Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Δημήτρης Μπράτης ανέβασε στην προσωπική του σελίδα στο facebook το προσχέδιο της τροπολογίας για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης.
Τι προβλέπει το προσχέδιο της τροπολογίας για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.
Πόσο μοριοδοτείται το κάθε κριτήριο,πώς ψηφίζει ο σύλλογος διδασκόντων.
Παράταση θητείας των σχολικών συμβούλων μέχρι 31-12-15.Η θητεία των Δντών εκπαίδευσης και σχολείων διετής.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Είναι προσχέδιο και πιθανόν να έχουν γίνει αλλαγές.
Η τροπολογία αναμένεται να κατατεθεί σε 20 μέρες περίπου στο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία,αφού η πρόεδρος της βουλής αρνήθηκε να την εντάξει στο νομοσχέδιο Κοντονή.
Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 2.000€
Πλατφόρμες, σανδάλια, canvas, flatforns από 9,90€ μόνο στο shoedeal.gr Το νέο e-outlet!
Άρθρο 19
Κριτήρια επιλογής
Το άρθρο 12 του ν. 3848/2010 (Α’71), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«1. Κριτήρια επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης αποτελούν:
α) Η επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου του υποψηφίου και τα συνυποβαλλόμενα αποδεικτικά στοιχεία
β) Η υπηρεσιακή κατάσταση, καθοδηγητική και διοικητική εμπειρία, όπως προκύπτει από στοιχεία του φακέλου του υποψηφίου.
γ) Η συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, όπως προκύπτει από τις θέσεις στις οποίες έχει υπηρετήσει, καθώς και η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, όπως αποτιμώνται κατά τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων για τους υποψηφίους. Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ., κατά την μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων για τους υποψηφίους υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και κατά την μυστική ψηφοφορία των Διευθυντών σχολικών μονάδων για τους υποψηφίους Διευθυντών εκπαίδευσης.
2. Οι υποψήφιοι κατατάσσονται στον οικείο πίνακα με βάση το άθροισμα των μονάδων, τις οποίες συγκεντρώνουν κατά την αποτίμηση των παραπάνω κριτηρίων σύμφωνα με το επόμενα άρθρα. Το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέρχεται σε 37, το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ε.Κ, ανέρχεται σε 36 και το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους διευθυντές εκπαίδευσης ανέρχεται σε 36».
Άρθρο 20
Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης και διευθυντών σχολικών μονάδων ή Ε.Κ
Το άρθρο 14 του ν. 3848/2010 (Α’ 71), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«1. Τα κριτήρια επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών σχολικών μονάδων ή Ε.Κ αποτιμώνται κατά τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους.
2. Το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης αποτιμάται με 9 έως 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Διδακτορικό δίπλωμα ή Μεταπτυχιακό τίτλος σπουδών: 4 μονάδες. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος κατέχει Διδακτορικό δίπλωμα και Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών λαμβάνει κατά ανώτατο ΄όριο 4 μονάδες. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός έτους δεν μοριοδοτείται,. Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό δεν μοριοδοτείται. Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως.
β) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης (μόνο για στελέχη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης): 2 μονάδες
γ) Δεύτερο πτυχίο πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.: 2 μονάδες εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για τον διορισμό ή αποτέλεσε προϋπόθεση για απόκτηση πτυχίου το οποίο χρησιμοποιήθηκε για διορισμό.
δ) Πτυχίο Παιδαγωγική Ακαδημία ή Σχολής Νηπιαγωγών: 0,5 μονάδα, εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό ή δεν αποτέλεσε προϋπόθεση για απόκτηση πτυχίου εξομοίωσης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για διορισμό και εφόσον δεν υφίσταται η μοριοδότηση της προηγούμενης περίπτωσης β’.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α./ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.).
ε) Βεβαίωση η πιστοποιητικό επιμόρφωσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για τον διορισμό: 0,5 μονάδα. Αν ο υποψήφιος έχει περισσότερα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις δεν μοριοδοτούνται αθροιστικά.
στ) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου: 0,5 μονάδες.
ζ) Πιστοποιημένη γνώση μια ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,5 μονάδες.
η) Πιστοποιημένη γνώση μιας ξένης γλώσσας με τίτλος επιπέδου ανώτερου του Β2: 1 μονάδα. Αν ο υποψήφιος κατέχει διαφόρων επιπέδων αποδεικτικά γνώσης της ίδιας ξένης γλώσσας μοριοδοτείται μόνο η πιστοποιημένη γνώση στο ανώτερο επίπεδο. Η πιστοποιημένη γνώση και δεύτερης ξένης γλώσσας μοριοδοτείται κατά το ήμισυ της μοριοδότησης της πρώτης ξένης γλώσσας. Η γνώση ξένης γλώσσας μοριοδοτείται με βάση τίτλους που ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες επιλογής του Α.Σ.Ε.Π. Δεν μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας που αποτέλεσε ειδικό προσόν διορισμού. Δεν μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας που αποτέλεσε ειδικό προσόν διορισμού. Δεν μοριοδοτείται η ξένη γλώσσα εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί ως τυπικό προσόν για την απόκτηση κάποιου εκ των παραπάνω κριτηρίων επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης και τα οποία έχουν ήδη μοριοδοτηθεί με οποιοδήποτε τρόπο σε προηγούμενο εδάφιο.
3. Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάσταση, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας αποτιμάται με 14 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Υπηρεσιακή κατάσταση: 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Οι μονάδες αυτές υπολογίζονται με βάση την διδακτική υπηρεσία αποτιμώμενη με 1 μονάδα για κάθε έτος πέραν του χρόνου που αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών σχολικών μονάδων ή Ε.Κ.
β) Διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.
Ειδικότερα:
αα) Άσκηση καθηκόντων περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, σχολικού συμβούλου, διευθυντή εκπαίδευσης ή προϊσταμένου γραφείου εκπαίδευσης, προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. , διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. , υπεύθυνου ΚΠΕ: 0,50 μονάδες για κάθε έτος.
Η άσκηση καθηκόντων για κάθε θέση του προηγούμενου εδαφίου αποτιμάται με δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και τρεις (3) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.
Άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου σχολικής μονάδας, προϊσταμένου τμήματος εκπαιδευτικών θεμάτων διεύθυνσης εκπαίδευσης, υποδιευθυντή σχολική μονάδας ή Ε.Κ., Υπεύθυνου Τομέα Ε.Κ, υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγεία ή πολιτιστικών θεμάτων στη διεύθυνση εκπαίδευσης, υπευθύνου Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.), Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΠΛΗ.ΝΕ.Τ), Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων: 0,25 μονάδες για κάθε έτος και μέχρι μια (1) μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.
Η άσκηση καθηκόντων περισσότερες της μίας θέσης που περιγράφονται στο παρόν εδάφιο μοριοδοτείται αθροιστικά, με 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.
ββ) Συμμετοχή σε κεντρικά, ανώτερα περιφερειακά και περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών, ως αιρετό μέλος : 0,25 μονάδες για κάθε έτος και μέχρι 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Παράλληλη συμμετοχή σε περισσότερα συμβούλια το ίδιο χρονικό διάστημα δεν μοριοδοτείται αθροιστικά. Σε περίπτωση παράλληλης άσκησης καθηκόντων σε θέσεις της προηγούμενης περίπτωσης αα’ δεν υπολογίζονται μονάδες από συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών. Για την μοριοδότηση των αναπληρωματικών αιρετών μελών των συμβουλίων απαιτείται συμμετοχή τους σε πέντε τουλάχιστον συνεδριάσεις ανά έτος.
γ) Για την εφαρμογή των παραπάνω περιπτώσεων α) και β), χρόνος διδακτικής υπηρεσίας ή καθοδηγητικής ή διοικητικής εμπειρίας βραχύτερος του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν υπολογίζεται.
4. Συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο – Προσωπικότητα – γενική συγκρότηση: 12 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
α) Για τους υποψηφίους διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ
Το κριτήρια αυτό αποτιμάται με τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων τη σχολικής μονάδας που ο υποψηφίους θα επιλέξει σύμφωνα με τα οριζόμενα κατωτέρω. Στην μυστική ψηφοφορία δεν συμμετέχει ο ίδιο. Μέσω της μυστικής ψηφοφορίας εκτιμώνται στοιχεία της ψηφοφορία δεν συμμετέχει ο ίδιος. Μέσω της μυστικής ψηφοφορίας εκτιμώνται στοιχεία της προσωπικότητας που έχουν αναδειχθεί στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, όπως η προσωπικότητα, το ήθος, η εντιμότητα, το αίσθημα δικαιοσύνης, η δημοκρατική συμπεριφορά, η προσωπικότητα, το ήθος, η εντιμότητα, το αίσθημα δικαιοσύνης , η δημοκρατική συμπεριφορά, η επαγγελματική ανάπτυξη και συνέπεια καθώς και οι ικανότητες του υποψηφίου. Στις ικανότητες του υποψηφίου περιλαμβάνονται ενδεικτικώς: η ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων ιδίως διδακτικών, διοικητικών, οργανωτικών και λειτουργικών καθώς και η ικανότητα δημιουργίας κατάλληλου παιδαγωγικού περιβάλλοντος έμπνευσης των εκπαιδευτικών κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
Ο σύλλογος διδασκόντων κατά την εκτίμησή του λαμβάνει επίσης υπόψη: Τα στοιχεία τα οποία ο υποψήφιος έχει καταθέσει προς μοριοδότηση στο οικείο ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ καθώς και τα στοιχεία τα οποία αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα, αποδεικνύονται με παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις) και δεν μοριοδοτούνται όπως: άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμέτοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή , του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, σχετική με την εκπαίδευση διοικητική ή καθοδηγητική εμπειρία, επιμορφωτικές συναντήσεις, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχή και επίσημες διακρίσεις.
Ο αριθμός των μορίων που ο υποψήφιος λαμβάνει κατά τη μυστική ψηφοφορία υπολογίζεται ως ακολούθως: το ποσοστό των ψήφων που έλαβε επί του συνόλου των εγκύρων ψήφων ανάγεται σε ποσοστό επί των 12 μορίων που μπορεί να λάβει κατά ανώτατο όριο ο υποψήφιος.
Υποψήφιο στέλεχος το οποίο δεν συγκεντρώνει κατά τη μυστική ψηφοφορία τουλάχιστον το 20% των έγκυρων ψήφων, δεν συμμετέχει στην περαιτέρω διαδικασία επιλογής.
Προκειμένου η ψηφοφορία να είναι έγκυρη, απαιτείται αυξημένη συμμετοχή, τουλάχιστον 65% των μελών του συλλόγου διδασκόντων.
Στην ψηφοφορία συμμετέχουν μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Αν εκπαιδευτικό διδάσκει σε περισσότερες σχολικές μονάδες ή Ε.Κ ψηφίζει στη σχολική μονάδα όπου έχει τις περισσότερες ώρες.
Οι υποψήφιοι Διευθυντές σχολικών μονάδων ή Ε.Κ έχουν δικαίωμα να θέσουν υποψηφιότητα σε μέχρι δύο συνολικά σχολικές μονάδες ή Ε.Κ., ως ακολούθως: η μια σχολική μονάδα θα μπορεί να είναι είτε όπου κατέχουν οργανική θέση, είτε στις σχολικές μονάδες που υπηρέτησαν την τελευταία πενταετία, ως στελέχη ή ως εκπαιδευτικοί για τουλάχιστον 8 διδακτικές ώρες την εβδομάδα ενώ η επιλογή της δεύτερης σχολικής μονάδας δεν υπόκειται σε κανένα περιορισμό. Σε κάθε περίπτωση, ο επιλεγείς Διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στη σχολική μονάδα ή του Ε.Κ που έχει εκλεγεί.
Σε περίπτωση μη υποβολής υποψηφιοτήτων ή μη ικανοποίησης των απαιτούμενων κριτηρίων υποψηφιότητας σε κάποια σχολική μονάδα, η επιλογή Διευθυντή πραγματοποιείται με απόφαση του οικείου ΠΥΣΠΕ / ΠΥΣΔΕ.
β) Για τους υποψηφίους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Για του υποψηφίους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η αποτίμηση γίνεται με μυστική ψηφοφορία των Διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της οικείας βαθμίδας οι οποίοι τοποθετήθηκαν με τη διαδικασία του παρόντος.
Ο αριθμός των μορίων που ο υποψήφιος λαμβάνει κατά τη μυστική ψηφοφορία υπολογίζεται ως ακολούθως: το ποσοστό των ψήφων που έλαβε επί του συνόλου των έγκυρων ψήφων ανάγεται σε ποσοστό επί των 12 μορίων που μπορεί να λάβει κατά ανώτατο όριο ο υποψήφιος .
Υποψήφιο στέλεχος το οποίο δεν συγκεντρώνει κατά τη μυστική ψηφοφορία τουλάχιστον το 20% των έγκυρων ψήφων, δεν συμμετέχει στην περαιτέρω διαδικασία επιλογής.
Προκειμένου η ψηφοφορία να είναι έγκυρη απαιτείται αυξημένη συμμετοχή του σώματος των διευθυντών σχολικών μονάδων του αντίστοιχου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ, και πιο συγκεκριμένα τουλάχιστον 65%.
Οι υποψήφιοι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν δικαίωμα να θέσουν υποψηφιότητα σε μέχρι δύο ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ, εκ των οποίων τουλάχιστον το ένα θα είναι αυτό στο οποίο υπηρετούν το σχολικό έτος που πραγματοποιείται η διαδικασία επιλογής.
Σε περίπτωση μη υποβολής υποψηφιοτήτων ή μη ικανοποίησης των απαιτούμενων κριτηρίων υποψηφιότητας σε κάποια Διεύθυνση εκπαίδευσης ή επιλογή Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποιείται με απόφαση του οικείου ΚΥΣΠΕ / ΚΥΣΔΕ.
Άρθρο 21
Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής προϊσταμένων τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων, υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., υπεύθυνων τομέων Ε.Κ. και προϊσταμένων νηπιαγωγείων και ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων.
Το άρθρο 15 του ν. 3848/2010 (Α’ 71) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«1. Κριτήρια επιλογής των στελεχών του άρθρου αυτού είναι ιδίως η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, η ικανότητα του υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες να επιλύει προβλήματα (διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά, λειτουργικά κ.λπ.) να δημιουργεί κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει του εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση των
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη