Thumbnail
ΔΑΚΕ ΠΕ

Πρόσκληση σε ημερίδα παρουσίασης πρότασης του ΥΠΠΕΘ με θέμα «Νέες δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου»

Διάλογος ουσίας ή επικοινωνιακό τέχνασμα;

Έφτασε το μεσημέρι της Δευτέρας 23/10/2017 στη ΔΟΕ πρόσκληση από το γραφείο του Υπουργού Παιδείας για την ημερίδα παρουσίασης της πρότασης του ΥΠΠΕΘ με θέμα «Νέες δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 25/10/2017 από 12:30 έως τις 15:00.

Χωρίς να μπαίνουμε στην ουσία της πρότασης, επισημαίνουμε ότι από την απόλυτη «σιγή ασυρμάτου» και παντελή έλλειψη διαλόγου που προηγήθηκε πολλών αλλαγών στη δημόσια εκπαίδευση, με χαρακτηριστικό το τελευταίο παράδειγμα αυτό της επιβολής-θεσμοθέτησης του Π.Δ. 79/17, περνάμε στο άλλο άκρο της διοργάνωσης ημερίδας(!) για την παρουσίαση της πρότασης, που θα σημάνει και την πανηγυρική(;) έναρξη του διαλόγου γύρω από το θέμα.

Κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι ο διάλογος είναι δομικό στοιχείο της δημοκρατίας και της πολιτικοσυνδικαλιστικής δράσης. Κι εμείς ως μέλη της Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τον έχουμε υπηρετήσει όντας πάντα υπέρ του διαλόγου. Αντίθετα, το Υπουργείο Παιδείας, όμως, φαίνεται να τον επικαλείται και να τον αποζητά κατά το δοκούν, ανάλογα με την επικοινωνιακή στρατηγική που εξυπηρετεί τις στοχεύσεις του.

Αλήθεια, τι σκοπό εξυπηρετεί η διοργάνωση ημερίδας για την παρουσίαση μιας πρότασης;

Πρόκειται να ακολουθήσει εποικοδομητικός και χωρίς προαπαιτούμενα διάλογος ή οι αποφάσεις είναι ειλημμένες και απομένουν μόνο διαδικαστικές λεπτομέρειες ήσσονος σημασίας;

Αν πρόκειται για προσπάθεια εφαρμογής ενός κατ’ επίφαση διαλόγου, είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνουμε συνοδοιπόροι. Η τόσο γρήγορη, σε λιγότερο από 48 ώρες, τοποθέτηση στην ουσία της πρότασης θα ήταν, αν μη τι άλλο βιαστική, πρόχειρη και αποσπασματική.

Θεωρούμε απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή μας σε μία τέτοια συζήτηση την ξεκάθαρη θέση του Υπουργείου Παιδείας ότι θα δοθεί εύλογο χρονικό διάστημα για να κατατεθούν όλες οι απόψεις επί του θέματος. Σε μια τέτοια περίπτωση θα μελετήσουμε την πρόταση του Υπουργείου και θα την κρίνουμε όπως κάνουμε πάντα, με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον της δημόσιας εκπαίδευσης, των μαθητών και των εκπαιδευτικών που υπηρετούμε. Αλλιώς δεν πρόκειται να συναινέσουμε σε μία ακόμα  προσχηματική διαδικασία.

         

Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

551450-xenes_lexeis-600_205214_m4061o.jpg
10 πασίγνωστες λέξεις ιταλικής προέλευσης που μιλούν… ελληνικά!
Μια λέξη δεν ανήκει σε μια χώρα, αλλά σε όποιον τη χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει. Κι έτσι, η «μπόρα», το «σαλόνι» και το «μπαλκόνι» έγιναν πια...
10 πασίγνωστες λέξεις ιταλικής προέλευσης που μιλούν… ελληνικά!
λέξεις
10 πασίγνωστες λέξεις τουρκικής προέλευσης που χρησιμοποιούμε καθημερινά: Μια γλώσσα δεν έχει εχθρούς — μόνο ιστορίες
Η γλώσσα δεν έχει εθνικά σύνορα. Είναι ποτάμι που κυλάει μέσα στους αιώνες, παρασύροντας λέξεις, έννοιες, ήχους. Κι αν ορισμένες λέξεις έχουν...
10 πασίγνωστες λέξεις τουρκικής προέλευσης που χρησιμοποιούμε καθημερινά: Μια γλώσσα δεν έχει εχθρούς — μόνο ιστορίες
πατατεσ
Γιατί η πατάτα αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία στη διατροφή μας
Πολλοί αποφεύγουν να καταναλώνουν πατάτες επειδή τις θεωρούν "κακούς" υδατάνθρακες. Όμως, η διατροφική αξία της πατάτας αποδεικνύει ότι πρόκειται για...
Γιατί η πατάτα αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία στη διατροφή μας
απορια
Το κουίζ του αλλόκοτου – Δοκίμασε να μαντέψεις! Ποιες από τις παρακάτω είναι υπαρκτές ελληνικές λέξεις;
Λέξεις που δεν ξέρεις αν υπάρχουν ή απλώς μοιάζουν υπαρκτές! Ποια λέξη είναι αληθινή και ποια φτιαγμένη;
Το κουίζ του αλλόκοτου – Δοκίμασε να μαντέψεις! Ποιες από τις παρακάτω είναι υπαρκτές ελληνικές λέξεις;