Thumbnail
Παρεμβάσεις ΠΕ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Οι συνάδελφοι αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων να κατατάσσονται στους πίνακες με την κοινή ημερομηνία πρόσληψης. Να αποκατασταθεί τώρα η αδικία!!

Δεν υπάρχει τέλος στο μπάχαλο με τους πίνακες των αναπληρωτών. Έτσι στους προσωρινούς πίνακες των αναπληρωτών  είχαμε κατά διεύθυνση διαφορετική ημερομηνία πρόσληψης μεταξύ αναπληρωτών που διορίστηκαν στην ίδια φάση προσλήψεων.

Πιο συγκεκριμένα  από συνάδελφους –ισσες αναπληρωτές  ΠΕ 70 (ίσως και άλλων ειδικοτήτων) οι οποίοι διορίστηκαν την ίδια μέρα μέσω κρατικού προϋπολογισμού και ΕΣΠΑ, τους ζητήθηκε από τις διευθύνσεις να παρουσιαστούν οι μεν πρώτοι τη Δευτέρα, οι  δε δεύτεροι την  Τρίτη. 

Έτσι η κατάταξη των πρώτων στους πίνακες γίνεται με ημερομηνία πρόσληψης σε πολλές διευθύνσεις  την Δευτέρα και των αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ την Τρίτη. Η μια μέρα διαφορά μεταφράζεται σε 0.33 μόρια λιγότερα και σε  ως 100  θέσεις πίσω στον πίνακα κατάταξης για τους συναδέλφους των ΕΣΠΑ.

Πρόκειται για κατάφωρη διοικητική αδικία και τελικά πολιτική παρανομία να μην αναγνωρίζεται η ίδια προϋπηρεσία σε συναδέλφους που προσλήφθηκαν την ίδια μέρα.

Ο αποκλεισμός των αδιόριστων εκπαιδευτικών ( με τους μηδενικούς διορισμούς) και η   πολυδιάσπαση των αναπληρωτών που προωθούν υπουργείο και κυβέρνηση μέσα από την «κατάταξη» στους πίνακες με έναν μόνο τρόπο αντιμετωπίζεται: με μόνιμους μαζικούς διορισμούς τώρα!!!!
 

Ζητάμε :

  • Το υπουργείο παιδείας  να αποκαταστήσει την αδικία και στους τελικούς πίνακες  αναπληρωτών  να κατατάξει τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων  λαμβάνοντας υπόψη  την  κοινή ημέρα πρόσληψης- σε κάθε φάση πρόσληψης- και όχι την ημέρα που παρουσιάστηκαν ( σε πολλές διευθύνσεις για διοικητικούς  λόγους ζητήθηκε από τους συναδέλφους με  ΕΣΠΑ να παρουσιαστούν μια ημέρα μετά από την ημέρα πρόσληψης ).

 

  • Να προσλάβει όλους τους αναπληρωτές σε μια φάση και στην αρχή της χρονιάς δηλαδή τώρα με κάλυψη όλων των κενών.

 

  • Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε.  να παρέμβει και να κάνει όλες τις απαραίτητες  συνδικαλιστικά ενέργειες   προς το υπουργείο παιδείας για να δοθεί άμεσα λύση στο ζήτημα.



ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

www.paremvasis.gr 

2–8–2015                                                                  

Δήλωση των εκπροσώπων

των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ–ΚΙΝΗΣΕΩΝ–ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο Δ.Σ της ΔΟΕ

Γιώργου Γαλάνη (6974750410), Mιχάλη Μιλτσακάκη (6975308409)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαρμελάδα
Οδηγός για σπιτική μαρμελάδα μπανάνα
Η μαρμελάδα μπανάνα μπορεί να φαίνεται ασυνήθιστη, αλλά στην πραγματικότητα είναι εύκολη στην παρασκευή, πεντανόστιμη και προσφέρει μια εξωτική νότα...
Οδηγός για σπιτική μαρμελάδα μπανάνα
ΝΕΛΛΗ ΕΞΑΡΧΑΚΟΥ
Νέλλη Εξαρχάκου: Αποστολή στο Παρίσι για το τελικό στάδιο του “Policy Review” του ΟΟΣΑ για την ελληνική εκπαίδευση
Επίσκεψη στο Παρίσι της διευθύντριας του γραφείου της Σοφίας Ζαχαράκη για συναντήσεις με τον ΟΟΣΑ - Ολοκληρώνεται το “Policy Review” του ΟΟΣΑ για την...
Νέλλη Εξαρχάκου: Αποστολή στο Παρίσι για το τελικό στάδιο του “Policy Review” του ΟΟΣΑ για την ελληνική εκπαίδευση
Παναγιώτης Καλδής (Πρύτανης ΠΑΔΑ)
Παναγιώτης Καλδής (Πρύτανης ΠΑΔΑ) στο alfavita.gr: Ένα πρότυπο συνεχούς προόδου, βιωσιμότητας και ανάπτυξης
Το ίδρυμα «αποτελεί σήμερα σημείο αναφοράς για τη Δυτική Αττική και πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης για ολόκληρη την Ελλάδα» δήλωσε στο alfavita.gr ο...
Παναγιώτης Καλδής (Πρύτανης ΠΑΔΑ) στο alfavita.gr: Ένα πρότυπο συνεχούς προόδου, βιωσιμότητας και ανάπτυξης