Thumbnail
Γ΄ΕΛΜΕ Αθήνας

Γ΄ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Με έλλειμμα ενημέρωσης των σχολείων και προχειρότητα στην προετοιμασία, το Υπουργείο μας καλεί σε σεμινάρια, με ευθύνη των ΠΕΚ, από 4/9/17, μέσω πρόσκλησης που κοινοποιήθηκε την πρώτη μέρα ανάληψης υπηρεσίας στα σχολεία.

Ούτε στο τηλέφωνο δεν απαντούσε το 1ο ΠΕΚ για να πληροφορήσει τους διευθυντές των σχολείων. Επίσης, δεν απλώνει τοπικά τα σημεία διεξαγωγής της επιμόρφωσης όπου συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών.

Δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων, αφού ο χρόνος που επιλέχθηκε ταυτίζεται με αυτόν που πρέπει να οργανώσουν την υποδοχή των μαθητών στις 11 Σεπτεμβρίου (χωρισμός τμημάτων, κατανομές μαθημάτων, καρτέλες, μητρώο μαθητών…). Και μέχρι τότε το Υπουργείο ζητά να γίνουν συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων για την εκλογή των υποδιευθυντών, όταν δε θα είναι το σύνολο των μελών τους στο σχολείο αλλά στα σεμινάρια.

Το θέμα της επιμόρφωσης είναι οι δημιουργικές εργασίες στο Λύκειο και γίνεται σε δύο φάσεις μέσα στο Σεπτέμβρη, μία μέρα η καθεμιά. Αυτό δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα του κλάδου μας για ουσιαστική επιμόρφωση, που να εστιάζει στο περιεχόμενο των επιστημονικών αντικειμένων. Αντίθετα, το Υπουργείο ενδιαφέρεται για την επικέντρωση στην πληροφορία και τη μεθοδολογία,γιατί είναι εναρμονισμένο στις ρήτρες του ΟΟΣΑ και τις επιταγές των δανειστών ΕΕ-ΔΝΤ.

Ειδικά για τις δημιουργικές εργασίες από την προηγούμενη χρονιά η Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας ζητούσε να γίνει ολοκληρωμένος σχεδιασμός με συγκεκριμένη στοχοθεσία που να λαμβάνει υπόψη την πραγματικότητα σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών και να έχει ως κατεύθυνση τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Να μη βαθμολογούνται και να μη συνδέονται με ποσοτικά κριτήρια επίδοσης των μαθητών, ώστε να αμβλύνουν τις εκπαιδευτικές ανισότητες. Με τα δημοσιοποιημένα στοιχεία του Υπουργείου για την ένταξη των ΔΕ στο νέο λύκειο των πολλαπλών εξετάσεων δε συμβαίνει αυτό, εντείνοντας έτσι το κυνήγι του βαθμού και οδηγώντας σε ένα λύκειο για λίγους.

Δε θα γίνουμε διεκπεραιωτές ποσοτικών αξιολογικών δεδομένων, αλλοιώνοντας τον παιδαγωγικό ρόλο μας. Παλεύουμε για δημόσιο δωρεάν σχολείο που υπηρετεί τις μορφωτικές ανάγκες όλων των παιδιών.

Διεκδικούμε ετήσια επιμόρφωση σύμφωνα με τις θέσεις της ΟΛΜΕ.

Απαιτούμε να δοθεί τώρα γενναία χρηματοδότηση των σχολείων και να εξοπλιστούν με την αναγκαία υλικοτεχνική υποδομή. Να λειτουργήσει άμεσα και να επεκταθεί ο θεσμός των σχολικών βιβλιοθηκών.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης
Τι προβλέπει το σχέδιο της Εθνικής Στρατηγικής για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030 «Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους» για τα παιδιά...
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης