Thumbnail

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ

ΣΤΑ Δ.Σ. ΤΩΝ ΔΟΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ

ΣΤΟΧΟΙ ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Την προηγουμένη συγκυβέρνηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ την διαδέχτηκε η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.

Όμως μαζί με την παλιά κυβέρνηση δεν έφυγαν και τα προβλήματά μας.

Αυτά είναι εδώ και μεγαλώνουν. Πριν από όλα είναι εδώ ο βασικός και κύριος αντίπαλός μας:

Η Ε.Ε., οι βιομήχανοι, οι τραπεζίτες, οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι και οι απαιτήσεις τους για μέτρα σε βάρος των εργαζομένων, τα Μνημόνια Διαρκείας, οι ματωμένοι ισοσκελισμένοι προϋπολογισμοί, τα ματωμένα πρωτογενή πλεονάσματα κ.α.

Είναι εδώ όλοι αυτοί που μαζί με τις κυβερνήσεις τους και την ΕΕ φόρτωσαν τις συνέπειες της κρίσης και των χρεών στις πλάτες του λαού, συνεχίζουν να θησαυρίζουν πάνω στη δυστυχία και την εξαθλίωση της συντριπτικής λαϊκής πλειοψηφίας.

  • Είναι εδώ οι μισθοί πείνας, οι τεράστιες απώλειες στο εισόδημα, στα ασφαλιστικά ταμεία, στο εφάπαξ.

  • Είναι εδώ τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, οι άδειες από χρήματα σχολικές επιτροπές

  • Είναι εδώ τα παιδιά που προσπαθούν να πάνε στο σχολείο χωρίς να υπάρχει πούλμαν, με ευθύνη κι έξοδα των γονιών τους

  • Είναι εδώ τα 27-28αρια τμήματα, τα σχολεία που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν, τα ευρωπαϊκά προγράμματα που διαλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία και τη σκέψη του παιδιού

  • Είναι εδώ οι επιχειρηματίες, που βγάζουν κέρδος από το αγαθό της υγείας και της παιδείας, απομυζούν το πενιχρό λαϊκό εισόδημα

  • Παραμένουν σε ισχύ οι καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, οι διαθεσιμότητες, η κινητικότητα

Και ο κατάλογος δεν έχει τέλος...

Αυτός ο αντίπαλος δεν έφυγε με την εναλλαγή της κυβέρνησης. Αξιοποιώντας αυτή την εναλλαγή βρίσκεται εδώ πιο έτοιμος και εξοπλισμένος. Tα συχαρίκια και οι φιλοφρονήσεις από τους εκπροσώπους του μεγάλου κεφαλαίου στη νέα κυβέρνηση πηγάζουν από τις δεσμεύσεις για νέα προνόμια, για ένα διαφορετικό μείγμα διαχείρισης που θα τους βοηθήσει να βγουν από την κρίση. Θέλουν να παγιωθεί όλο αυτό το αντεργατικό οπλοστάσιο που έχει δημιουργηθεί ώστε σε συνθήκες ανάκαμψης να έχει εξουδετερωθεί η αγωνιστική - διεκδικητική φωνή των εργαζομένων. Βασικός πυλώνας της νέας διαχείρισης του συστήματος είναι να μάθουμε να ζούμε με τα λίγα, να ικανοποιούμαστε με τα ψίχουλα, όπως ακριβώς τόνισε ο νέος υπουργός Οικονομικών με τη δήλωση περί "λιτού βίου", αλλά και ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης στη συνάντηση με την Ε.Ε. ΑΔΕΔΥ: «Δε θα υπάρξει καμιά αποκατάσταση μισθολογικών και εργασιακών απωλειών… Σας το λέω ξεκάθαρα, τη φτώχεια θα διαχειριστούμε. Αλλαγές στο μισθολόγιο μπορούμε να συζητήσουμε από το 2016 και μετά». Ταυτόχρονα, δήλωσε υπέρ ενός συστήματος αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων που θα συνδέεται με την αποδοτικότητα και την υπηρεσιακή εξέλιξη, δηλαδή με το μισθό.

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι μαθητές έχουν διατυπώσει όλα τα προηγούμενα χρόνια με σθένος, δυναμισμό και με συλλογικούς, μαζικούς αγώνες τις διεκδικήσεις τους. Διεκδικήσεις που συμπυκνώνονται στο αίτημα:

"Κάλυψη όλων των απωλειών – Ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας".

Στη βάση αυτή διεκδικούμε:

Μισθολογικά-Ασφαλιστικά-Εργασιακά

·     Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας σε όλους τους κλάδους του Δημοσίου και επαναφορά των μισθών στα προ κρίσης επίπεδα και επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού.

·     Να καταργηθεί τώρα το νέο μισθολόγιο - φτωχολόγιο (Ν. 4024), ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

·     Eπιστροφή του εφάπαξ στο επίπεδο που ήταν πριν τις αλλεπάλληλες μειώσεις.

·     Aποκατάσταση των απωλειών των ασφαλιστικών ταμείων με ευθύνη του κράτους.

·     Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και των εφαρμοστών νόμων που επηρεάζουν την Κοινωνική Ασφάλιση και τις συντάξεις, να μπει τέρμα στους μηχανισμούς που μειώνουν τις συντάξεις από το 2015.

·     Να βγουν στη συνταξιοδότηση οι συνάδελφοι που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα και δεν ικανοποιήθηκαν οι αιτήσεις τους

·     Κάθε εκπαιδευτικός σε οργανική θέση (μεταταγμένοι στην Α/θμια, διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ κ.α.).

Ανακούφιση από τα χαράτσια και τη φοροληστεία

·     Όχι στη φοροληστεία και σε όλα τα χαράτσια. Να καταργηθούν τώρα ο ΕΝΦΙΑ και ο φόρος αλληλεγγύης. Να φορολογηθεί στο 45% το μεγάλο κεφάλαιο.

·     Άμεσο πάγωμα τιμών σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και κατάργηση του ΦΠΑ με αντίστοιχη μείωση τιμών σε όλα τα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, κατάργηση των διοδίων, μείωση κατά 50% των τιμολογίων των πρώην ΔΕΚΟ.

·     Κατάργηση του ανατοκισμού όλων των δανείων, απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης και δευτερευούσης κατοικίας.

·     Να σταματήσουν τώρα όλα τα χαράτσια είτε της ΔΕΗ, είτε της εφορίας. Να καταργηθούν οι φόροι σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

Εκπαιδευτικά

·     Αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν εκπαιδευτικό σύστημα με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης. Κατάργηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Έξω οι επιχειρήσεις από τα σχολεία.

·     Κατάργηση του νόμου 4186/2013, της Τράπεζας Θεμάτων από φέτος, της μαθητείας και της κατάρτισης των ΣΕΚ, οι προαγωγικές εξετάσεις να είναι στην αποκλειστική ευθύνη της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών.

·     Κατάργηση του νόμου Ν. 3966/11 για τη λειτουργία των Πρότυπων Πειραματικών σχολείων.

·     Επανίδρυση σχολείων που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν.

·     Δημιουργία κρατικού φορέα για τη μετακίνηση των μαθητών.

·     Επανασύσταση του ΟΣΚ. Κανένα σχολείο με ΣΔΙΤ. Κατασκευή σχολείων με αποκλειστική ευθύνη του Κράτους.

·     Kάλυψη όλων των κενών με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

·     20 μαθητές στην τάξη, 15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α’ και Β’ τάξης του Δημοτικού.

·     Aνάκληση της αύξησης του ωραρίου, εξίσωση του ωραρίου της Α/θμιας με αυτό της Β/θμιας.

·     Άμεση επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών, αφορολόγητο πετρέλαιο για τα σχολεία, απαλλαγή των σχολείων από την πληρωμή των ΔΕΚΟ.

·     Δωρεάν γεύμα για όλους του μαθητές, πλήρης ιατροφαρμακευτική περίθαλψη με χρηματοδότηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

·     Δωρεάν διανομή των βιβλίων ξένης γλώσσας. Απόσυρση του αντιδραστικού βιβλίου της Πολιτικής Παιδείας.

·     Διεύρυνση του ωρολόγιου προγράμματος με δυνατότητα διδασκαλίας και με άλλες ξένες γλώσσες, όπως π.χ. ιταλικά, ισπανικά κ.α.

·     Κατάργηση του Π.Δ. 48/28-2-2014 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιστροφή στα σχολεία τους (π.χ. ολοήμερα) των εκπαιδευτικών που μετακινήθηκαν.

·     Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών και των εκπαιδευτικών για πληρωμή εκπαιδευτικών και συνοδών ΕΑΕ, λειτουργικών εξόδων, τραπεζοκόμων και καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων, εποπτικού υλικού και για μεταφορά μαθητών. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των φοιτητών για σίτιση-στέγαση-μεταφορές-αναλώσιμα.

·     Δωρεάν μετακίνηση των μαθητών. Δημιουργία κρατικού φορέα για τη μετακίνηση των μαθητών.

·     Ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, στα πανεπιστημιακά τμήματα

«Νέο Σχολείο»-Αξιολόγηση

·     Κατάργηση όλου του αντιδραστικού νομοθετικού πλαισίου για το «Νέο Σχολείο» και την αξιολόγηση (νόμος 3848/2010, Π.Δ. 152/2013, νόμος 4142).

Διαθεσιμότητες-Απολύσεις

·     Άμεση επαναφορά των εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, επανασύσταση των τομέων και των ειδικοτήτων που καταργήθηκαν. Μέχρι τότε, επαναφορά του μισθού, άμεση τοποθέτηση στα σχολεία (2ο πτυχίο, β ανάθεση, γραμματειακή υποστήριξη), αλλά και στις ΣΕΚ και στα ΙΕΚ.

·     Άμεση επαναφορά του μισθού των 85 εκπαιδευτικών που έχει διακοπεί η μισθοδοσία τους.

·     Αποκατάσταση της μισθολογικής απώλειας για το διάστημα της διαθεσιμότητας.

·     Άμεση επαναφορά των σχολικών φυλάκων στις θέσεις τους.

·     Τακτική πληρωμή των καθαριστριών κάθε μήνα. Μονιμοποίηση των καθαριστριών που εργάζονται με συμβάσεις εργασίας.

Πειθαρχικές διατάξεις

·     Κατάργηση του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, του Καθηκοντολογίου, των Π.Δ. 200 και 201.

·     Κατάργηση των Ν. 4093/2012 και ειδικότερα της υποπαραγράφου Ζ3, του 4057/13 και της εγκυκλίου  (Φ277/412/14476/Δ2 στις 19/11/2012).

·     Να αποσυρθεί άμεσα η συγκεκριμένη απαράδεκτη και επικίνδυνη εγκύκλιος, με την οποία επί της ουσίας επιβάλλεται πειθαρχική ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του Δ.Υ. καταργώντας στην ουσία και αυτό το "τεκμήριο της αθωότητας".

·     Την κατάργηση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου που αφορά τη δυνατότητα των κυβερνήσεων να επιστρατεύουν αγωνιζόμενους υπαλλήλους. Να απαγορευτεί η δυνατότητα επιστράτευσης.

Προσχολική Αγωγή

·     Ενιαία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά. Να αποσυρθεί το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, είναι επικίνδυνο για την ομαλή ανάπτυξη και τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού.

·     Γενναίο πρόγραμμα ανάπτυξης των δομών του νηπιαγωγείου για να γίνει επιτέλους  πράξη η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά. Μαζικοί διορισμοί μόνιμων νηπιαγωγών. Δύο νηπιαγωγοί στα τμήματα που σήμερα έχουν 25 παιδιά. Τμήματα ένταξης και ειδικά νηπιαγωγεία για τα παιδιά που οι οικογένειες εξαναγκάζονται και τα κρατούν στο σπίτι. Η λειτουργία των ολοήμερων νηπιαγωγείων πρέπει να καλύπτει πρώτα και κύρια της ανάγκες του παιδιού, με πλήρη σίτιση όλων των παιδιών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία, με διασφάλιση χώρων ξεκούρασης, με βοηθητικό προσωπικό, με υγιεινή διαμονή.

