Ανακοινώσεις 0

Λαϊκή Υπόθεση η Υγεία! Όλοι στην απεργιακή συγκέντρωση 11πμ στο Νοσοκομείο Αργοστολίου

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

Λαϊκή Υπόθεση η Υγεία!!!

Τετάρτη 16 Μάη - όλοι στην 3-ωρη στάση εργασίας για την Υγεία

Όλοι  στην απεργιακή συγκέντρωση 11πμ στο Νοσοκομείο Αργοστολίου

ο ΔΣ της ΕΛΜΕ ΚΙ συμμετέχει στην 3-ωρη στάση εργασίας για την Υγεία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Κεφαλονιά και παίρνει μέρος στην κινητοποίηση που οργανώνουν το ΕΚΚΙ, το σωματείο  των εργαζομένων στο Νοσοκομείο και το ΝΤ Κεφαλονιάς Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ. Καλεί όλους τους συναδέλφους να διεκδικήσουμε την πιο καίρια λαϊκή ανάγκη: αυτή της αποκλειστικά δημόσιας δωρεάν υγείας, μέσα από την απρόσκοπτη λειτουργία όλων των δομών.

Ούτε βήμα πίσω από το αναγκαίο για μας και τα παιδιά μας!!!

Να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης στο ΓΝΝ Αργοστολιού και το Μαντζαβινάτειο Νοσοκομείο Ληξουρίου, τα Κέντρα Υγείας, τα Αγροτικά Ιατρεία, τις δομές Ψυχικής Υγείας και το ΕΚΑΒ του Νομού.

Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων και του επικουρικού προσωπικού που εργάζονται σήμερα στα Νοσοκομεία.

Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα και οι δομές (ΜΕΘ, Ψυχιατρική, χειρουργεία, ΕΚΑΒ, κέντρα υγείας κλπ) με πλήρη στελέχωσή τους.

Να σταματήσει η ποινικοποίηση της εργασίας των εργαζομένων στο Νοσοκομείο

Να υπάρξει αντιμετώπιση των συνεπειών του σεισμού του 2014, με πλήρη θωράκιση του κτιρίου και να λυθούν - με όλα τα μέτρα ασφάλειας - τα προβλήματα στο υποσταθμό της ΔΕΗ που είναι στο υπόγειο.

Να σταματήσει η «κινητικότητα» των εργαζομένων εντός και εκτός του Νομού.

Να επανέρθει η οργανικότητα των δομών υγείας στην προ του 2012 κατάσταση.

Να μην προχωρήσει κανένας ντε φάκτο υποβιβασμός και καμιά συγχώνευση - κατάργηση νοσοκομείου.

Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν υγεία για όλο το λαό!!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ ΚΙ καλεί:

Όλοι οι συνάδελφοι να συμμετέχουν στην παν-δημοσιοϋπαλληλική παγκεφαλληνιακή στάση για την υγεία,

την Τετάρτη 16 Μάη από 11 πμ ως 2 μμ

Όλοι κι όλες στην απεργιακή συγκέντρωση 11πμ στο Νοσοκομείο Αργοστολίου από κοινού με το ΕΚΚΙ και το σωματείο των εργαζομένων στο Νοσοκομείο

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

ανακοινώσεις