Σε συνέχεια της παράστασης διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε από την ΕΛΜΕ Κέρκυρας στο Δήμο Κέρκυρας σχετικά με το θέμα της πληρωμής των λογαριασμών της ΔΕΗ από τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και αφού δεν πήραμε καμία ουσιαστική απάντηση από το Δήμαρχο Κέρκυρας για την επίλυση του θέματος, που θα φέρει σε δεινή οικονομική κατάσταση τα σχολεία, καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς σε νέα παράσταση διαμαρτυρίας, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κέρκυρας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018, στις 7:30 μ.μ. στο Μον Ρεπό!
ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Κάλεσμα σε παράσταση διαμαρτυρίας 22/11
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καλεί τους εκπαιδευτικούς σε παράσταση διαμαρτυρίας, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο