Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Πέλλας

Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ

Έδρα: Εγνατία 91

(2ο Γυμνάσιο Έδεσσας)

[email protected]

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Η Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ δηλώνει κατά πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αυτή αναφέρεται στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

Η επιφυλακτικότητα και η δυσπιστία με την οποία η εκπαιδευτική κοινότητα αντιμετωπίζει την αξιολόγηση οφείλεται όχι στην άρνηση ευθυνών, αλλά στη διαπίστωση ότι το συγκεκριμένο σύστημα αξιολόγησης που επιβάλλεται από   Υπουργείο Παιδείας αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της πολιτικής συρρίκνωσης της δημόσιας παιδείας.

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα έπρεπε να ακολουθήσει μετά από μια  υπεύθυνη αξιολόγηση των δομών της  Παιδείας (περιεχόμενο σπουδών, βιβλία, επιμορφώσεις, υποδομές, διοικητική οργάνωση)    από την ίδια την πολιτεία και να είναι αποτέλεσμα  γόνιμου και ουσιαστικού διαλόγου ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο νόμος για την αξιολόγηση δεν μπορεί να θεωρηθεί ένα κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς, εφόσον καθορίζεται με ξεκάθαρο τρόπο ποσόστωση για την αλλαγή βαθμού και εφόσον υπάρχει μνημονιακή  δέσμευση  για το πάγωμα οποιασδήποτε μισθολογικής εξέλιξης μέχρι τέλος του 2016.

Αντίθετα,  αυτός ο νόμος επιβάλλει στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα καθεστώς ανταγωνισμού, ανασφάλειας και φόβου,  με τη διάταξη σύμφωνα με την οποία το 15% των Δ.Υ θα κρίνονται υποχρεωτικά σε κάθε αξιολόγηση ανεπαρκείς, με κίνδυνο την υποβίβαση κατά ένα βαθμό ή ακόμα και την απόλυση.

Πρόκειται για μια αξιολόγηση  τιμωρητικού χαρακτήρα, με την οποία στοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί για όλα τα δεινά του εκπαιδευτικού συστήματος. και η οποία στοχεύει όχι στη βελτίωση της παρεχόμενης ποιότητας εκπαίδευσης, αλλά στη δημιουργία  μιας δεξαμενής εκπαιδευτικών έτοιμων για αποχώρηση.

Καλούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης που παίζουν κομβικό ρόλο στην διαδικασία της αξιολόγησης να αναλογιστούν την κατάσταση που δημιουργείται και να μην επιτρέψουν, και με τη δική τους συμβολή, να μετατραπούν σε μηχανισμό επιβολής μιας  πολιτικής που διώχνει μαθητές και εκπαιδευτικούς από τα σχολεία  και  υπονομεύει τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

Ο Πρόεδρος                                    Η Γραμματέας

Τριαντάφυλλος Σερμέτης            Μαριάννα Τόμα


Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ   

12/6/2014                                  

Έδρα: Εγνατία 91

(2ο Γυμνάσιο Έδεσσας)

[email protected]

Ματαίωση σεμιναρίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Ματαιώθηκε σήμερα 12/6/2014 το σεμινάριο «Επιμόρφωση στελεχών της εκπαίδευσης στην εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης Β΄ Κύκλος», μετά από παρέμβαση της Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ.

Το σεμινάριο είχε προγραμματιστεί στην Έδεσσα και ώρα 14:00 στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.

Μια ομάδα εκπαιδευτικών συγκεντρώθηκε έξω από το κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας πριν από την προγραμματισμένη ώρα έναρξης σεμιναρίου για να εκφράσει την αντίθεσή της σε μια αξιολόγηση που στοχεύει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, στην μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών και η οποία οδηγεί τελικά  σε απολύσεις.

Ο Πρόεδρος                                 Η Γραμματέας

Τριαντάφυλλος Σερμέτης              Μαριάννα Τόμα  

           

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tiri
Καθημερινή κατανάλωση τυριού: Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία σου
Το τυρί είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής πολλών ανθρώπων. Το βρίσκουμε παντού: σε σάντουιτς, σαλάτες, μακαρονάδες και πίτσες. Όμως, πόσο καλό...
Καθημερινή κατανάλωση τυριού: Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία σου
paidi
Γιατί δεν πρέπει να δείχνουμε προτίμηση σε ένα απο τα παιδιά μας
Έρευνες έχουν δείξει πως πολλοί γονείς ασυναίσθητα τείνουν να ευνοούν το ένα παιδί περισσότερο από το άλλο. Αυτή η διαφοροποιημένη μεταχείριση, όμως,...
Γιατί δεν πρέπει να δείχνουμε προτίμηση σε ένα απο τα παιδιά μας