Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων, που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτό το διάστημα στα σχολεία με θέμα την Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, πρέπει να μη νομιμοποιήσουν με τις αποφάσεις τους, την Αξιολόγηση της Σχολικής τους μονάδας.

Οι φόρμες που καλούμαστε να συμπληρώσουμε στη βάση δεδομένων του myschool θα οδηγήσουν άμεσα στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων. Η αριθμητική αποτύπωση των επιμέρους δεικτών στην τετράβαθμη κλίμακα, εκτός απ’ τη κατηγοριοποίηση,  ακυρώνει τη δυνατότητα να εκφραστούν οι ιδιαιτερότητες των σχολικών μονάδων.

Αυτή η κατηγοριοποίηση:

·  Ωθεί τις σχολικές μονάδες σε έναν ιδιότυπο ανταγωνισμό επιβίωσης

·    Χρησιμοποιείται για τη σύνδεση μεταξύ της αξιολόγησης μαθητών, σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών

· Οδηγεί στην κατανομή των επίσημων πόρων του κράτους  στα σχολεία, βάσει αποτελεσμάτων και θα επιβάλει  λογοδοσία βάσει της επίδοσης των μαθητών όπως προτείνει ο ΟΟΣΑ

·   Ιδιωτικοποιεί τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου, μιας και η λειτουργία των σχολείων θα εξαρτάται απ’ την πρόσθετη χρηματοδότηση που θα καταφέρει να αποσπάσει η κάθε σχολική μονάδα από πηγές πέρα απ’ την επίσημη χρηματοδότηση του κράτους.

·                     Δημιουργεί ανταγωνισμό μεταξύ των σχολείων και των εκπαιδευτικών, αφού δημιουργεί μια αφόρητη κατάσταση μέσα στα σχολεία, που μόνο την εκπαιδευτική διαδικασία δεν αναβαθμίζει.

Αυτή η νεοφιλελεύθερη πραγματικότητα δεν μπορεί και δεν πρέπει να υλοποιηθεί.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα απ’ το βαθμό εμπλοκής τους στις ομάδες εργασίας, με υψηλό φρόνημα ευθύνης, να συμβάλουν έτσι ώστε οι σύλλογοι διδασκόντων να:

-    Μην αποφασίσουν καμιά έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας που θα οδηγήσει τελικά στην κατηγοριοποίηση της.

-    Να υπερψηφίσουν στις αποφάσεις τους το πλαίσιο του κλάδου, όπως εκφράστηκε απ’ το κείμενα της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ.

-    Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αποτυπωθεί αριθμητικός προσδιορισμός - χαρακτηρισμός στη λειτουργία της σχολικής μονάδας, γιατί  θα καταχωρηθεί στην κεντρική βάση δεδομένων του Υπουργείου Παιδείας, με αποτέλεσμα την άμεση κατηγοριοποίηση της. 

-    Θεωρούμε δεδομένο ότι οι διευθυντές των σχολικών μονάδων θα δεσμευτούν από τις αποφάσεις των συλλόγων τους.

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ - FAX: 2105561490

[email protected]

Ελευσίνα  05/06/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ευρωπαϊκά σχολεία
Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol: Ποιοι προκρίνονται για τη θέση του αναπληρωτή Διευθυντή
Το υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε τον προσωρινό πίνακα υποψήφιων για την κάλυψη της θέσης του αναπληρωτή Διευθυντή στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol του...
Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol: Ποιοι προκρίνονται για τη θέση του αναπληρωτή Διευθυντή
Erasmus
Νέο ευρωπαϊκό έργο Erasmus+ “XPLORE” με τη συμμετοχή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου
Η ΔΠΕ Λασιθίου εντάσσεται σε μια καινοτόμα διεθνή σύμπραξη που φέρνει το PBL, τα eSports και το Roblox στη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη
Νέο ευρωπαϊκό έργο Erasmus+ “XPLORE” με τη συμμετοχή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ΕΑΠ - Hellenic Open University
ΑΣΕΠ 2Κ/2025: Ανοικτή κληρωτίδα για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Ποιοι υποψήφιοι συμμετέχουν στην ηλεκτρονική εφαρμογή λογισμικού ανοικτής κληρωτίδας που θα ενεργοποιήσει το ΑΣΕΠ στο πλαίσιο της προκήρυξης 2Κ/2025...
ΑΣΕΠ 2Κ/2025: Ανοικτή κληρωτίδα για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο