Thumbnail
Των αιρετών Π. Νταλιάνη και Ε. Παπαδοπούλου

19.10.2015 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν.ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΤΟ Π.Υ.Σ.Π.Ε.

ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΠΕ70: 3

ΠΕ60:12

ΠΕ05:1 ΚΕΝΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ(12 ΩΡΕΣ) ΣΕ ΜΗ ΕΑΕΠ

ΠΕ07: 1 ΚΕΝΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ (14 ΩΡΕΣ) ΣΕ ΜΗ ΕΑΕΠ

ΠΕ06 ΣΕ ΕΑΕΠ:4 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ 1 ΚΕΝΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ06 ΣΕ ΜΗ ΕΑΕΠ:6 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ 1 ΚΕΝΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ11 ΣΕ ΕΑΕΠ: 1 ΚΕΝΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ 1 ΚΕΝΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ11 ΣΕ ΜΗ ΕΑΕΠ:2 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ  ΚΑΙ 1 ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ16 ΣΕ ΕΑΕΠ:1 ΚΕΝΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ16 ΣΕ ΜΗ ΕΑΕΠ:3 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ 3 ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ32 ΣΕ ΕΑΕΠ: 2 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ08 ΣΕ ΕΑΕΠ: 2 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ19-20 ΣΕ ΕΑΕΠ: 2 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ: 1 ΚΕΝΟ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ): 8 ΚΕΝΑ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ(ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ):3 ΚΕΝΑ

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ:8 ΚΕΝΑ

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 9 ΚΕΝΑ

ΚΛΕΙΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 

Α/Α                       ΑΡΙΘΜΟΣ                                     ΜΑΘΗΤΩΝ

1

1/θ

ΝΗΠ. Καρυών

3

 

2

1/θ

ΝΗΠ.Πετρίνας

4

 

3

1/θ

ΝΗΠ.Αγγελώνας

4

 

4

1/θ

ΝΗΠ.Αγ. Γεωργίου Βοιών

7

 

5

1/θ

ΝΗΠ.Απιδέας

5

 

6

1/θ

ΝΗΠ.Ελίκας

3

 

7

1/θ

ΝΗΠ.Ρειχέας

4

 

 

 

 

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΝΤΑΛΙΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΘΡΑΝΙΑ
Κίνδυνος σαρωτικών συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολείων και απώλειας χιλιάδων οργανικών θέσεων
Περιμένει σαν «μάννα εξ ουρανού» τη δραστική μείωση του μαθητικού πληθυσμού για να ξετυλίξει τον σχεδιασμό που κρατάει χρόνια στο «μούσκιο»:  Στόχος...
Κίνδυνος σαρωτικών συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολείων και απώλειας χιλιάδων οργανικών θέσεων