·     Νομοθετική κατοχύρωση του ωραρίου της νηπιαγωγού.

Ειδική Αγωγή 

·     Κατάργηση του άρθρου 39 του ν.4115/2013.

·     Κατάργηση του νόμου 3699/2008.

·     Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή. Να μην πληρώνουν οι γονείς ούτε ένα ευρώ για οποιαδήποτε ανάγκη εκπαίδευσης, αποκατάστασης και περίθαλψης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και αναπηρίες.

·     Άμεση και γενναία χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής. Τα χρήματα του ΕΣΠΑ να κατευθυνθούν άμεσα για τη στήριξη και τη διεύρυνση των δημόσιων βασικών σταθερών δομών και όχι για επιδότηση των ΜΚΟ, των λεγόμενων μη κερδοσκοπικών οργανώσεων που ανοίγουν το δρόμο της ιδιωτικοποίησης και των ελαστικών σχέσεων εργασίας.

·     Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης, αλλά και της αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρίες.

·     Πλήρης, έγκαιρη και αντικειμενική καταγραφή και διάγνωση,  ομαδοποίηση ανά ιδιαίτερη ανάγκη και πρόβλημα. Που σημαίνει επιστημονική «χαρτογράφηση» του χώρου και των αναγκών της Ειδικής Αγωγής ποσοτικά όσο και ποιοτικά.

·     Κάθε παιδί με Ειδικές Ανάγκες να έχει το κατάλληλο γι' αυτό σχολείο, να φοιτά δηλαδή υποχρεωτικά στη δημόσια εκπαίδευση και στη δομή που έχει ανάγκη. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.

·     Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των εργαζομένων (εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού, βοηθητικού και τεχνικού προσωπικού) στην Ειδική Αγωγή, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου προσωπικού για τη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες. Να σταματήσει η περιπλάνηση και η ομηρία των χιλιάδων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, που εργάζονται εδώ και 14 χρόνια σαν αναπληρωτές.

Αναπληρωτές-Ωρομίσθιοι-Άνεργοι Εκπαιδευτικοί

·     Τακτική πληρωμή κάθε μήνα.

·     Επίδομα στέγασης ή υπενοικίαση ξενοδοχείων με ευθύνη του Κράτους. Δωρεάν σίτιση σε λέσχες.

·     Εισιτήριο για όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν μετακίνηση από και προς τον τόπο κατοικίας τους.

·     Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομίσθιους.

·     Ίδια δικαιώματα στους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς με τους μόνιμους (απεργία, αναρρωτικές άδειες κ.α.).

·     Αύξηση του επιδόματος ανεργίας στα 600 ευρώ για όλους τους άνεργους εκπαιδευτικούς, επιδότηση για όλο το διάστημα της ανεργίας.

·     Το διάστημα της ανεργίας να αναγνωρίζεται ως συντάξιμος χρόνος χωρίς επιβάρυνση των ανέργων.

Χρέος των εργαζομένων, του εργατικού-λαϊκού κινήματος είναι η ανατροπή κάθε αντιλαϊκής πολιτικής, η πάλη για την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, για ανάπτυξη προς όφελος του λαού, με το λαό ιδιοκτήτη του πλούτου που παράγει και νοικοκύρη στον τόπο του.

3/2/2015

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apati
938 θύματα απάτης από «ηλεκτρονικό κατάστημα» - Η ζημιά ξεπερνάει τις 360.000 ευρώ
Εμφανίζονταν ως επαγγελματίες πωλητές προϊόντων, εισέπρατταν τα χρήματα για «συμφωνίες» που έκλειναν, αλλά τα προϊόντα δεν παραδίδονταν ποτέ
938 θύματα απάτης από «ηλεκτρονικό κατάστημα» - Η ζημιά ξεπερνάει τις 360.000 ευρώ