Η φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώνεται με χρόνια προβλήματα που διογκώνονται. Οι μόνιμοι διορισμοί είναι μηδενικοί, πάρα τις “χρόνιες” εξαγγελίες για το αντίθετο και η κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό δημιουργεί μία πλασματική “μαγική” εικόνα. Αποτέλεσμα αυτών των πρακτικών είναι να μειώνεται ο αριθμός των μεταθέσεων, με αποκορύφωμα το φετινό ποσοστό που είναι το μικρότερο της τελευταίας δεκαετίας. Η καθημερινή λειτουργία των σχολείων υπονομεύεται συστηματικά.
Το ΠΥΣΔΕ Λέσβου με έγγραφο (αρ.πρ. 3623/24-5-2017) ενημερώνει ότι συνεδρίασε για τη σύνταξη των πινάκων των κενών οργανικών θέσεων και διαπίστωσε υπεραριθμίες εκπαιδευτικών! Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική!
Οι υπεραριθμίες των συναδέλφων εκπαιδευτικών στην πλειονότητά τους είναι πλασματικές, διότι εκδίδονται και υπολογίζονται με βάση:
- το αυξημένο από το 2013, διδακτικό ωράριο.
- Τις αλλαγές των ωρολογίων προγραμμάτων σε συνδυασμό με την κατάργηση του 3ώρου των υπευθύνων εργαστηρίων.
- Τη μείωση ειδικοτήτων και τομέων στην ΤΕΕ.
- Τις απαράδεκτες εγκυκλίους για τις προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και για τις κατευθύνσεις και τις Ο.Π. στα ΓΕΛ.
- Τις απαράδεκτες εγκυκλίους για τα ξενόγλωσσα τμήματα.
- Τη συνεχιζόμενη μη εφαρμογή των παιδαγωγικών ρυθμίσεων μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
- Τη μη εφαρμογή των προτάσεων του εκπαιδευτικού κινήματος για τους αριθμούς μαθητών στα τμήματα (o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια).
Η αθρόα έκδοση υπεραριθμιών, μπορεί μεν να ικανοποιεί το “γράμμα” της σχετικής νομοθεσίας, σίγουρα όμως δεν υπηρετεί το σκοπό της προστασίας των συναδέλφων και της καλής λειτουργίας των σχολείων.
Ζητάμε:
- Να μην εκδοθεί υπεραριθμία, αν δεν υπάρχει αντίστοιχη οργανική θέση για τοποθέτηση των συναδέλφων στην ίδια ή όμορη ομάδα.
- Να μην χαρακτηριστούν ονομαστικά ως υπεράριθμοι όσοι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλουν αίτημα και είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες στο σχολείο τους (αναφερόμαστε μόνο σε εκείνες τις περιπτώσεις όπου έχει διαπιστωθεί υπεραριθμία).
- Να μην χαρακτηριστεί ως ονομαστικά υπεράριθμος όποιος εκπαιδευτικός δεν καταλάβει οργανικό κενό σύμφωνα με την αίτησή του.
Είναι ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση ακολουθεί την πολιτική των προκατόχων της, πιστή στις οδηγίες της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Στόχος τους είναι η διάλυση του δημόσιου σχολείου με μαθητές στοιβαγμένους σε τάξεις, ένα μελλοντικό αμόρφωτο εργατικό δυναμικό και εκπαιδευτικούς λάστιχο χωρίς συγκεκριμένο αντικείμενο με ελαστική σχέση εργασίας.
Είναι ανάγκη το ΠΥΣΔΕ Λέσβου να δεσμευτεί ότι θα καλύψει άμεσα και με ακρίβεια τα οργανικά και λειτουργικά κενά της κάθε περιοχής. Να φροντίσει ώστε να μην επαναληφθούν στις τοποθετήσεις των οργανικών και λειτουργικών κενών προβλήματα του παρελθόντος, που δημιουργούν στους συναδέλφους αισθήματα αδικίας και μεροληπτικής μεταχείρισης.
Καλούμε τους συναδέλφους να επικοινωνήσουν μαζί μας για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσουν. Η στήριξη της ΕΛΜΕ είναι αυτονόητη. Στο πλαίσιο αυτό, το Δ.Σ. καλεί τους συναδέλφους την Παρασκευή 26/5/2017 στο Εσπερινό Γυμνάσιο Λ.Τ. Μύρινας στις 7 μ.μ. για να συζητήσουμε τα σχετικά θέματα.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη