Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

[email protected]

[email protected]
http://b-elme-dwd.blogspot.gr/

23/06/2014

Ανακοίνωση για τον αυταρχισμό της αυτοαξιολόγησης

   Χωρίς σταματημό συνεχίζεται η προσπάθεια τρομοκράτησης σε βάρος συναδέλφων που αρνήθηκαν να ενταχθούν στις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η άρνησή τους, τεκμηριωμένα αιτιολογήθηκε ως άρνηση να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία που θα φέρει κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, παραπέρα απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης, θα οδηγήσει στη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση χιλιάδων συναδέλφων σε πρώτη φάση και στη συνέχεια σε νέες απολύσεις. Νέο επεισόδιο αυταρχισμού αποτελεί η υποχρεωτική ένταξη αυτών των συναδέλφων, με πράξη διευθυντή, στις ομάδες εργασίας. Κάποιοι διευθυντές σχολικών μονάδων, είτε πιεζόμενοι από τη διοίκηση και σχολικούς συμβούλους, είτε από υπερβάλλοντα ζήλο, τοποθετούνται απέναντι από τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό κίνημα. Χαρακτηριστική περίπτωση οι πράξεις των διευθυντών του Γυμνασίου Λ.Τ. Λειψών, του ΕΠΑΛ Καλύμνου, του 2ου Γυμνασίου Καλύμνου, με τις οποίες εντάσσουν ετεροχρονισμένα υποχρεωτικά  συναδέλφους στις ομάδες εργασίας, παρά το γεγονός ότι είχαν συγκροτηθεί και λειτουργούσαν οι ομάδες. Επίσης στο 2ο ΓΕΛ Καλύμνου ο διευθυντής υποχρεωτικά όρισε τους συναδέλφους σε ομάδες εργασίας. Τέλος στο Γυμνάσιο Αγαθονησίου ο διευθυντής όρισε συνάδελφο σε ομάδες εργασίας παρουσιάζοντάς το ως απόφαση συλλόγου.

Οφείλουμε όμως και να χαιρετίσουμε τη στάση άλλων διευθυντών που παρά τις πιέσεις που δέχονται, αρνούνται να εκβιάσουν και να εξαναγκάσουν τους συναδέλφους τους. Μάλιστα κάποιοι διευθυντές με ηθικό σθένος, παραμερίζοντας τις προσωπικές συνέπειες, τάχθηκαν στην πράξη μαζί με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς – συναδέλφους που μάχονται ενάντια στην αξιολόγηση – διάλυση του δημόσιου σχολείου και του εργασιακού μεσαίωνα.

Γίνεται ολοφάνερο ότι οι αντιλαϊκές πολιτικές, δεν ανέχονται την παραμικρή φωνή αντίστασης, απεχθάνονται κάθε στάση αξιοπρέπειας. Ας είναι σίγουροι ότι το επόμενο διάστημα το οργανωμένο και ανυπότακτο εργατικό κίνημα, θα τους χαλάσει τα σχέδια, με διαρκείς αγώνες κόντρα στον αυταρχισμό και στις πολιτικές που ρημάζουν την ζωή μας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                      Η Γραμματέας

Ρούσσος Μιχάλης      Ρώϊμπα Φωτεινή      

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
diamartiria
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
Μαζική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στα γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
taksi
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών
Αγανάκτηση από τους γονείς του 1ου Γυμνασίου Χολαργού για τα εκπαιδευτικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών