Το ΔΣ της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης (λαμβάνοντας υπόψη και την ανακοίνωση της OΛME) καταγγέλλει την τακτική του ΥΠΠΕΘ να προχωρήσει μέσα στις διακοπές του Πάσχα σε διαδικασίες για τον προσδιορισμό οργανικών κενών και πλεονασμάτων, που με τον μανδύα του «έγκαιρου προγραμματισμού» των μεταθέσεων, έχουν ως στόχο να διαμορφώσουν πλασματικά πλεονάσματα, να κλείσουν τμήματα και να περικοπούν προσλήψεις αναπληρωτών.
Το Υπουργείο Παιδείας απαιτεί από τους Διευθυντές Σχολείων (παραβιάζοντας ακόμη μια φορά τα εργασιακά τους δικαιώματα), με εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε στα (κλειστά) σχολεία στις 10 Απρίλη, να προσδιορίσουν τα οργανικά κενά και πλεονάσματα της επόμενης σχολικής χρονιάς μέσα σε ελάχιστες μέρες (10 – 12 Απρίλη). !!! Αντίστοιχα απαιτεί από τα ΠΥΣΔΕ να νομιμοποιήσουν αυτή τη fast track διαδικασία, συνεδριάζοντας ως τις 12 Απρίλη !!!.
Στην εγκύκλιο γίνεται συστηματική αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο και τις γνωστές εγκυκλίους για τις …all inclusive αναθέσεις και τη λειτουργία των τμημάτων ,απαιτείται η αναγωγή ενδεχόμενων ολιγομελών υπαρχόντων στο «ορθό», δηλαδή στα τμήματα των 27 – 30 μαθητών, τα νέα απαγορευτικά όρια στα τμήματα με ειδικές ανάγκες κ.ο.κ.
Διατυπώνεται σαφώς απειλή διοικητικής κύρωσης σε περίπτωση μη συμμόρφωσης !
Πρέπει να σημειωθεί ότι στους πίνακες που θα σταλούν από τις ΔΔΕ και τα ΠΥΣΔΕ στις Περιφερειακές Διευθύνσεις απουσιάζει η στήλη «εκτίμηση ΠΥΣΔΕ», ενώ πρόταση μπορεί να κάνει μόνο ο Περιφερειακός Διευθυντής. Παρακάμπτεται η πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος ότι οι πίνακες αυτοί να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και όχι αποκλειστικά από τον Διευθυντή του σχολείου.
Το Υπουργείο, συνεχίζοντας την εισαγωγή «νέων ηθών», επικαλείται τον έγκαιρο προγραμματισμό των μεταθέσεων οι οποίες όμως έχουν ελαχιστοποιηθεί , οι πραγματικές στοχεύσεις είναι εντελώς διαφορετικές. Π.χ., τα διογκωμένα πλεονάσματα που θα προκύψουν, ιδιαίτερα από τα ΕΠΑΛ, με την γνωστή εγκύκλιο «των μη παρακολουθούντων» θα αποτελέσουν το άλλοθι για να απορριφθούν (και φέτος) χιλιάδες αιτήσεις μετάθεσης. Εννοείται ότι δεν θα ληφθούν υπόψη τα κενά που προκύπτουν από τις αιτήσεις συνταξιοδότησης.
Είναι φανερό, τόσο από την ίδια της διαδικασία όσο και από το περιεχόμενο που αυτή έχει, πως η κυβέρνηση παίρνει πιο άμεσα στα χέρια της την υπόθεση της διαμόρφωσης των κενών και των πλεονασμάτων, στο πλαίσιο της συνολικότερης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.. Επιδιώκουν να βγουν όσο γίνεται λιγότερα κενά και όσο γίνεται περισσότερα πλεονάσματα, που θα τροφοδοτήσουν την «κινητικότητα».
Η κυβέρνηση, προετοιμάζει με χειρουργικό τρόπο, νέο κλείσιμο τμημάτων και νέο κόφτη στις προσλήψεις αναπληρωτών. Είναι φανερό πως οι εξελίξεις που δρομολογούνται χτυπούν μορφωτικά δικαιώματα μαθητών – εργασιακές σχέσεις εκπαιδευτικών.
Απαιτούμε το Υπουργείο :
Να αποσύρει την εγκύκλιο και να εκδώσει νέα για μετά τις γιορτές, στην οποία να αποτυπώνονται τα κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων (πχ 20 το πολύ μαθητές ανά τμήμα) και τις προτάσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ
Να διασφαλιστεί ότι θα πραγματοποιηθούν όλες μεταθέσεις και οι διορισμοί που θα καλύψουν τις ανάγκες αυτές.
Καλούμε :
τους διευθυντές και τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην συμπληρώσουν κανέναν πίνακα πριν το άνοιγμα των σχολείων.
τους αιρετούς και τα μέλη των ΠΥΣΔΕ να μην νομιμοποιήσουν με την παρουσία τους αυτή τη διαδικασία.
Καλούμε σε παραστάσεις διαμαρτυρίας :
την Τρίτη 11 Απρίλη 12μμ στο ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ. Θεσσαλονίκης και
την Τετάρτη 12 Απρίλη 12μμ ΠΥΣΔΕ ΑΝΑT.Θεσσαλονίκης
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Γιάννης Λαθήρας Νίκος Παλάντζας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη