Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλόνιάς Ιθάκης 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ σχετικά με την συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα προβλήματα των σχολείων τονίζει τα παρακάτω.

Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου έγινε κάτω από το βάρος των κινητοποιήσεων που ανέδειξαν το πρόβλημα των υποδομών σαν κεντρικό πρόβλημα που αφορά όλο το λαό. Αυτό αναγκάστηκαν να το αποδεχτούν το σύνολο των δυνάμεων του Δημοτικού συμβουλίου με θλιβερή εξαίρεση την Δ. Αρχή και τον αναπληρωτή Αντιδήμαρχο. Ο εν λόγω κύριος έκανε λόγο για «επαναστατική γυμναστική» λοιδορώντας και χλευάζοντας όσους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς το τελευταίο διάστημα έχουν κινητοποιηθεί για να προχωρήσουν οι επισκευές των σεισμόπληκτων σχολείων και να κατασκευαστεί το νέο σχολικό συγκρότημα για το ΓΕΛ Ληξουρίου και τα άλλα αναγκαία σχολεία στο Νομό. Από στόματος κοράκου «κρα»!!! θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος της τοποθέτησης του Αντιδημάρχου. Αυτό δείχνει, εκτός των άλλων, ότι η διάθεση κονδυλίων σε έργα όπως τα σχολεία που είναι μια από τις πιο βασικές λαϊκές ανάγκες, περιορίζουν την «πίτα» από τα επιχειρηματικά συμφέροντα στα οποία και ο ίδιος εντάσσεται άμεσα.

Η κυβέρνηση μέσω της κ. Βουλευτού και Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, η Περιφερειακή Αρχή (ΣΥΡΙΖΑ - ΛΑΕ) και η Δημοτική Αρχή (ΝΔ) διαμορφώνουν ένα κοινό μέτωπο σύμπλευσης με την στρατηγική κεφαλαίου-ΕΕ για τις λαϊκές υποδομές. Η Περιφερειακή Αρχή διοργανώνει αναπτυξιακό συνέδριο σε συνεργασία με την Κυβέρνηση κατευθύνοντας πακτωλό κονδυλίων στο κεφάλαιο, ενώ η Δημοτική Αρχή μέσω των στελεχών της δηλώνει καθαρά ότι το ΕΣΠΑ είναι «αναπτυξιακό» πρόγραμμα και γι’ αυτό δεν επέλεξε να ενταχθούν τα σχολεία σε αυτό, καθώς επίσης ότι «…έχουμε επιλέξει την οικονομία της αγοράς και την ΕΕ….και οι όποιες επιλογές μας δεν μπορούν να βγουν έξω από αυτό το πλαίσιο».

Επισημαίνουμε επίσης ότι καμιά διεκδίκηση χρημάτων από τον ΓΚ Προϋπολογισμό δεν υπάρχει από Περιφέρεια και Δήμο, καθώς επίσης και καμιά αμφισβήτηση του νέου αντιλαϊκού Προϋπολογισμού που τσακίζει αυτές τις ανάγκες. Τα κονδύλια που είχαν δεσμευτεί να διαθέσουν από το ΕΣΠΑ για το νέο σχολικό συγκρότημα του ΓΕΛ Ληξουρίου ήδη έχουν ανακοινώσει ότι θα πάνε για επισκευές, απαλλάσσοντας έτσι το κράτος από τέτοιες δαπάνες. Στην συζήτηση αυτή, επίσης, κατατέθηκε ότι έχουν ενταχθεί για το σκοπό αυτό και τα κονδύλια της δωρεάς της Περιφέρειας Αττικής, ενώ ο κ. Δήμαρχος ανακοίνωσε ότι είναι διαθέσιμες και οι ιδιωτικές χορηγίες που τόσο πολύ είχε διαφημίσει την περίοδο των σεισμών. Σε αυτό το πλαίσιο ομοφωνίας, αθώωσαν ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί την κοινή πολιτική που ακολουθούν στο όνομα της γραφειοκρατίας και μάλιστα ο Αναπληρωτής Δήμαρχος διατύπωσε την προκλητικό ισχυρισμό ότι η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι δεν επιλέχτηκαν απλές επισκευές των σχολείων, αλλά η ενίσχυσή τους !!! Χρέωσε επίσης όλες τις ευθύνες για την μέχρι σήμερα καθυστέρηση στις ΚΤΥΠ (!!!) και θριαμβολόγησε γιατί οι επισκευές «…δρομολογήθηκαν σε 36 μήνες και όχι σε περισσότερα χρόνια όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις…» !!!

Στην επιμονή των εκπροσώπων του κινήματος της παιδείας να δεσμευτούν στο σύνολο των  διεκδικήσεών του (επισκευές σεισμόπληκτων, νέο μηχανουργείο του ΕΠΑΛ Ληξουρίου που περιμένει ακόμη την μελέτη για να αδειοδοτηθεί, νέο συγκρότημα για το ΓΕΛ Ληξουρίου, συγκοινωνιακή μελέτη στο ΦΑΡΑΩ κλπ), η Δημοτική Αρχή δεν δεσμεύτηκε ούτε στο ελάχιστο για τίποτε και απλά κατέληξαν σε μια απόφαση «ευχολόγιο».

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί όλο το λαό και ιδιαίτερα τους μαθητές και τους Γονείς να βγάλουν πολύτιμα συμπεράσματα τόσο για την στάση αυτών των φορέων και των κομμάτων που τους στηρίζουν όσο και για το τι κατάφεραν μέχρι σήμερα με τον δίκαιο και δυναμικό αγώνα που ξεδίπλωσαν. Ο αγώνας συνεχίζεται με το συνολικό πλαίσιο αιτημάτων που έχει διαχρονικά η ΕΛΜΕ που περιλαμβάνει την άμεση ανέγερση σύγχρονων και ασφαλών σχολικών συγκροτημάτων (κατ’ αρχήν των πέντε νέων σχολικών συγκροτημάτων που έχουν αποφασιστεί εδώ και δεκαετίες), με 100% δημόσιες επενδύσεις και χωρίς ΣΔΙΤ, με διασφάλιση του δημόσιου – δωρεάν χαρακτήρα τους. Να μην ιδιωτικοποιηθούν τα Ράγια στον Πόρο και εκεί να γίνει το νέο σχολικό συγκρότημα της περιοχής. Να μην επιστρέψουν τα σχολεία σε ακατάλληλα και πεπαλαιωμένα κτίρια (πχ παλιό συγκρότημα 2ου – 3ου Γυμνασίου). Να πραγματοποιηθούν ουσιαστικοί έλεγχοι σε όλα τα σχολεία και να παρθούν μέτρα αντισεισμικής θωράκισης και προστασίας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί

ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΕ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΙΕΣΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 4.30 ΜΜ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Αργοστόλι 27/11/2017

Ο Πρόεδρος

Μαντζουράτος Δημήτρης

Η Γενική Γραμματέας

Ποταμιάνου Σοφία

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agonas_dromoy.jpg
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
Η ΕΛΑΣ κάνει έκκληση στους οδηγούς, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση...
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
ploio
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή
Μαθητής που ταξίδευε με ομάδα του σχολείου και τους καθηγητές του ένιωσε έντονη αδιαθεσία και χρειαζόταν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή
vodafone_generation
Ταξίδι στον κόσμο του STEM με το πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next
Για πρώτη φορά, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας Skills Upload Jr. Challenge, μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα έχουν την ευκαιρία να...
Ταξίδι στον κόσμο του STEM με το πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next