Thumbnail
Εκπαιδευτική δράση ΕΛΜΕ Καρδίτσας 

«…και ποιος πληρώνει πάλι τα σπασμένα
και πώς να ξαναρχίσω πάλι απ’ την αρχή …»

Συνάδελφοι

 «…να μη σφίξουμε άλλο το ζωνάρι»

να μην αποδεχτούμε τη μίζερη και σκυφτή ζωή

που μας επιφυλάσσουν 

4 λόγοι για να ψηφίσω ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

  1. Αγωνίζομαι ενάντια στη γνώση- εμπόρευμα, στο σχολείο - super market «εκπαιδευτικών υπηρεσιών», τον μαθητή «προϊόν», τον γονέα- πελάτη και τον εκπαιδευτικό-πλασιέ της αμάθειας και της ψευτοκατάρτισης.
  2. Δεν αποδέχομαι τη λεγόμενη «αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση»-στρώνει το δρόμο για μετατάξεις, διαθεσιμότητες, απολύσεις-θα είμαι μόνιμα απειλούμενος, πλεονάζων και «ανεπαρκής»
  3. Θέλω να ενισχύσω τις ανεξάρτητες και ασυμβίβαστες φωνές μέσα στην ΕΛΜΕ, να ξύσω τη σκουριά του παλιού και νέου κυβερνητισμού, να γυρίσω την πλάτη στον ψευτοσυνδικαλισμό της «διαπραγμάτευσης» της ήττας και της υποταγής.
  4. Θέλω να δυναμώσω εκείνο το συνδικαλιστικό ρεύμα, που δεν αρκείται στο ότι «δεν πάει άλλο», αλλά αναζητά, συζητά, ενώνει, αγωνίζεται και επιμένει πως μπορούμε «να πάμε αλλιώς». 

 

Γιατί, όταν χαιρετιόμαστε και λέμε «τι γίνεται;», πρέπει να θυμόμαστε πως

ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ…

 

Οι υποψήφιοι της ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

  1. Αλεξάκος Φώτης
  2. Γκαραγκάνη Λένα
  3. Καλογερόπουλος Κων/νος
  4. Καρακώστας Χρήστος
  5. Καραμήτρου Ελένη
  6. Λαφαζάνης Παναγιώτης
  7. Σδόγκος Θανάσης
  8. Χλωρός Γιάννης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολο
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών. Μέρος Γ
«Ο έλεγχος και η επιτήρηση μέσω της αξιολόγησης δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Συνδέεται με μια βαθύτερη ιστορική και πολιτική διαχείριση της...
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών. Μέρος Γ
ΕΑΠ
Καταδίκη χωρίς προειδοποίηση: Εκτός ΑΣΕΠ εκατοντάδες φοιτητές του ΕΑΠ
Τελειόφοιτοι του ΕΑΠ κινδυνεύουν να αποκλειστούν από τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής λόγω αδικαιολόγητων καθυστερήσεων στην πρακτική άσκηση
Καταδίκη χωρίς προειδοποίηση: Εκτός ΑΣΕΠ εκατοντάδες φοιτητές του ΕΑΠ