Thumbnail

Οι εκπαιδευτικοί και οι Σύλλογοι δε θα συναινέσουμε 
στην κλιμάκωση της επίθεσης

Ο Υπουργός Παιδείας σε ανοιχτή επιστολή του καλεί τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων να συμμετέχουν στο λεγόμενο «Εθνικό Κοινωνικό Διάλογο» για την Παιδεία που οργανώνει το Υπουργείο.

Καλεί τους εκπαιδευτικούς λοιπόν σε «διάλογο». Σε ένα «διάλογο» όπου είναι δεδομένη η παραπέρα διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, η αξιολόγηση και η κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, η οικονομική ασφυξία των σχολείων και των εκπαιδευτικών, η αδιοριστία, η ένταση των ταξικών φραγμών στις σπουδές. Ολη, δηλαδή η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ, οι κατευθύνσεις της ΕΕ και το σύνολο των μνημονιακών δεσμεύσεων. Τι θέλει, λοιπόν, η κυβέρνηση; Επιδιώκει να δώσει «συμμετοχική» χροιά στην πολιτική της και με αυτόν τον τρόπο να τη «νομιμοποιήσει». Να πανηγυρίσει ότι «τόσες χιλιάδες προτάσεις κατατέθηκαν από τις οποίες κάποιες έγιναν δεκτές». Σε αυτό το θέατρο, σε αυτήν την παρτίδα με σημαδεμένη τράπουλα ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.

Η προσπάθεια του Υπουργού να συνδιαλεγεί απευθείας με τους εκπαιδευτικούς αφήνει έκθετη την πλειοψηφία της ΟΛΜΕ η οποία συνεχίζει να συμμετέχει στο « Εθνικό Διάλογο». Καλούμε την πλειοψηφία της ΟΛΜΕ να αποχωρήσει.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά έχει τοποθετηθεί αναλυτικά σε σχέση συνολικά «Διάλογο» αυτό στην απόφασή 21/22-2-2016, απόφαση που επισυνάπτεται. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που οι αντιλαϊκές κυβερνήσεις προετοιμάζουν την ένταση της επίθεσής τους με προσχηματικούς διαλόγους, όπου τα θύματα καλούνται να πουν την άποψή τους για το πώς ακριβώς θα σφαγιαστούν.

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να συμμετάσχουν και να καταθέσουν προτάσεις σε συλλόγους που συγκαλούνται για τον «Εθνικό Διάλογο».

Καλούμε τους Συλλόγους και τους εκπαιδευτικούς να μην καταθέσουν καμία πρόταση στο θέατρο του «Εθνικού Κοινωνικού Διαλόγου» για την Παιδεία, να μη νομιμοποιήσουν με την οποιαδήποτε συμμετοχή τους την αντιλαϊκή πολιτική.

Συνεχίζουμε τον αγώνα! Οργανωμένα! Αποφασιστικά! Καταδικάζουμε τη διαδικασία του «κοινωνικού διαλόγου»! Το  μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας θα κριθεί στους αγώνες και όχι στα τραπέζια της ήττας και των «διαλόγων» με τους θύτες μας!

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ  
                                         

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                        Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                                    

ΣΑΒΒΑ  ΣΑΒΒΑΣ                ΣΤΑΘΗΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εγκέφαλος
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
Διεθνής έρευνα σε πάνω από 6.000 ασθενείς αποκαλύπτει ότι η σχιζοφρένεια δεν είναι μία, αλλά πολλές διαταραχές με ξεχωριστό νευροβιολογικό αποτύπωμα,...
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
kaldis
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
Σοβαρή κρίση εμπιστοσύνης στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής – Σε εξέλιξη θεσμική εμπλοκή με τον Πρύτανη Παναγιώτη Καλδή - Επιστολή "καμπανάκι" στην...
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
panelladikes_03
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ
Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ).
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