Ο Περιφερειακός Δ/ντής εκπαίδευσης με έγγραφό του(6009/1-11-17) καλούσε Δ/ντές Λυκείων της πόλης να του απαντήσουν μέχρι τις 8/11 αν είχαν άδεια για το χωρισμό αιθουσών στα σχολεία τους, επειδή στο σύστημα my school φαίνεται να υπάρχουν αίθουσες με μικρή χωρητικότητα.
Με καινούριο έγγραφό του επανέρχεται( ΑΠ 2447/30-4-18) ζητά από τους Δ/ντές των σχολείων να ελέγξουν τη χωρητικότητα των αιθουσών, ώστε να χωρούν σε αυτές 27 μαθητές και στη συνέχεια τους ζητά σε περίπτωση που δεν χωρούν να «αποκαταστήσουν» τις αίθουσες στην αρχική τους μορφή.
Το έγγραφο αυτό αποτυπώνει με μεγάλο κυνισμό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης δια χειρός κ. Γκούση. Συμπυκνώνει σε δύο προτάσεις και τις αλλαγές στο Λύκειο και τις αλλαγές στις δομές με μετάθεση ευθυνών και αρμοδιοτήτων προς τους συλλόγους κα τους Δ/ντές( αυτονομία) και την πρόθεση της κυβέρνησης να κάνει ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών ( και μηδενικούς διορισμούς παρά τις εξαγγελίες του Υπουργού περί διορισμών).
Υπενθυμίζουμε στον κ. Γκούση, γιατί ή ξεχνά εύκολα ή «τυφλός τα τ’ ώτα, τον τε νουν ,τα τ’ όμματ’ εστί» ότι: γνωρίζει τις άθλιες κτιριακές υποδομές στα σχολεία της Β/θμιας , γνωρίζει την υποχρηματοδότηση για τις επισκευαστικές και λειτουργικές ανάγκες των σχολείων και ενώ τα γνωρίζει όλα αυτά «προτρέπει» τους Δ/ντές να γκρεμίσουν αίθουσες και όχι να βελτιώσουν τις συνθήκες, θεωρώντας τους υπεύθυνους ή παρανόμως ενεργούντες. Επικαλείται τη νομιμότητα λες και δεν γνωρίζει ότι δική του ευθύνη και της κυβέρνησης είναι αυτή που μέσα σε τρία χρόνια διακυβέρνησης δεν έχουν κάνει τίποτε για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών στην Κέρκυρα.
Ο φαρισαϊσμός του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Μέσα σ’ ένα γενικότερο σκηνικό λιτότητας , περικοπών και συντηρητικών αναδιαρθρώσεων με περισσό θράσος αναζητά υπευθύνους, ενώ γνωρίζει πολύ καλά πως ο ίδιος και η πολιτική του Υπουργείου που ακολουθεί πιστά είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα σχολεία του νομού.
Ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπαίδευσης με την τριπλή του ιδιότητα, του πολιτικού προϊστάμενου, του κομματικού στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ και του περιφερειακού συμβούλου της πλειοψηφίας είναι αυτός που οφείλει να απολογηθεί γιατί η σχολική στέγη στην Κέρκυρα βρίσκεται σε αυτό το απερίγραπτο χάλι.
Όλη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει τι επιδιώκει η κυβέρνηση: Να ετοιμάσει το έδαφος, ώστε να στοιβάζονται οι μαθητές σε 27άρια τμήματα, να εξοικονομήσει προσωπικό με μεγαλύτερη υποβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου.
Φαίνεται πως ο κ. Γκούσης είναι ο καλύτερος υπηρέτης των αφεντικών του. Χέρι-χέρι με την κυβέρνηση κλείνει τμήματα, σε ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ζητά από το Υπουργείο αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου αντί πλήρους καταστρατηγώντας τον πίνακα και τα εργασιακά τους δικαιώματα. Και όλα αυτά , για να πάρει τα εύσημα από τον Υπουργό και την κυβέρνηση ,επειδή έκανε εξοικονόμηση προσωπικού, σύμφωνα με τα συμφωνημένα με τους δανειστές , σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ,ΣΕΒ και Ε.Ε και αντίθετα από τις ανάγκες του Δημόσιου Σχολείου, των μαθητών, των εργαζόμενων γονέων και εκπαιδευτικών.
Απαιτούμε από τον ΠΔΕ Ιονίων Νήσων να αποσύρει το έγγραφο αυτό!
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων, τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και τους Διευθυντές των σχολείων να διαχειριστούν τα σχολεία με βάση τις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη