Thumbnail
Ανακοίνωση

Θέμα: «Διαδικασία τοποθέτησης – διάθεσης - απόσπασης εκπαιδευτικών ΠΕ 86: Ανηκόντων στο ΠΥΣΠΕ Σερρών, αποσπασμένων-διατεθειμένων πλεοναζόντων εκπαιδευτικών του ΠΥΣΔΕ Σερρών στο ΠΥΣΠΕ Σερρών και τοποθετήσεων αποσπασμένων εκπαιδευτικών ΠΕ86 από άλλο ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΠΕ Σερρών.»

ΠΡΟΣ
ΠΥΣΠΕ Σερρών

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Σερρών ανταποκρινόμενο στις οχλήσεις, των υπηρετούντων συναδέλφων εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠΕ86 στο ΠΥΣΔΕ Σερρών, που εκπορεύονται από τη διαδικασία τοποθέτησης των αποσπασμένων συναδέλφων εκπαιδευτικών από άλλο ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΠΕ Σερρών, συνεδρίασε την Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018 και ομόφωνα αποφάσισε σύμφωνα με την υπ’ αριθ 4 Πράξη του να συντάξει το παρόν έγγραφο και να διεκδικήσει την νόμιμη διαδικασία όπως αυτή προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

Σύμφωνα με το υπ΄ αρίθμ. 137644/Ε1/03-09-2015 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας με θέμα «Οδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεων σε οργανικές και λειτουργικές θέσεις» ορίζεται η σειρά με την οποία τοποθετούνται εκπαιδευτικοί σε λειτουργικά κενά της Α/θμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους και τους σε διάθεση εκπαιδευτικούς σειρά έχουν οι εντός και εκτός αποσπασμένοι του ΠΥΣΠΕ, γνωρίζοντας ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών. Αναφέρεται επίσης «Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96), υπενθυμίζουμε ότι η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ αφορά αποκλειστικά τις εν λόγω αποσπάσεις όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, καθώς κατ’ έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.»

Σύμφωνα με το υπ’ αρίθμ. 104637/Δ2/11-9-2002 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας ζητείται από τις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης, τις Δ/νσεις Δ/θμιας και Δ/νσεις Π/θμιας Εκπ/σης για τον υπολογισμό της Β’ φάσης αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ να ληφθούν υπόψη οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στα ΠΥΣΔΕ προκειμένου να διατεθούν στην Α/θμια Εκπ/ση. Το έγγραφο συνεχίζει «Ως εκ τούτου τα ΠΥΣΔΕ οφείλουν να διαθέσουν, πρώτα τους οργανικά ανήκοντες που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ, λόγω μη ύπαρξης λειτουργικού κενού στην Β/θμια, προκειμένου να τοποθετηθούν στην Α/θμια πριν τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς από άλλα ΠΥΣΔΕ».

Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι η σειρά με την οποία θα πρέπει να γίνονται οι τοποθετήσεις αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά της Α/θμιας Εκπαίδευσης είναι η εξής:

  1. Οι Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΠΕ86 που αιτούνται αίτηση απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ.
  2. Οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί ΠΕ86 του ΠΥΣΔΕ Σερρών
  3. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί ΠΕ86 από άλλα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ

Μέχρι στιγμής στο ΠΥΣΠΕ Σερρών έχουν τοποθετηθεί σε λειτουργικά κενά αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ και μάλιστα χωρίς να δίνεται προτεραιότητα στους αποσπασμένους που είναι οργανικά ανήκοντες του ΠΥΣΠΕ Σερρών! Όσο δε για τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς του ΠΥΣΔΕ Σερρών δεν έχουν κάν διατεθεί από το ΠΥΣΔΕ Σερρών στο ΠΥΣΠΕ Σερρών αφού οι υπηρεσιακές μεταβολές των λειτουργικών κενών δεν πραγματοποιήθηκαν. Μόλις την 1η Αυγούστου ανακοινώθηκε η υπουργική απόφαση έγκρισης των ολιγομελών τμημάτων των ΕΠΑΛ. Είναι δε γνωστό τοις πάσι ότι η  μεγάλη δεξαμένη παροχής εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠΕ86 είναι τα ΕΠΑΛ. Πώς λοιπόν θα μπορούσε το ΠΥΣΔΕ να παρέχει προσωπικό στο ΠΥΣΠΕ Σερρών και να τοποθετηθεί από αυτό;

Όπως καταλαβαίνετε τέτοια ζητήματα δημιουργούν συγκρουσιακά πλέγματα νοσηρής αντιπαλότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών, τα οποία η Διοίκηση θα έπρεπε να ρυθμίζει ομαλά ώστε ο εκπαιδευτικός απερίσπαστος να αφοσιώνεται στο έργο του και όχι να αναλώνεται σε διενέξεις με την διοίκηση.

Για την αποφυγή λοιπόν αδικιών καλούμε το ΠΥΣΠΕ Σερρών να εφαρμόσει τις εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας με σκοπό τη τοποθέτηση των αποσπσμένων εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠΕ86 στα λειτουργικά κενά της Αθμιας Εκπαίδευσης Σερρών με τη σωστή σειρά. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aithousa_taksi
Αποκλεισμοί μαθητών από το Ολοήμερο: Εκπαιδευτικοί και γονείς ζητούν απόσυρση της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας
Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘΑ προκαλεί αναστάτωση: Ποιους μαθητές αφορά η νέα προτεραιότητα εγγραφών
Αποκλεισμοί μαθητών από το Ολοήμερο: Εκπαιδευτικοί και γονείς ζητούν απόσυρση της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας
Αστεροειδής
Αστεροειδής 2023 CX1: Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο συμμετείχε σε μελέτη από την ανακάλυψη έως την πρόσκρουση στη Γη
Συμμετοχή του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών στον πλήρη χαρακτηρισμό του αστεροειδούς 2023 CX1
Αστεροειδής 2023 CX1: Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο συμμετείχε σε μελέτη από την ανακάλυψη έως την πρόσκρουση στη Γη
paideias
Ψηφιακό Φροντιστήριο: Ξεκινούν τη Δευτέρα τα «ζωντανά» μαθήματα του
Δωρεάν και ισότιμη προετοιμασία για Πανελλαδικές με «ζωντανά» μαθήματα, νέο υλικό και ενισχυμένη στήριξη σε όλους τους μαθητές
Ψηφιακό Φροντιστήριο: Ξεκινούν τη Δευτέρα τα «ζωντανά» μαθήματα του
Τεχνητή νοημοσύνη
ETUCE: Υπεράσπιση της ψηφιακής κυριαρχίας και των δημοκρατικών αξιών της Ευρώπης έναντι των πιέσεων απορρύθμισης των ΗΠΑ
Η εκπαίδευση είναι δημόσιο αγαθό, εγγενές στοιχείο του κοινωνικού συμβολαίου, όχι αγορά. Η τεχνολογία πρέπει να υπηρετεί τους μαθητές και τους...
ETUCE: Υπεράσπιση της ψηφιακής κυριαρχίας και των δημοκρατικών αξιών της Ευρώπης έναντι των πιέσεων απορρύθμισης των ΗΠΑ