ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
ΕΛΜΕ Κ-Ι: Κυβερνητική – διοικητική καρμανιόλα στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τα κενά!
ΕΛΜΕ Κ-Ι

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Κυβερνητική – διοικητική καρμανιόλα στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τα κενά!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ θεωρεί ότι, με δεδομένη τη συνολική αντιεκπαιδευτική – αντιλαϊκή πολιτική, οι όποιες διαχειριστικές επιλογές στα ΠΥΣΔΕ είναι «προβληματικές». Αντικειμενικά το ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης υλοποιεί την κυβερνητική πολιτική με καταργήσεις οργανικών θέσεων, συμβάλει στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και κρατά τους συναδέλφους της διάθεσης σε μόνιμη αβεβαιότητα. Η κατάσταση χειροτερεύει. Για πρώτη φορά στο Νομό γίνεται χρήση - και μάλιστα κατά περίπτωση - της λεγόμενης «ρύθμισης υπεραριθμίας», με αποτέλεσμα να χάνονται οργανικές θέσεις (και αρκετές που παραμένουν, χωρίς να εξασφαλίζουν το δήθεν «νόμιμο» των ωρών, να είναι υπό την αίρεση της «καλής προαίρεσης της υπηρεσίας»).

Για πρώτη φορά ακούγεται ξεκάθαρα από υπεύθυνα διοικητικά χείλη ότι «η οργανική θέση είναι κατ΄ έτος», εκφράζοντας τη γενική γραμμή ελαστικοποίησης. Αυτά προστίθενται σε όσα έχουν «παγιωθεί», δηλαδή στα τμήματα με 27 μαθητές (1,5 τμ / μαθητή), στην αύξηση του ωραρίου, στην διεύρυνση του αριθμού των σχολείων που μπορεί να καλύψει ένας εκπαιδευτικός, στο γεγονός ότι οι οργανικές που χάνονται λόγω συνταξιοδοτήσεων ή μεταθέσεων δεν ξαναδίνονται κλπ. Μέσα από αυτή τη διαδικασία και με εκκρεμότητα της τελικής εικόνας που θα διαμορφωθεί στα σχολεία το Σεπτέμβρη (μείωση μαθητικού δυναμικού λόγω της τράπεζας θεμάτων) υπηρετείται η «κινητικότητα» των εκπαιδευτικών και διαμορφώνονται ψευδή πλεονάσματα και «αποθήκες» από τις οποίες θα αντληθούν οι νέες διαθεσιμότητες – απολύσεις και θα γίνει ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών.

Όπως τονίζει η αιρετή Σοφία Ποταμιάνου, σε ενημερωτικό της, είναι ενδεικτικό ότι ο υπολογισμός κενών έγινε κατ’ αρχήν σε επίπεδο ομάδων σχολείων - ενώ για τις υπεραριθμίες / πλεονάσματα ο υπολογισμός έγινε κατά σχολείο. Με αυτό τον τρόπο υπολογισμού χάνονται οργανικά κενά (ιδιαίτερο πρόβλημα εμφανίζεται κυρίως σε Αργοστόλι). Τελικά τα περισσότερα οργανικά κενά που προκύψανε, υπολογίστηκαν ανά σχολική μονάδα, έγινε όμως η αρχή για καθιέρωση των «νέων» αλγορίθμων – αλχημειών. Επίσης είναι αποκαλυπτικό ότι ο αρχικός υπολογισμός για τη «ρύθμιση υπεραριθμίας» έβγαζε πάμπολλους οργανικά ανήκοντες στον αέρα. Το γεγονός ότι το ΠΥΣΔΕ δεν αποδέχτηκε το συνολικό αριθμό δεν αναιρεί το γεγονός ότι έγινε χρήση της ρύθμισης, ανοίγοντας το δρόμο που προαναφέραμε. Ακούστηκε, μάλιστα, το επιχείρημα ότι η υπεραριθμία βγαίνει «για το καλό του συναδέλφου», λες και δεν υπάρχουν σήμερα μετακινούμενοι με οργανική ή λες και δεν γνωρίζουμε ότι η πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ το μόνο που εγγυάται είναι η εργασιακή αστάθεια. Έτσι, ναι μεν, αυτή τη χρονιά κάθε υπεράριθμος (4) τοποθετείται σε οργανική θέση (και τελικά φαίνεται ότι γίνεται μια μετακίνηση οργανικής θέσης από ένα σχολείο σε άλλο), πλήττεται, όμως, η μεγάλη μάζα συναδέλφων που είναι στη διάθεση, αφού καταργούνται οι λίγες θέσεις στις οποίες αναμένει να τοποθετηθεί κάθε χρονιά. Επιπλέον, η κατά περίπτωση εφαρμογή ανοίγει δρόμο για καταχρηστική χρήση της «ρύθμισης υπεραριθμίας» και υπερκέραση των μορίων.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες.

