Thumbnail
ΕΛΜΕ Χανίων

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων καταγγέλλει  την απαράδεκτη τακτική του Υπουργείου και της  ΔΔΕ Χανίων σχετικά με τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων για το 2017.Με τις γνωστές πλέον συνοπτικές διαδικασίες και μακριά από τον κόσμο της εκπαίδευσης προχωρούν στην υλοποίηση της πολιτικής που επιβάλλει τον δημοσιονομικό κόφτη και τις αυτόματες περικοπές, την πλήρη κινητικότητα και ευελιξία του προσωπικού, το παραπέρα χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και της νέας γενιάς.

 Η εγκύκλιος εκδόθηκε στις 7/4/2017 και κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις και τα ΠΥΣΔΕ στις  10/4/2017, χρονικό διάστημα που τα σχολεία είναι κλειστά λόγω διακοπών του Πάσχα. Ο αρχικός σχεδιασμός απαιτούσε από τις Διευθύνσεις να συγκεντρώσουν πίνακες Α συμπληρωμένους από τους Διευθυντές των κλειστών σχολείων και στη συνέχεια την αποστολή των πινάκων Γ από τις ΔΔΕ μετά τη γνώμη των ΠΥΣΔΕ έως τις 13/4.  Μετά από τις αντιδράσεις τόσο της ΟΛΜΕ αλλά και των τοπικών ΕΛΜΕ δόθηκε προφορική παράταση μέχρι και 25/4. Επανήλθαν όμως και αποφάσισαν τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων χωρίς τη γνώση των συλλόγων διδασκόντων, χωρίς να υπάρχει η εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ και -στα Χανιά- χωρίς καν την συνεδρίασή του. Οι διευθυντές εκπαίδευσης θα αποφασίζουν για όλα. Νέοι καιροί , νέα ήθη!

Στον πίνακα Γ, δεν υπάρχει η στήλη "εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ". Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει μια τέτοια στήλη που να μετράει το ωράριο των δ/ντων, υποδ/ντών, τομεαρχών, αιρετών, και λοιπών ευρισκόμενων σε θέσεις με θητεία δηλ. όλων εκείνων που είναι γνωστό ότι και την προσεχή σχολική χρονιά θα βρίσκονται σ’ αυτή τη θέση. Χωρίς αυτή τη στήλη όλοι οι προηγούμενοι μετριούνται στο σχολείο της οργανικής τους με το κανονικό ωράριο που έχουν λόγω των χρόνων υπηρεσίας τους. Επίσης, δεν αφαιρούνται όσοι θα συνταξιοδοτηθούν, που θα πάρουν την οριστική απόφασή τους μέχρι 10 Μαΐου. Άρα λοιπόν οι πίνακες Γ’ χωρίς την στήλη εκτίμηση ΠΥΣΔΕ δεν απεικονίζουν την πραγματική κατάσταση.

Είναι κατανοητό σε όλους ότι η εξοικονόμηση και ο “εξορθολογισμός” στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού  με την κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μείωση ειδικοτήτων και τομέων στη ΤΕΕ, οι εγκύκλιοι για τις προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και οι κατευθύνσεις και Ο.Π. στα ΓΕΛ, μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ, ο ενδιάμεσος χαρακτηρισμός παρακολουθούντων των ΕΠΑΛ, οι εγκύκλιοι για τα ξενόγλωσσα τμήματα, η αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων, οι αλλαγές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) θα αποτυπωθούν στον υπολογισμό των οργανικών κενών και πλεονασμάτων.

 Οι επιλογές αυτές στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των κενών, στη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν μηδενικές μεταθέσεις, οδηγούν σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια, θα οδηγήσει στην εργασιακή ανασφάλεια το νέο στρατό των οργανικά υπεράριθμων, θα απομακρύνει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα απόκτησης οργανικής στους δεκάδες  συναδέλφους που παραμένουν για χρόνια στο απαράδεκτο καθεστώς εκβιασμού της διάθεσης ΠΥΣΔΕ. Προετοιμάζει τον κόφτη για νέες απολύσεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά. Αυτή η εγκύκλιος και η εφαρμογή της έρχεται τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται λεηλατημένοι από το σύνολο των αντεργατικών μέτρων που έχουν παρθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και από  την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ένα νέο πακέτο 3,7 δις ευρώ θα φορτωθεί στις πλάτες του λαού με τη συμφωνία της Μάλτας  και επισφραγίζει την αέναη λεηλασία των μνημονίων και του δημοσιονομικού κόφτη.

Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στη συνέχιση αυτής της πολιτικής αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.

 Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης με μόνο στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού.

Απαιτούμε άμεσα την απόσυρση και τη μη εφαρμογή της εγκυκλίου και την έκδοση νέας στην οποία να αποτυπώνονται τα κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και τις προτάσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ.

Παλεύουμε

  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!

  • Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Ανατροπή των Υ.Α. για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π στα ΓΕΛ, ξενόγλωσσα τμήματα, μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ. Κατάργηση της ρύθμισης για ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ.

  • Επαναφορά του διδακτικού μας ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.

  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.

  • Πραγματοποίηση όλων των μεταθέσεων.

  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα. Όχι στην ελαστική εργασία.

 

 ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Ο Πρόεδρος                        Η  Γ. Γραμματέας           

Β. Λιόντος                            Δ. Κιντή       

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataskinoseis.jpg
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Η συσχέτιση παρέμεινε ακόμα και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν το φύλο του παιδιού, την εκπαίδευση των γονέων, την ηλικία τους κατά τη γέννηση και...
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Εικοσιφοίνισσα
Πάσχα στην Εικοσιφοίνισσα, στις Παναγίες της Ξάνθης και στην μονή του Αγίου Αρσενίου

Το ανοιξιάτικο αεράκι μυρίζει ρίγανη και πεύκο καθώς το αυτοκίνητο διασχίζει ένα...

Πάσχα στην Εικοσιφοίνισσα, στις Παναγίες της Ξάνθης και στην μονή του Αγίου Αρσενίου