ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (11-2μμ) ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΕ Η ΕΛΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ (9/2) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ-ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΛΑΪΚΗ ΠΑΛΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.
Συνάδελφοι, η αντιλαϊκή πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και σχολείων, της εργασιακής απόρριψης και της αμφισβήτησης των θεμελιωδών δημοκρατικών κατακτήσεων του συλλόγου διδασκόντων συνεχίζεται και στο μετεκλογικό τοπίο της «αριστερής» διαχείρισης της καπιταλιστικής κρίσης, επιβεβαιώνοντας στην πράξη την ανάγκη της συνεχούς και αδιάλειπτης ενωτικής λαϊκής πάλης για τη διεκδίκηση των αναφαίρετων μορφωτικών, εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων.
Συγκεκριμένα, λίγες ημέρες μετά τις εκλογές, η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΡΗΤΗΣ δείχνει το δρόμο της ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ της ίδιας αντιλαϊκής πολιτικής της απαξίωσης των θεμελιωδών μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων, αφού -με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή- ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ 8 ΤΜΗΜΑΤΑ (2 τμήματα εικαστικών μαθημάτων, 4 ξενόλωσσα και 2 χορού), ενώ οι καθηγητές/τριες των τμημάτων αυτών καλού-νται να «παρίστανται» σαν κομπάρσοι στα συγχωνευμένα τμήματα, μέχρι προφανώς να τους ανακοινωθεί για δεύτερη φορά από τη διευθύντρια του σχολείου η αλήστου μνήμης δήλωσή της: «δυστυχώς κάποιοι θα χάσουν τη δουλειά τους, γιατί δε μπορούμε να σπαταλούμε δη-μόσιο χρήμα».
Το αντιλαϊκό μέτρο της συγχώνευσης των τμημάτων και η κοινοποίηση από τη διευθύντρια στους θιγόμενους συναδέλφους ότι «έμειναν χωρίς δουλειά» ταλανίζει το σχολείο από την αρχή της σχολικής χρονιάς και ειδικότερα από την αλλαγή φρουράς στη διεύθυνση του σχολείου, αφού η νυν διευθύντρια -έχοντας προφανώς τη στήριξη της διοίκησης- ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ (!) τη ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ των τμημάτων, παραβαίνοντας κάθε έννοια χρηστής διοίκησης και ομαλής λειτουργίας του σχολείου, αλλά και προσβάλλοντας κάθε έννοια συναδελφικής, συλλογικής και δημοκρατικής δεοντολογίας.
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ αντιστάθηκε εξ αρχής στην αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά της εν λόγω διευθύντριας, καταθέτοντας προτάσεις για παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης και στην Περιφερειακή Διεύθυνση, αλλά και δίνοντας μάχη στα πλαίσια του συλλόγου για την κατοχύρωση των βασικών δημοκρατικών λειτουργιών του συλλόγου διδασκόντων, τις οποίες η εν λόγω διευθύντρια αδιάλειπτα υπονομεύει με την αυταρχική της συμπεριφορά, λειτουργώντας ως manager επιχειρηματικής μονάδας που πρέπει να «μειώσει το εργατικό κόστος» προς όφελος του εργοδότη και σε βάρος των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Για το λόγο αυτό, η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΡΟΗ στο εν λόγω σχολείο έφτασε σε πρωτόγνωρα επίπεδα (60 μαθητές άλλαξαν σχολείο), ενώ ακυρώνεται καθημερινά η δημοκρατική λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων.
Για τους παραπάνω λόγους, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ κατέθεσε στην Εκλογο-Απολογιστική Γ.Σ. ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ της ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ του σχολείου, η οποία κινείται στα πλαίσια της τήρησης της εφαρμοζόμενης αντιλαϊκής πολιτικής.
Παρά τις καταγγελίες και τις παραστάσεις διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ, της Ένωσης Γονέων, του Συλλόγου Γονέων και των μαθητών, η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ εξακολουθεί να τηρεί την πολιτική της ΣΙΔΕΡΕΝΙΑΣ ΠΥΓΜΗΣ, συγχωνεύοντας τμήματα και μετατρέποντας τους καθηγητές από δασκάλους σε…κομπάρσους που απλώς θα παρακολουθούν τη διδασκαλία του συναδέλφου τους. Στην πραγματικότητα το βάρβαρο μέτρο της συγχώνευσης όχι μόνο υπονο-μεύει την εκπαιδευτική διαδικασία και προσβάλλει την εκπαιδευτική δεοντολογία, αλλά επιπλέον κρίνει τους θιγόμενους συναδέλφους ως «περιττούς» στην εκπαιδευτική διαδικασία και τους προετοιμάζει για μια «νέου τύπου» ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ από το σχολείο, της οποίας η μορφή θα κριθεί στις νέες συνθήκες.
Είναι προφανές ότι η συνέχεια της ίδιας αντιλαϊκής πολιτικής αποδεικνύει το συνολικότερο σταθερό αντιλαϊκό πλαίσιο λειτουργίας της διοίκησης και επιβεβαιώνει την ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΆ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
1. ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
2. ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
3. ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
4. ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.
5. ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.
6. ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΜΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
• ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
• ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΥΣ «ΣΩΤΗΡΕΣ»-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
ΜΟΝΟ Η ΕΝΟΤΗΤΑ, Η ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΛΑΪΚΗ ΠΑΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη