Π.Ε. ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Τρίπολη 17/6/2014
για 3η φορά στον Νομό Αρκαδίας το Σεμινάριο Διευθυντών για την αξιολογηση
Σε παταγώδη αποτυχία οδηγήθηκε για 3η φορά το σχέδιο του Υπουργείου αλλά και όλων εκείνων που με υπερβάλλοντα ζήλο επιμένουν στα σεμινάρια της ντροπής. Δυστυχώς γι’ αυτούς οι συνάδελφοι Διευθυντές των Σχολείων της Αρκαδίας αποφάσισαν με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν!
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αρκαδίας ευχαριστεί και τους 26 από τους 28 Διευθυντές των Σχολείων της Αρκαδίας που με την έντιμη και δυναμική τους στάση ακύρωσαν για 3η φορά τη διημερίδα για την αξιολόγηση που οργάνωνε η Διεύθυνση Π.Ε. Αρκαδίας.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΗΤΤΗΘΗΚΕ!
Ό,τι και να κάνουν η συνείδηση δεν «εντέλλεσθε».
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Μαρκόπουλος Κων/νος Πίσπας Βασίλειος