Thumbnail
Ένωση Ελλήνων Χημικών

Αρ. πρωτ.          Αθήνα 23/10/2014

Δελτίο Τύπου

Θέμα: Συνάντηση της ΔΕ της ΕΕΧ με τον Υπουργό Παιδείας κ. Α.  Λοβέρδο

Εξαμελής αντιπροσωπεία της Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) συναντήθηκε σήμερα  Πέμπτη 23-10-2014 με τον Υπουργό Παιδείας κ. Α. Λοβέρδο  με θέμα τη θέση της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με σημείο αιχμής το εξεταστικό σύστημα. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα και έγινε ευρεία συζήτηση τόσο για το εξεταστικό, όσο και για το σύνολο των θεμάτων του ενδιαφέροντος της ΕΕΧ, παρότι δεν υπήρξε σύγκλιση απόψεων σε ότι αφορά στο εξεταστικό.

Η ΕΕΧ διαμαρτυρήθηκε έντονα για τη στοχοποίηση της Χημείας για μια ακόμη φορά, κατέθεσε τα στοιχεία της έκθεσης Rocard (2007) για την ανάγκη αναβάθμισης της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Ευρώπη, τα στοιχεία της εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠΠ για το ΕΜΠ, η οποία επισημαίνει το έλλειμμα γνώσεων Χημείας, κατέθεσε δύο εναλλακτικές προτάσεις για το εξεταστικό σύστημα, αλλά κυρίως ζήτησε από τον Υπουργό να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να καταλήξουν σε κοινή πρόταση οι Επιστημονικές Ενώσεις των Θετικών Επιστημών, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει το διάλογο. Ο κ. Υπουργός, παρότι επέμεινε στην απόφασή του να καταθέσει σύντομα τροπολογία για την εισαγωγή της Πληροφορικής στα εξεταζόμενα μαθήματα, αποφάσισε να οργανώσει συνάντηση εργασίας όλων των Επιστημονικών Ενώσεων των Θετικών Επιστημών τη Δευτέρα 27-10-14, με στόχο τη σύγκλιση των απόψεων και την κατάθεση κοινής πρότασης.

Η ΔΕ της ΕΕΧ κατέθεσε υπόμνημα σχετικά με τον αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα της μονόωρης διδασκαλίας της Χημείας στο Γυμνάσιο, την ανάγκη καθιέρωσης εργαστηριακής ώρας με δύο καθηγητές, τις αναθέσεις των μαθημάτων και κυρίως του μαθήματος «Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες». Επίσης, κατέθεσε το σχέδιο αναλυτικού προγράμματος σπουδών Χημείας που έχει εκπονήσει και υπόμνημα για την ενεργή συμμετοχή όλων των Επιστημονικών Ενώσεων στις Επιτροπές για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η ΕΕΧ είναι σταθερά προσανατολισμένη στο διάλογο με στόχο την υιοθέτηση της βέλτιστης λύσης για τους μαθητές και προσβλέπει στην δημιουργική συνεργασία των Επιστημονικών Ενώσεων με στόχο η Εκπαίδευση να αποτελέσει το μοχλό για την ανάπτυξη και την καινοτομία.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άνοια
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
Χωρίς γενετικές μεταλλάξεις ο έφηβος ασθενής – Ένα άλυτο, προς το παρόν, ιατρικό μυστήριο
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
fisiki_agogi
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
«Η ΤΝ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή πολλών ανθρώπων στη σύγχρονη εποχή, καθώς παρέχει τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτοματοποιημένων εργασιών σε...
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;

Σημαντικές αλλαγές εισάγονται στο κληρονομικό δίκαιο, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση των τελευταίων δεκαετιών. Η κεντρική καινοτομία...

Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;