Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Όλοι στη διαδήλωση το Σάββατο 18/3, παγκόσμια ημέρα κατά του

ρατσισμού και φασισμού, στις 12.00μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου

   Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για τα ανθρώπινα δικαίωμα των προσφύγων για αξιοπρεπή στέγαση, σίτιση, περίθαλψη και εκπαίδευση.  Για να ανοίξουν τα σύνορα, να ανοίξουν οι φράχτες της ΕΕ και να εξασφαλιστεί η άμεση μετακίνηση των προσφύγων στις χώρες που επιθυμούν και η ασφαλής μετεγκατάστασή τους στις χώρες τελικού προορισμού τους. Για να σταματήσει ο πόλεμος και οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις που διαλύουν χώρες και αφανίζουν λαούς.

         Καλούμε τους συναδέλφους/ισσες να συμμετέχουν στη διαδήλωση που οργανώνουν αντιρατσιστικές και αντιφασιστικές συλλογικότητες, σωματεία, φοιτητικοί σύλλογοι και φορείς το Σάββατο 18/3, παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και φασισμού, στις 12.00μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου. Οι ΕΛΜΕ συμμετέχουμε με σύνθημα «καλοδεχούμενα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία – τώρα μέτρα ουσιαστικής ένταξής τους»

Για τους εκπαιδευτικούς η εκπαίδευση όλων των παιδιών που ζουν στη χώρα μας ανεξάρτητα από χρώμα, φυλή και θρήσκευμα, αποτελεί βασικό ανθρώπινο δικαίωμα μαζί με το δικαίωμα στη στέγαση, τη σίτιση, την περίθαλψη.

  • Άμεση κάλυψη των πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών για όλους με ευθύνη του κράτους.
  • Απαιτούμε ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης για όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους.
  • Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πλήρη ένταξη όλων των παιδιών στο δημόσιο σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια, σε συνθήκες συνεκπαίδευσης και αλληλεπίδρασης  Διορισμοί εκπαιδευτικών με σταθερές σχέσεις εργασίας, κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μέριμνα για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των παιδιών των προσφύγων, εξασφάλιση βοηθητικού προσωπικού.
  • Η πολιτική της γκετοποίησης και του αποκλεισμού είναι που νομιμοποιεί ρατσιστικές κινήσεις για αποκλεισμό αλλοδαπών παιδιών από τα σχολεία και οδηγεί στην εξάπλωση ρατσιστικών και φασιστικών ιδεών.  Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να στερήσει ούτε και σε ένα παιδί το αυτονόητο δικαίωμα στη μόρφωση.  Έξω οι φασίστες απ’ τα σχολεία!
  • Καλωσορίζουμε και υποδεχόμαστε τους νέους μαθητές μας στα σχολεία μας.  Συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις υποδοχής, δυναμώνουμε την αλληλεγγύη μας.  Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, την συμφωνία κυβέρνησης-ΕΕ-Τουρκίας των απελάσεων και επαναπροωθήσεων των φτωχών και κατατρεγμένων.

 

Για το Δ. Σ.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιάννης Λαθήρας                             Νίκος Παλάντζας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

famellos
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
Μέσα από ανάρτησή του, τόνισε ότι η διεθνής κοινότητα δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχη μπροστά στην κλιμάκωση της βίας
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
μπεν
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
Προκλητικό βίντεο σε Ισραηλινή φυλακή - Κύμα αντιδράσεων από οργανώσεις και μέσα ενημέρωσης
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
malama
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα
Παραβίαση αξιοκρατίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Στη Βουλή το ζήτημα των νέων οργανικών θέσεων
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα