Thumbnail
ΕΛΜΕ Ηρακλείου

Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης

Νομού Ηρακλείου

Ταξιάρχου Μαρκοπούλου 41

Τ.Κ. 71201 – Ηράκλειο

Τηλ & Φαξ.: 2810 226557

Πρόεδρος: 6932430197

Γ. Γραμματέας: 6946842793

E-mail: [email protected]

Ιστοσελίδα: www.elmeher.gr         

             Ηράκλειο, 03 / 10 / 2014      

                   ΠΡΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΑ

                                ΜΜΕ                              

   Θέμα: Σεμινάρια σχολικών συμβούλων για αξιολόγηση.

Δείτε εδώ την Απόφαση της ΟΛΜΕ

            Η ΟΛΜΕ, η ΕΛΜΕ Ηρακλείου και όλες οι ΕΛΜΕ της χώρας με αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων, Προέδρων και Συνεδρίου έχουν ταχθεί κατά της αξιολόγησης και αυτό-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και έχουν αποφασίσει την ακύρωσή της στην πράξη.  

            Η συντριπτική πλειονοψηφία του κλάδου έχει ταχθεί κατά της αξιολόγησης με ψηφίσματα και πρακτικά συλλόγων στις σχολικές μονάδες.

           Μία από τις αρνητικές επιπτώσεις της αξιολόγησης, είναι η υπονόμευση του επιστημονικού και παιδαγωγικού ρόλου των σχολικών συμβούλων.

           Βασική επιδίωξη η μετατροπή τους σε μηχανισμό ιδεολογικής επιβολής της εκπαιδευτικής άποψης τής εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας. Μέσω των σχολικών συμβούλων καθιερώνεται η μισθολογική καθήλωση και η απόλυση αργότερα.

           Παρόλα αυτά πολλοί σχολικοί σύμβουλοι έχουν ξεκινήσει σεμινάρια που όχι μόνο προωθούν την αξιολόγηση αλλά ως άλλοι manager δίνουν οδηγίες σύνταξης του ατομικού φακέλου των συναδέλφων ( portfolio).

           Δημιουργούν πριν ακόμη εφαρμοστεί η αξιολόγηση μια κάθετη, μονοπρόσωπη, ιεραρχική δομή ‘από τα πάνω’ επιβολής της με αποτέλεσμα την καταστροφή οποιασδήποτε συνεργατικής  κουλτούρας υπήρχε στο παρελθόν.

           Όλα αυτά την ώρα που την εκπαίδευση απασχολούν εκατοντάδες ζητήματα τα οποία άπτονται του αντικειμένου των σχολικών συμβούλων και δυστυχώς όλη η προσπάθειά τους περιορίζεται στη διαδικασία εφαρμογής της αξιολόγησης.

Τους καλούμε,

  • να μην συμμετέχουν σε καμία διαδικασία αξιολόγησης,
  • να μην διοργανώνουν σεμινάρια αξιολόγησης. Ο εκπαιδευτικός έχει ανάγκη ουσιαστικής επιμόρφωσης και σε καμία περίπτωση  ανάγκη ταξινόμησης πληρωμένων σεμιναρίων στο portfolio.

Επίσης, καλούμε τους συναδέλφους

  • να μην συμμετέχουν στα παραπάνω σεμινάρια και οποιαδήποτε άλλη διαδικασία αξιολόγησης.

Σημείωση: επισυνάπτουμε την απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ που αφορά όλο το Δημόσιο Τομέα και πρόσφατα έγινε και απόφαση της Ομοσπονδίας μας. 

Για το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου

Ο Πρόεδρος

Λάζαρος Μάρκου  Η Γενική Γραμματέας

Μαρία Οικονομάκη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vroxes_6.jpg
Πενθήμερη κακοκαιρία με βροχές και καταιγίδες: Επιδείνωση από σήμερα - Τι ώρες θα βρέξει στην Αττική
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από σήμερα 19 έως 23 Οκτωβρίου. Κίτρινη προειδοποίηση για Αττική, έντονα φαινόμενα στη Δυτική Ελλάδα. Αναλυτική...
Πενθήμερη κακοκαιρία με βροχές και καταιγίδες: Επιδείνωση από σήμερα - Τι ώρες θα βρέξει στην Αττική
Κύβος Ρούμπικ
Μαθητής ΕΠΑΛ κατέκτησε τη Σίλικον Βάλεϊ - Κέρδισε τρία βραβεία με «έξυπνο» Κύβο του Ρούμπικ
Mαθητής Εσπερινού ΕΠΑΛ κέρδισε τρία βραβεία στη Σίλικον Βάλεϊ για καινοτόμο κύβο του Ρούμπικ
Μαθητής ΕΠΑΛ κατέκτησε τη Σίλικον Βάλεϊ - Κέρδισε τρία βραβεία με «έξυπνο» Κύβο του Ρούμπικ
chatgpt
Το ChatGPT μπαίνει στα σχολεία –Τα στάδια υλοποίησης του προγράμματος «AI in Schools»
ChatGPT Edu: Πότε ξεκινάει το πιλοτικό πρόγραμμα Τεχνητής Νοημοσύνης και ποια σχολεία συμμετέχουν - Δείτε τα στάδια υλοποίησης του «AI in Schools»
Το ChatGPT μπαίνει στα σχολεία –Τα στάδια υλοποίησης του προγράμματος «AI in Schools»