Θέμα: « Μέτρα κατά της εφαρμογής της αξιολόγησης - Σχετικά με το κείμενό της ΔΟΕ για τις υπογραφές».
Συνάδελφοι του Δ. Σ. της ΔΟΕ
- Έχουμε μπροστά μας ένα πολύ κρίσιμο δίμηνο σε όλα τα επίπεδα, τόσο για την κατάσταση στην εκπαίδευση, όσο και την κατάσταση στην κοινωνία.
Ειδικότερα, πέρα από τα νέα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση για το μισθολόγιο, τα ασφαλιστικά – συνταξιοδοτικά και το νέο συνδικαλιστικό νόμο, έχει περάσει σε μια επιθετική πολιτική απέναντι στο Δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, όσο αφορά στα ζητήματα της αξιολόγησης.
Εκτιμάμε ότι η παράταση που έδωσε η κυβέρνηση στους διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων, για να κάνουν την on line επιμόρφωση, είναι μια επιθετική πρακτική, με στόχο να ελαχιστοποιήσει τις αντιστάσεις ενάντια στην αξιολόγηση, να ελαχιστοποιήσει τον αριθμό των διευθυντών που υλοποιώντας τις αποφάσεις της ΔΟΕ, δεν έχουν συμμετάσχει στην επιμόρφωση.
Ταυτόχρονα η μάχη έχει ένα δεύτερο ορίζοντα την 30η Νοεμβρίου 2014, όπου καλούνται από το ΥΠΑΙΘ, οι Σύλλογοι Διδασκόντων να υλοποιήσουν τις διαδικασίες σχετικές με την αξιολόγηση (Σχέδια δράσης, αναρτήσεις, ομάδες εργασίας…).
Τα δύο παραπάνω σημεία είναι κομβικά για τη συνολική μάχη ενάντια στην αξιολόγηση. Οι μάχες αυτές όχι μόνο δεν πρέπει να χαθούν, αλλά μπορούν να αποτελέσουν το έδαφος όπου θα δημιουργηθεί ένα νέο, μαζικό, ενωτικό, ανατρεπτικό ρεύμα ενάντια στη διάλυση της Δημόσιας Παιδείας, ενάντια στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού.
Είναι τεράστιο λάθος να αφήνεται η μάχη αυτή σε προσωπικό επίπεδο και να μην παίρνονται τα αναγκαία μέτρα, ώστε να αποκτήσει το μαζικό και πολιτικό χαρακτήρα της.
Πιο συγκεκριμένα:
A. Πρέπει να γίνει γνωστό στους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. πόσοι διευθυντές δεν έχουν κάνει on line επιμόρφωση, σε όλη την Ελλάδα. Επίσης πρέπει να δημοσιοποιηθεί ο αριθμός των σχολείων που δεν έχουν καταθέσει συγκρότηση ομάδων εργασίας και σχέδια δράσης.
B. Πρέπει να υπάρξει άμεσα, μαζικό πανελλαδικό κάλεσμα στην Αθήνα για να συνολικοποιηθεί η στάση της αποχής από την on line επιμόρφωση των Δ/ντών Σχολικών μονάδων και να συζητηθούν όλα τα ζητήματα για τα επόμενα βήματα.
Όπως μας ενημερώνουν συνάδελφοι, οι πιέσεις που ασκούνται σε διευθυντές από διοικητικά στελέχη είναι αφόρητες. Μάλιστα ασκούνται πιέσεις και σε διευθυντές που έχουν κάνει την επιμόρφωση, να ξαναμπούν για να «βελτιώσουν» τις απαντήσεις τους…
Από την άλλη πλευρά οι σχολικοί σύμβουλοι, σε ρόλο προωθητών – πωλητών της «αξιολόγησης», πιέζουν αφόρητα με κάθε τρόπο και σε κάθε ευκαιρία τους Συλλόγους Διδασκόντων για να υιοθετηθούν σχέδια δράσης στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.
Γ. Αιτούμαστε συνάντηση με το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. στις 29 – 10 – 2014 για να συζητήσουμε και οριστικοποιήσουμε όλες τις παραπάνω δράσεις – μέτρα ενάντια στην εφαρμογή της αξιολόγησης.
Σας ρωτάμε, λοιπόν, η μάχη είναι ατομική υπόθεση; Είναι μάχη προσωπικής ηθικής και ιδεολογίας ή είναι πανεκπαιδευτική μάχη με πολιτικά χαρακτηριστικά; Θεωρώντας ότι δίνουμε μια μεγάλη πολιτική μάχη για την εκπαίδευση και τη δημόσια παιδεία, για τους μαθητές μας και την κοινωνία, σας καλούμε να πάρετε άμεσα μέτρα, στο επόμενο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, για να αποτύχουν οι πιέσεις του ΥΠΑΙΘ. Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι το Υπουργείο και η κυβέρνηση θριαμβολογούν όταν υπάρχει κλίμα υποταγής και παραίτησης. Γνωρίζουμε, επίσης, πολύ καλά ότι τους ενοχλεί αφάνταστα η ύπαρξη εκπαιδευτικών που δεν υποκύπτουν στις πιέσεις και την τρομοκρατία. Ας σπάσουν οι θριαμβολογίες του Υπουργείου και της κυβέρνησης πάνω σε ένα μαζικό εκπαιδευτικό ρεύμα αντίστασης και αγώνα.
- Στο πλαίσιο αυτό καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να ανακαλέσει το κείμενο που
εξέδωσε με ημερομηνία 20-10-2014 και τίτλο «διευκρίνιση σχετικά με κείμενο υπογραφών». Γνωρίζετε ότι υπάρχουν αποφάσεις συλλόγων που προωθούν το συγκεκριμένο κείμενο υπογραφών, ανάμεσα σε αυτούς και ο σύλλογός μας. Ο Σύλλογός Εκπ/κών Π.Ε. «Αμαρουσίου» έχει κατ’ επανάληψη αποφασίσει για τη συγκέντρωση υπογραφών αντίστοιχου περιεχομένου. Επίσης, η παραπάνω πρόταση κατατέθηκε από το Σύλλογό μας και από άλλους Συλλόγους στην τελευταία ολομέλεια προέδρων. Με βάση τα παραπάνω, το κείμενό σας που αναγράφει ότι «είναι παραταξιακή πρωτοβουλία» αποτελεί παραποίηση της πραγματικότητας, και πρωτοφανή συνδικαλιστική πρακτική που αγνοεί τις αποφάσεις των πρωτοβάθμιων συλλόγων, τα οποία έχουν κατοχυρωμένη θεσμικά δράση και σας καλούμε να διορθώσετε άμεσα. Αιτούμαστε επίσης, να ενημερωθούμε σε ποια συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΟΕ αποφασίστηκε το συγκεκριμένο κείμενο και να μας αποσταλούν τα πρακτικά της συγκεκριμένης συνεδρίασης.
Για το ΔΣ του Συλλόγου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. Μαρούσι 21 – 10 – 2014
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Αρ. Πρ.: 167
Ταχ. Δ/νση: Ιερού Λόχου 3 – 5
Τ. Κ. 15124 Μαρούσι Προς: Δ. O. E.
Τηλ. & Fax: 210 8020788
Πληροφ. Καββαδία Φ. Κοιν.: Μέλη Συλλόγου μας
Email:[email protected]
Δικτυακός τόπος:http//: www.syllogosekpaideutikonpeamarousiou.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη