Thumbnail
Περιοδεία στη Δυτική Μακεδονία πραγματοποίησε ο Θ. Τσουχλος με σκοπό να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τις διεκδικήσεις του κλάδου

   Με στόχο την ενημέρωση των συναδέλφων για τις διεκδικήσεις  του κλάδου ο Ταμίας της Ο.Λ.Μ.Ε. και Γεν. Γραμματέας της  Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Θ. Τσούχλος πραγματοποίησε περιοδεία στις περιοχές: Άργος Ορεστικό-Καστοριά-Φλώρινα-Αμύνταιο-Φιλώτα-Κοζάνη-Πτολεμαΐδα-Γρεβενά και επισκέφθηκε 19  ημερήσιες-εσπερινές σχολικές μονάδες. Μέσα από το διάλογο με τους συλλόγους διδασκόντων διαπιστώθηκε η έκδηλη ανησυχία και ο προβληματισμός των συναδέλφων για τη(ν):

  1. Επιτακτική ανάγκη αύξησης των μισθών μας, οι οποίοι συνεχώς διολισθαίνουν και επαναφορά των δώρων και του επιδόματος αδείας.
  2. Άμεση κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου που μας εξαθλιώνει συνταξιοδοτικά
  3. Συνταξιοδότησή μας στα 60 με 30 έτη προϋπηρεσίας και όχι στο εξοντωτικό όριο των 67 ετών.
  4. Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς τόσο στην Ειδική, όσο και στη Γενική Εκπαίδευση.
  5. Αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι αναπληρωτές, αλλά και οι μόνιμοι σε θέματα στέγασης, σίτισης και μετακίνησης.
  6. Τεράστια πίεση που υφιστάμεθα από:

Α) Την αύξηση του ωραρίου μας.

Β) Τις διοικητικές και άλλες μη εκπαιδευτικές αρμοδιότητες που μας ανατίθενται.

Γ) Τα υπερμεγέθη τμήματα.

Δ) Τη μετακίνηση σε περισσότερα από δύο σχολεία.

Ε) Τις τρίτες αναθέσεις.

Στ) Την έλλειψη παντελούς επιμόρφωσης.

  1. Τεράστια αναστάτωση που προκαλούν στις οικογένειές μας οι ελαχιστότατες μεταθέσεις, η απόρριψη αιτήσεων απόσπασης και η μη αποδοχή από το Υπουργείο της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών, έστω και στη θεωρούμενη  ως πλέον δύσκολη περιοχή. 
  2. Νέα αναμοριοδότηση που οδηγεί έντεχνα  στην κατάργηση πολλών μεσαίων-μικρών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
  3. Μη έγκριση σημαντικότατου αριθμού ολιγομελών τμημάτων.
  4. Αναβάθμιση του Λυκείου και την άμεση απόσυρση των προτάσεων του Υπουργού για το νέο Λύκειο και την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  5. Κυβερνητική αμφισβήτηση των Καθηγητικών Σχολών και των Παιδαγωγικών δυνατοτήτων μας.
  6. Απομείωση του Γυμνασίου, την μείωση των μαθημάτων Γενικής Παιδείας στο Λύκειο, την υποβάθμιση ή και εξαφάνιση συγκεκριμένων μαθημάτων και την φροντιστηριοποίηση της τρίτης τάξης.

  Παράλληλα το μέλος του Προεδρείου της Ομοσπονδίας συμμετείχε στη Γ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε.  Κοζάνης όπου ανέπτυξε το διεκδικητικό πλαίσιο αιτημάτων και το προτεινόμενο πρόγραμμα δράσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δημιουργική απασχόληση
Βατερλώ με τα voucher των ΚΔΑΠ – Ο ΠΑΣΕΚΔΑΠ καταγγέλλει χιλιάδες αποκλεισμένα παιδιά και άδικες διακρίσεις
Σφοδρή επίθεση από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργαζομένων στα ΚΔΑΠ κατά της κυβέρνησης – Καταγγελίες για κοινωνικές ανισότητες και εξυπηρέτηση ιδιωτικών...
Βατερλώ με τα voucher των ΚΔΑΠ – Ο ΠΑΣΕΚΔΑΠ καταγγέλλει χιλιάδες αποκλεισμένα παιδιά και άδικες διακρίσεις
ΠΑΠΑΔΟΜΑΡΚΑΚΗΣ
ΥΠΑΙΘΑ: Όλα όσα έρχονται σε προσλήψεις, άδειες, κτιριακά και παράλληλη στήριξη
Γ’ Φάση προσλήψεων, νέα πλατφόρμα “edu plan” και μείωση μαθητών στα νηπιαγωγεία – Τι συζητήθηκε στη συνάντηση ΠΑΣΑΝ - ΥΠΑΙΘΑ
ΥΠΑΙΘΑ: Όλα όσα έρχονται σε προσλήψεις, άδειες, κτιριακά και παράλληλη στήριξη