Thumbnail
αξιολόγηση

Η θέση και το portfolio ενός Πληροφορικού για την «αξιολόγηση»

I. α) Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου

Σχετικά με την κλήση μου να συμπληρώσω τις φόρμες της περίφημης “αξιολόγησης” ως Πληροφορικός, Υπεύθυνος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Καρδίτσας, έχω -συνοπτικά- να δηλώσω ότι:
Μιλάει για “αξιολόγηση” μια Πολιτεία η οποία:
- Έχει διορίσει Γυμναστές, Θεολόγους μέχρι και Ιχθυολόγους για να διδάσκουν Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια, αγνοώντας έτσι εντελώς το ίδιο αυτό το βασικό πτυχίο ενός εκπαιδευτικού.
- Γεμίζει τα σχολεία με πανάκριβα “φορητά εργαστήρια” Πληροφορικής και ζητάει να κάνουμε οικονομία στα ... αναλώσιμα ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει καν η δυνατότητα να θερμανθούν επαρκώς οι αίθουσες!
- Ζητάει από εκπαιδευτικούς να εργάζονται αμισθί (όπως άραγε οι ίδιοι οι Υπουργοί;)
- Ορίζει στις υψηλότερες των πολιτικών θέσεων ανθρώπους που ουδέποτε χρειάστηκε να εργασθούν.
- Μας ζητά να κάνουμε τη δουλειά μας χρησιμοποιώντας άχρηστα έως επικίνδυνα “εργαλεία”.
Ενδεικτικά :

·         Προγράμματα σπουδών που διώχνουν τα παιδιά απ' τα σχολεία.

·         Βιβλία που είναι αδύνατο να διδαχθούν στον διαθέσιμο χρόνο ή -όταν πρόκειται για εργαστηριακά μαθήματα- δεν έχουν καμιά σχέση με το εργαστήριο.

·         Ωρολόγια προγράμματα που μετατρέπουν τον εκπαιδευτικό σε μαραθωνοδρόμο, ώστε να προλαβαίνει καθημερινά να είναι στην ώρα του σε καθένα απ' τα σχολεία που υπηρετεί, και άλλα.

Με λίγα λόγια ζητούν από κάποιον να σκαλίσει ένα χωράφι χρησιμοποιώντας... πιρούνι και μετά του λένε ότι θα βαθμολογηθεί ανάλογα με την αποτελεσματικότητά του. ( Κι όμως, οι εκπαιδευτικοί της χώρας μας κάνουν το καλύτερο που μπορούν! )
Εν τέλει, σε μια εποχή που ο,τιδήποτε Δημόσιο και κυρίως η Υγεία και η Παιδεία βάλλονται πανταχόθεν, το να μιλάς για “αξιολόγηση” είναι σαν να τοποθετείς τσιρότο στο τρυπημένο δάχτυλο κάποιου που έχει δεχθεί σφαίρα στο στήθος.

IV. α) Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη

Τα τυπικά μου προσόντα είναι γνωστά στην Υπηρεσία εδώ και περίπου 14 έτη, από τότε δηλαδή που διορίστηκα. Υπάρχουν όλα στον φάκελο μου στη Δ.Δ.Ε. Ν. Καρδίτσας. Είναι όλα εις γνώση της Περιφερειακής Διεύθυνσης, με απόφαση της οποίας και μετά από συνέντευξη, τοποθετήθηκα στη συγκεκριμένη θέση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
     Το σημαντικότερο τυπικό μου προσόν (βασικό πτυχίο) είναι δυστυχώς κάτι που ουδέποτε ενδιέφερε την Υπηρεσία. Απόδειξη ότι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί με εντελώς άσχετο τίτλο σπουδών (Θεολόγοι, Φιλόλογοι, Γυμναστές κλπ.) υπηρετούν ακόμα ως ΠΕ19 Πληροφορικής και μάλιστα αιτήσεις τους για μετάταξη έχουν αγνοηθεί από το Υπουργείο.
      Κατόπιν των παραπάνω, αντιλαμβάνομαι μόνο ως κοροϊδία την ύπαρξη αυτού εδώ του συγκεκριμένου χώρου στο αποκαλούμενο "portfolio".

Καταλήγοντας, αισθάνομαι ότι η όλη διαδικασία προσβάλλει την αξιοπρέπειά μου ως πολίτη, ως εκπαιδευτικού και ως επιστήμονα και δεν συμμετέχω σ' αυτήν, κάνοντας χρήση της απεργίας-αποχής που έχει κηρύξει το Σωματείο μου.

Με τιμή,
Φώτης Ε. Αλεξάκος

Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Καρδίτσας
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η πρώτη αργία του Σεπτεμβρίου για όλες τις τάξεις τη νέα σχολική χρονιά

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητ
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε το περιεχόμενο ούτε το στυλ διδασκαλίας, οι πρόσφατες αξιολογήσεις του μαθήματος ήταν εντυπωσιακά πιο θετικές από κάθε...
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Συνταξιούχος σε τράπεζα κοιτάει μέσα από το τζάμι
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά...
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Στέφανος Αρετάκης
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του
Από την Ελλάδα στο Κέμπριτζ και το University of Toronto, ο Στέφανος Αρετάκης ανοίγει νέους δρόμους στη μαθηματική επιστήμη, με την ανακάλυψη της...
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του