Το ΠΥΣΔΕ ακολουθεί το γενικό δρόμο που χαράζει η κεντρική κυβερνητική πολιτική. Ο όποιος έλεγχος και η όποια παρέμβαση στο πλαίσιό του είναι ανεπαρκής. Μόνο η οργάνωση και η πάλη για τη ανατροπή αυτής της πολιτικής και για το δικαίωμα σε μόνιμη σταθερή εργασία για όλους μέσα από το συνδικάτο μας, μπορεί να βάλει φραγμό στην αυθαιρεσία και να εγγυηθεί ουσιαστικά αποτελέσματα.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί τους συναδέλφους σε παράσταση διαμαρτυρίας την Παρασκευή 1η Αυγούστου, στις 12 το μεσημέρι στα γραφεία της ΔΔΕ.

Αργοστόλι 30/07/2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος
Ο Γενικός Γραμματέας
Γεωργόπουλος Διονύσης Γαλιατσάτος Νικόλας

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες  ειδήσεις σήμερα

Άγριος Ξυλοδαρμός μαθητή με σιδερογροθιά στην Καλλιθέα - Στο Παίδων ο μαθητής

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδότησε και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Αξιολόγηση: Κεραμέως και Κόπτσηδες επελαύνουν - Καθήκον η αντίσταση!
«Ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση πρέπει να συνεχιστεί με αμείωτη ένταση και να πάρει τώρα ακόμα πιο μαζικά και καθολικά χαρακτηριστικά - Δεν υπάρχει...
Αξιολόγηση: Κεραμέως και Κόπτσηδες επελαύνουν - Καθήκον η αντίσταση!
polytexneio kritis
Πολυτεχνείο Κρήτης-Φοιτητές: «Διαστρεβλώσεις και συκοφαντίες» από την κοσμητεία του ΗΜΜΥ
«Η Κοσμητεία του ΗΜΜΥ προχώρησε στη δημοσίευση μιας ανακοίνωσης η οποία βρίθει διαστρεβλώσεων και συκοφαντικών διατυπώσεων σε βάρος των φοιτητών, του...
Πολυτεχνείο Κρήτης-Φοιτητές: «Διαστρεβλώσεις και συκοφαντίες» από την κοσμητεία του ΗΜΜΥ
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Υφίστανται οι προϋποθέσεις;
«Εφόσον το ζητούμενο είναι να αξιολογηθεί η σχολική μονάδα ως προς το εκπαιδευτικό της έργο, αυτονόητη είναι η προϋπόθεση της εξασφάλισης όλων...
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Υφίστανται οι προϋποθέσεις;
sxoleio aithousa tsantes
Αξιολόγηση - Νέα Εγκύκλιος: Παράταση μέχρι 12 Νοεμβρίου για υποβολή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ
Εγκύκλιος Κόπτση για παράταση υποβολής αξιολόγησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ
Αξιολόγηση - Νέα Εγκύκλιος: Παράταση μέχρι 12 Νοεμβρίου για υποβολή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