Κύριε Υπουργέ,
Σε απάντηση της επιστολής που μας απευθύνατε τονίζουμε τα παρακάτω:
- Στην πρόσφατη συνάντησή μας στις 7/3/2017 το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είχε θέσει υπόψη σας μια σειρά από εξαιρετικής σημασίας ζητήματα τα οποία απασχολούν τον κλάδο των εκπαιδευτικών της Π.Ε. . Η άμεση πραγματοποίηση όλων των μόνιμων διορισμών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση, η θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής αγωγής – 14χρονου σχολείου, η αύξηση των δαπανών για την παιδεία, η κατάργηση των Υ.Α. για τα ολοήμερα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, η κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης – χειραγώγησης, η επιτακτική ανάγκη στήριξης της Ειδικής Αγωγής, η απόδοση οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, η αλλαγή της αναλογίας των μαθητών ανά εκπαιδευτικό σε 1:20 για το Δημοτικό και 1:15 για το Νηπιαγωγείο, η εξίσωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών της Π.Ε. με αυτό των εκπαιδευτικών της Δ.Ε., η ανάγκη περιορισμού στο ελάχιστο των ελαστικών μορφών εργασίας, τα τεράστια προβλήματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών (άδειες, περίθαλψη, επίδομα θέσης ευθύνης, κλπ.) και η ανάγκη της κατοχύρωσης ίσων δικαιωμάτων με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, η εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστών και προσφύγων, η επιμόρφωση για όλους τους εκπαιδευτικούς, η εκπαίδευση των ελληνοπαίδων του εξωτερικού, είναι ζητήματα που απασχολούν όλους τους εκπαιδευτικούς και χρήζουν άμεσων απαντήσεων και λύσεων από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.
- Στις 20/3/2017, έχοντας υπόψη τις πιέσεις που ασκούνται από ομάδες συμφερόντων και με δεδομένο το αίτημα της Δ.Ο.Ε. για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και 14χρονο σχολείο, σας απευθύναμε αίτημα για συνάντηση μα αποκλειστικό θέμα την προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, στο οποίο ακόμη δεν μας έχετε απαντήσει και δεν έχετε ορίσει συνάντηση.
- Την Τετάρτη 29/3/2017 με εμβόλιμη τροπολογία σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών «ρυθμίστηκαν» με καταστροφικό τρόπο θέματα κομβικής σημασίας για την εκπαίδευση τα οποία έχουν να κάνουν με την αμφισβήτηση της αναγνώρισης του βασικού πτυχίου ως μοναδικού προσόντος διορισμού στην εκπαίδευση.
Με βάση τα παραπάνω γίνεται κατανοητό και από τον πιο ανυποψίαστο ότι στο χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης, αφενός δε δίνονται λύσεις από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στα, από χρόνια, συσσωρευμένα προβλήματα, αφετέρου δημιουργούνται και νέα δεδομένα τα οποία δεν μπορούν παρά να μας βρουν αντίθετους.
Αυτά τα ζητήματα είναι η θεματολογία συζήτησης που προτάσσει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας.
Σε σχέση με το Νόμο για την Επιλογής Στελεχών (4327/2015) η Δ.Ο.Ε. με την τοποθέτηση του Προέδρου της στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής είχε προειδοποιήσει την, τότε, πολιτική ηγεσία για την αντισυνταγματικότητα των ρυθμίσεων.
Το θέμα της επιλογής των στελεχών δεν μπορεί να αποτελέσει για τη Δ.Ο.Ε. κατεπείγον ζήτημα που θα προταχθεί σε σχέση με όλα τα κυρίαρχα αιτήματά της. Άλλωστε για το θέμα έχουμε τοποθετηθεί.
Περιμένουμε, λοιπόν, από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καλέσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνάντηση για όλα τα θέματα που έχουμε θέσει υπόψη της με πρώτα αυτά της προσχολικής αγωγής και των ρυθμίσεων σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών (αφού η πολιτική ηγεσία, δυστυχώς, επιλέγει να λειτουργεί με καταστροφική μονομέρεια) . Στη σειρά των θεμάτων που θα συζητηθούν, σαφέστατα, θα περιλαμβάνεται και το ζήτημα της επιλογής των στελεχών αφού πρώτα δοθούν απαντήσεις και δεσμευθεί η πολιτική ηγεσία για λύσεις στα μείζονα ζητήματα της εκπαίδευσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη