Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Κορινθίας

      (Ενόψει της επίσκεψης του Υφυπουργού Παιδείας κου Μπαξεβανάκη στην Κόρινθο)

    Οι εφαρμοζόμενες από την κυβέρνηση πολιτικές, έχουν επιβάλει ένα πλέγμα   αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και στην Τεχνική Εκπαίδευση. Ένα πλέγμα που είναι απόλυτα εναρμονισμένο με τις μνημονιακές κατευθύνσεις Ε.Ε., Δ.Ν.Τ. αλλά και την εργαλειοθήκη του Ο.Ο.Σ.Α. Οι συγκεκριμένες αναδιαρθρώσεις αποσκοπούν στη μείωση του κόστους, στον περιορισμό των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών,  στη συρρίκνωση του Δημοσίου Σχολείου και στην περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων. Συγκεκριμένα :

_ Καταργήθηκαν ή συγχωνεύτηκαν τομείς και ειδικότητες.

(Με την εγκύκλιο του Υ.Π.Ε.Θ. με αρ. Πρωτ.: Φ20/105921/Δ4  συγχωνεύτηκε: ο τομέας Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας, ο οποίος λειτουργούσε ως Τομέας Αισθητικής – Κομμωτικής, προσφέροντας τις ειδικότητες «Αισθητικής Τέχνης» και «Κομμωτικής Τέχνης», με τον Τομέα Υγείας – Πρόνοιας  που είχε τις ειδικότητες «Βοηθός Νοσηλευτή» και «Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων).

_ Μειώθηκαν δραματικά οι ώρες μαθημάτων στην Α’ και στη Β’ τάξη.

_ Έκλεισαν ολιγομελή τμήματα.

_ Επιβλήθηκε το 4ο έτος της μαθητείας, που είναι μόνο κατ' όνομα προαιρετικό καθώς μόνο έτσι οι μαθητές εξασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα επιπέδου 5 εντός τυπικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης. Θεσμοθετήθηκε επίσημα η εργασία με αμοιβές μόλις στο 75% του νόμιμου ημερομισθίου.

_ Δημιουργήθηκαν «πλεονάσματα» σε εκπαιδευτικό προσωπικό των ειδικοτήτων, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να καλύψουν το ωράριό τους με ολική ή μερική διάθεση στη μη τυπική εκπαίδευση στα πλαίσια της κινητικότητας.

 

Τέτοιες αποφάσεις :

Æ Υποβαθμίζουν το μορφωτικό δικαίωμα και το δικαίωμα επιλογής των μαθητών.

Æ Συρρικνώνουν την Επαγγελματική Εκπαίδευση σε μια εποχή που θα έπρεπε να ενισχυθεί, γιατί αποτελεί την κύρια διέξοδο για μόρφωση και επαγγελματική ειδίκευση των μαθητών, ιδίως πολλών από αυτών που ανήκουν στα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα.

Æ Προκαλούν εργασιακή ανασφάλεια στους εκπαιδευτικούς.

 

Ζητάμε :

ö Να εξασφαλιστεί το συνταγματικό δικαίωμα των μαθητών μας για πολλές  επιλογές στη μόρφωση και την επαγγελματική εκπαίδευσή τους.

ö Τη στήριξη της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τη λειτουργία όλων των τομέων και των ειδικοτήτων – ακόμη και αν τα τμήματα είναι ολιγομελή.

ö Πλήρη δικαιώματα σε όλους τους εργαζόμενους. Ίση αμοιβή για ίση εργασία.

ö Πλήρη προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων των      αντίστοιχων Τομέων.

Ειδικά για το Ν. Κορινθίας ζητάμε δέσμευση του αρμόδιου Υφυπουργού για :

ö Επαναφορά όλων των ολιγομελών τμημάτων που έκλεισαν τα δύο τελευταία χρόνια : Γ' Ηλεκτρολόγων στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Κορίνθου, Γ' Κομμωτικής στο ΕΠΑ.Λ. Κιάτου, Β’ Γεωπονίας στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Λουτρακίου και Β΄ Δομικών στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ.

ö Λειτουργία όλων των ΕΠΑΛ.

ö Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των εργαστηρίων.

ö Δημιουργία νέων Τομέων ( π.χ. Τομέας Ναυτιλιακών).

 

Ζητάμε επίσης για ζητήματα που αφορούν όλους τους συναδέλφους :

ö Πλήρη αποκατάσταση μισθών στις προ μνημονίων αμοιβές. Ακώλυτη  μισθολογική εξέλιξη.

ö Λειτουργία των Γενικών Λυκείων ως βαθμίδα γενικής εκπαίδευσης κι όχι μετατροπή τους σε κέντρο προετοιμασίας για τις εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.                                  

ö Καμία μείωση μαθημάτων, ωρών διδασκαλίας, οργανικών θέσεων στο «Νέο Λύκειο»

ö Πρόσθετη & Ενισχυτική διδασκαλία, Παράλληλη Στήριξη & Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, από την αρχή της σχολικής χρονιάς και σ' όλα τα σχολεία.

ö Άμεση κάλυψη όλων των κενών.

ö Να καλύπτονται νομικά όλοι οι εκπαιδευτικοί που ορίζονται συνοδοί σε περιπάτους, εκδρομές και εξωσχολικές δραστηριότητες (θέση ΟΛΜΕ, 2ο Συνέδριο, 1985).

ö Εκτός από τη βαθμολογική και τη μισθολογική αναγνώριση της εργασίας στον ιδιωτικό τομέα για τους εκπαιδευτικούς.  

ö Ίδια δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών.

ö Άμεση απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου που αφαιρεί πλέον και από τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής Β’ Ξένης Γλώσσας και  κανονική λειτουργία όλων των ξενόγλωσσων τμημάτων σύμφωνα με τις ανάγκες και τις δηλώσεις των μαθητών, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

ö Άμεση απόσυρση όλου του υφιστάμενου Νομικού Πλαισίου για την αξιολόγηση  των Δημοσίων Υπαλλήλων.  ΝΑΙ στην απεργία – αποχή στην αξιολόγηση και για τους εκπαιδευτικούς.

ö Να μας δώσουν πίσω την κλεμμένη προυπηρεσία μας του 2016 – 2017.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα