αυταπάτη ότι έτσι θα «τιμωρηθούν» κάποιοι κακοί διευθυντές. Οι οποίοι βέβαια δεν τιμωρήθηκαν. Κι όχι μόνο αυτό: Ιδεολογικοποίησαν την άποψη αυτή και την έκαναν το κύριο προεκλογικό τους επιχείρημα για τις εκλογές των αιρετών αποπροσανατολίζοντας τους εκπαιδευτικούς από τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και ανήγαγαν στο «υπέρτατο» πρόβλημα το ποιον έχουμε διευθυντή. Ούτε Νέο Λύκειο, ούτε αξιολόγηση εκπαιδευτικών, ούτε μόνιμους διορισμούς, ούτε ΕΝΦΙΑ, ούτε καταστολή…
  • Από τη μία αγωνίζεται και κάνει παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Δήμο για τα ζητήματα της εκπαίδευσης, βγάζει ανακοινώσεις για την καταστολή στη Λευκίμμη κι από την άλλη έχει στις γραμμές της τον πρώην αντιδήμαρχο της Δημοτικής Αρχής Κέρκυρας (ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΕ) που ήταν συνυπεύθυνος για την πολιτική κατεύθυνση του Δήμου.
  • Από τη μία ψηφίζουν κινητοποιήσεις κι από την άλλη αναλώνονται σε πολύωρες συζητήσεις με τη διοίκηση λες και το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν καταλάβει τι κάνουν και χρειάζεται κάποιος να τους το εξηγήσει. Αποτέλεσμα αυτού είναι και η συγκεκριμενοποίηση των ευθυνών στο πρόσωπο του ΠΔΕ, του ΔΔΕ, του Δημάρχου ή απλά κάποιου υπαλλήλου κι όχι της πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση με εντολές της Ε.Ε. και του Σ.Ε.Β.  και καλλιεργούν την αυταπάτη ότι αν αλλάξουν τα πρόσωπα θα αλλάξει και η στάση της διοίκησης. Δεν το λένε και δεν το πιστεύουν, αλλά με το ρίξιμο των ευθυνών στα πρόσωπα, αυτό καλλιεργείται.

Φαίνεται λοιπόν, ότι η ΕΑΚ δεν μπορεί να δώσει τη νέα πνοή που χρειάζεται η ΕΛΜΕ. Αποπροσανατολίζει τους εκπαιδευτικούς, τους αποκόπτει από τη συνολικότερη θεώρηση των πραγμάτων, κρατάει περιχαρακωμένο το όποιο κίνημα των εκπαιδευτικών μέσα στα στενά πλαίσια της εκπαίδευσης. Χωρίς συμμαχίες, χωρίς δυναμική, χωρίς προοπτική.

Συνεχίζοντας τη στενόμυαλη δράση των κεντρικών Παρεμβάσεων που ακριβώς αυτές τις αυταπάτες καλλιεργούσαν όταν έβγαιναν σε κοινά συλλαλητήρια με το ΣΥΡΙΖΑ για να ενισχύσουν «τη διαπραγματευτική ικανότητα» ή όταν στα πρωτοβάθμια σωματεία πολεμάνε κινητοποιήσεις που αποφασίζουν δεκάδες πρωτοβάθμια σωματεία, Ομοσπονδίες και Εργατικά Κέντρα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

            Η ΔΑΚΕ δεν έχει καμία απολύτως παρουσία στη ζωή και τη δράση της ΕΛΜΕ. Δεν τους είδαμε πουθενά. Τώρα λίγες μέρες πριν τις εκλογές θα μαζευτούν να φτιάξουν ψηφοδέλτιο για να διεκδικήσουν την ψήφο των συναδέλφων εκμεταλλευόμενοι τη δυσαρέσκεια από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Ποια ήταν όμως η παρουσία τους; Στηρίζουν την εκφυλιστική δράση της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ που στόχο έχει και πάλι να φέρει στην εξουσία τη ΝΔ με νέα αντιλαϊκά - αντιεκπαιδευτικά σχέδια.

Για τη συμμετοχή στο σωματείο

Η συμμετοχή στη ζωή και τη δράση του σωματείου δεν είναι κάτι που πρέπει να αποφασίζουμε αβίαστα.

Η οργανωμένη δράση μέσα από τα σωματεία έφερε όλες τις κατακτήσεις που εμείς θεωρούμε σήμερα δεδομένες: Η μονιμότητα, ο σταθερός μισθός κ.α. είναι μόνο λίγα από αυτά που έχουν καταφέρει οι εργαζόμενοι μέσα από τα σωματεία τους. Αλλά ακόμα κι αν δεν πάμε τόσο πίσω, η μάχη ενάντια στη διαθεσιμότητα των συναδέλφων μας πριν από λίγα χρόνια μέσα από τα σωματεία έγινε. Αν όμως κοιτάξουμε λίγο πιο πέρα από τη δική μας «ασφάλεια και θαλπωρή» που προσφέρει ο Δημόσιος Τομέας και δούμε λίγο τι γίνεται στον ιδιωτικό τομέα θα καταλάβουμε καλύτερα τη σημασία που έχει η συμμετοχή στο σωματείο: Παράνομες απολύσεις, απολύσεις εγκύων, μαύρη και ανασφάλιστη εργασία, δουλειά τις Κυριακές, μισθοί – φιλοδώρημα και πολλά ακόμα αποτελούν καθημερινότητα στη ζωή των εργαζόμενων. Κι αν δούμε λίγο καλύτερα στα σχολεία γύρω μας θα παρατηρήσουμε ότι και στο δημόσιο γίνονται τελικά τα ίδια πράγματα απλά είναι περιορισμένα στους συναδέλφους αναπληρωτές. Έγκυες εκπαιδευτικοί απολύονται γιατί δεν μπορούν να πάρουν άδεια, δε δικαιούνται να αρρωστήσουν γιατί καταγγέλλεται η σύμβασή τους, δε δικαιούνται να συνδικαλιστούν και βάζουν εμπόδια στη δράση τους κ.α. Όλα αυτά θα έρθουν και για τους μόνιμους και κανένας πλέον δεν μπορεί να πει ότι δεν ήξερε ή δεν άκουσε. Για το σταμάτημα όλων αυτών που έρχονται, όχι μόνο στις εργασιακές μας σχέσεις αλλά γενικότερα στο Δημόσιο Σχολείο και την κοινωνία απαιτείται ένα ισχυρό σωματείο, μια ισχυρή ΕΛΜΕ, μια ισχυρή ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ για να μπορέσει να οργανώσει τον αγώνα όχι μόνο για να εμποδίσουμε αλλά και να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο σχολείο, μια καλύτερη ζωή. Έχουν και αυτές οι συνδικαλιστικές ηγεσίες τεράστιες ευθύνες για την απογοήτευση και την απομάκρυνση των εκπαιδευτικών από τη ζωή του σωματείου, με τις συνεχείς συνδιαλλαγές με την εκάστοτε κυβέρνηση, με την υπουργοποίηση συνδικαλιστικών στελεχών, με το ξεπούλημα αγώνων, με τα προνόμια που έχουν δώσει οι κυβερνήσεις σε σειρά συνδικαλιστικών στελεχών προκειμένου να τα έχουν στο τσεπάκι τους.

Αλλά όλα αυτά θα πρέπει να πεισμώσουν τους εργαζόμενους να ενταχθούν ακόμα πιο μαζικά στα σωματεία, να αλλάξουν τους συσχετισμούς, να συμμετέχουν στις μαζικές διαδικασίες τους σωματείου. Να ελέγχουν τα μέλη του ΔΣ και τους αιρετούς, να επιβάλλουν την άποψή τους και στο σωματείο και στη διοίκηση.

Η σημασία της ισχυρής ΕΛΜΕ και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών, όχι μόνο στις εκλογές, αλλά γενικότερα στη δράση της ΕΛΜΕ, στις κινητοποιήσεις, στις εκδηλώσεις, στις Γ.Σ., ακόμα και στα Δ.Σ. θα δώσει άλλον αέρα στη δράση, θα ενισχύσει τη διεκδίκηση, θα επιφέρει νικηφόρους αγώνες.

           

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών κάνει προσπάθεια για την αλλαγή των συσχετισμών στο σωματείο μας. Σ΄ αυτή την προσπάθεια καλούμε κάθε συνάδελφο, κάθε τίμιο συνδικαλιστή που ακόμη και αν δε συμφωνεί σε όλα μαζί μας, που βλέπει και νιώθει ότι δεν πάει άλλο με αυτή την κατάσταση, να συμβάλλει, να συμπορευτεί με τις δυνάμεις του αγώνα και της προοπτικής, που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. 

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Ακόμα και αν δε συμφωνείς σε όλα μαζί μας, κάνε το βήμα!

Έχεις επιλογή και αυτή είναι στο μετερίζι του αγώνα για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα! Το ΠΑΜΕ ήταν και είναι αταλάντευτη δύναμη αγώνα και σύγκρουσης με τη πολιτική που βασανίζει το λαό!

Καλύτερες μέρες θα έρθουν μόνο μέσα από τη δική μας δράση και συμμετοχή στους αγώνες, με συσπείρωση στα σωματεία μας, στις ΕΛΜΕ και στους ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, σε κοινή δράση και συμμαχία με τους άλλους εργαζόμενους και το εργατικό κίνημα.

Μην περιμένεις άλλο! Πάρε μέρος στη Γενική Συνέλευση, μπες στον Αγώνα, αξιοποίησε τις αρχαιρεσίες για να αλλάξουν προς όφελος όλων των συναδέλφων οι συσχετισμοί.

Είναι ώρα να συμπορευτούμε μέσα από τα ψηφοδέλτια της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ), μέσα στο Πανεργατικό Μέτωπο, μέσα στον αγώνα για τις δικές μας ανάγκες και όχι για τα κέρδη των λίγων!

 

ΣΤΙΣ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΗ

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ - ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

Αγωνιστική Συσπείρωση εκπαιδευτικών 

το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ 


ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

18 Δεκέμβρη Ψήφισε Αγωνιστική Συσπείρωση εκπαιδευτικών 

το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ 

 

Διαμαντοπούλου Νίκη                   ΠΕ 04 – Γυμνάσιο Φαιάκων

Θύμης Σπύρος                                ΠΕ 86 – Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο

Καπετάνιος Αχιλλέας                     ΠΕ 04 – Γυμνάσιο Αργυράδων

Κατσαρού Βάσω                             ΠΕ 02 – Εσπερινό ΓΕΛ

Μέκκα Χριστίνα                              ΠΕ 02 – 7ο Γυμνάσιο

Μπορμπότης Γιάννης                     ΠΕ 86 – Εσπερινό ΓΕΛ

Πέρρος Νίκος                                  ΠΕ 11 – 1ο ΕΠΑΛ

Πιπεράκης Γιάννης                         ΠΕ 04 – 4ο ΓΕΛ

Σαϊτάς Γιώργος                               ΠΕ 03 – ΓΕΛ Αγρού

Φωτίου Σωτήρης                            ΠΕ 86 – Εσπερινό ΕΠΑΛ

Χρυσικοπούλου Κατερίνα             ΠΕ 07 – Γυμνάσιο Αγρού / Σκριπερού /

                                                                        Καρουσάδων

Για την Ε.Ε.

Σαμοΐλης Σπύρος                            ΠΕ 02 – 2ο ΓΕΛ

 

Αλλάζουμε τους συσχετισμούς Ενισχύουμε το Σωματείο

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα