Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σχετικά με την πρόταση του ΙΕΠ για την ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων στην ΔΕ  θέλουμε να επισημάνουμε ότι  εντάσσεται στην συνολική προσπάθεια του υπουργείου με  τα συνεχόμενα μέτρα που επιβάλλει για την μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού στα πλαίσια των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων, των  μνημονιακών δεσμεύσεων και επιλογών. Επιδιώκεται μείωση του αριθμού των απαιτούμενων αναπληρωτών και της πίεσης για μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Στοχεύει στην διαχείριση του «πλεονάζοντος» εκπαιδευτικού προσωπικού από τις αλλαγές που προωθεί στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ.

Μαζί με την χαοτική και συνεχώς ανακυκλούμενη από πιέσεις επιστημονικών και όχι μόνο ομάδων και παραγόντων διεύρυνση των αναθέσεων,  την εποχή της ταχύτατης εξέλιξης των επιστημών εισάγει την λογική «όλα για όλους» ή καλύτερα «ο κάθε εκπαιδευτικός διδάσκει οπουδήποτε και οτιδήποτε» με προφανή αρνητικά εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά αποτελέσματα.

Διευκολύνει την ήδη αυξανόμενη κινητικότητα των εκπαιδευτικών, διαταράσσει και επαναπροσδιορίζει την έννοια της «αρχαιότητας» στο σχολείο που θα επηρεάσει όλο το φάσμα των τοποθετήσεων, αποσπάσεων και μεταθέσεων.

Αυτά δεν αναιρούν την ανάγκη για μια ορθολογική, επιστημονική και δημοκρατικά αναθεωρημένη λίστα ειδικοτήτων, πχ εκεί όπου υπάρχει ταύτιση πρώτης και δεύτερης ανάθεσης .

Προϋπόθεση όμως για αυτή τη αναθεώρηση  είναι να πραγματοποιηθεί σε άλλο πλαίσιο και σε αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή με επαναφορά του ωραρίου, μείωση του αριθμού των παιδιών στο τμήμα, επαναφορά ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, πραγματική μείωση των μαθητών σε τμήματα με ΕΜΔ, επαναφορά του ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων, ουσιαστική λειτουργία των υποστηρικτικών θεσμών, δημοκρατική επιστημονική αναθεώρηση ΑΠ και βιβλίων, μαζικούς διορισμούς, επαναφορά των «κομμένων» μαθημάτων στο Γυμνάσιο κ.ο.κ.

Συνεπώς καλούμε το ΙΕΠ και το υπουργείο να αποσύρει την συγκεκριμένη εγκύκλιο και να την επαναφέρει για συζήτηση στο βαθμό που  θα ακολουθήσει μια εντελώς διαφορετική πολιτική σε όφελος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιάννης Λαθήρας                                              Νίκος Παλάντζας

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

famellos
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
Μέσα από ανάρτησή του, τόνισε ότι η διεθνής κοινότητα δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχη μπροστά στην κλιμάκωση της βίας
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
μπεν
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
Προκλητικό βίντεο σε Ισραηλινή φυλακή - Κύμα αντιδράσεων από οργανώσεις και μέσα ενημέρωσης
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
malama
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα
Παραβίαση αξιοκρατίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Στη Βουλή το ζήτημα των νέων οργανικών θέσεων
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα