Thumbnail
Ανάθεση ωραρίου

Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ        ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ-ΦΥΛΗΣ

ΑΝΑΘΕΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΜΕ Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Ή ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

 Σε μαθήματα όπως το Project ή ο ΣΕΠ, που τα δικαιούνται με Α’ ανάθεση εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε διαφορετικούς κλάδους και ειδικότητες ή σε μαθήματα που τα δικαιούται με Α’ ανάθεση ειδικότητα που εμπεριέχει περισσότερους του ενός κλάδου (ΠΕ12, ΠΕ17, ΤΕ01), η ανάθεση και κατανομή των ωρών μεταξύ των εκπαιδευτικών πρέπει να γίνεται με τρόπο ώστε να μη παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997.

Δηλαδή, δεν μπορεί να δημιουργούνται πλεονάσματα ή υπεραριθμίες σε αρχαιότερα τοποθετημένους εκπαιδευτικούς στη σχολική μονάδα, εκτός αν οι ίδιοι το επιθυμούν σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 50/1996, όπως τροποποιήθηκε  με το ΠΔ 100/1997.

Το άρθρο 14 του ΠΔ 50/1996 αναφέρει σχετικά:

« 3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. …. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. »

Είναι φανερό ότι:

1.Η Α’ ανάθεση του ενός κλάδου έχει την ίδια αξία με την Α’ ανάθεση του άλλου κλάδου της ίδιας ή διαφορετικής ειδικότητας στα πλαίσια της ισότητας των πολιτών απέναντι στις νομικές διατάξεις.

2.Ο όρος ειδικότητα είναι ευρύτερος του κλάδου μιας και σε συγκεκριμένες ειδικότητες υπάρχουν περισσότεροι του ενός κλάδοι (πχ ΠΕ12, ΠΕ17, ΤΕ01 στους Μηχανολόγους και αντίστοιχα στους Ηλεκτρολόγους, στους Ηλεκτρονικούς κλπ).

Είναι ανάγκη το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Αττικής να ενημερώσει τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για να λάβουν υπόψη τους τα παραπάνω στη σύνταξη των πινάκων Α απ’ όπου θα προκύπτουν τα κενά και πλεονάσματα των σχολικών τους μονάδων.

 

ΤΑ ΔΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Ν. Παπαϊωάννου, υφυπ. Παιδείας: Αρχές Οκτωβρίου ξεκινά η λειτουργία των μη κρατικών πανεπιστημίων
«Η βασική προϋπόθεση είναι να έχεις δώσει πανελλαδικές εξετάσεις. Ακόμα και αν δεν έχεις περάσει σε δημόσιο πανεπιστήμιο, πρέπει να έχεις συμμετάσχει...
Ν. Παπαϊωάννου, υφυπ. Παιδείας: Αρχές Οκτωβρίου ξεκινά η λειτουργία των μη κρατικών πανεπιστημίων
το κτίριο της πρυτανείας του ΕΚΠΑ
Το ΕΚΠΑ φιλοξενεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη Γενική Συνέλευση και το σεμινάριο Πρυτάνεων του Δικτύου UNICA
Ευρωπαίοι πρυτάνεις στο ΕΚΠΑ: Διεθνής συνέργεια για το μέλλον της εκπαίδευσης
Το ΕΚΠΑ φιλοξενεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη Γενική Συνέλευση και το σεμινάριο Πρυτάνεων του Δικτύου UNICA
pyspe_a_athinas.jpg
33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας: Προκλήσεις στα νηπιαγωγεία και η οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στο επίκεντρο
Αναλυτική ενημέρωση από την 33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας
33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας: Προκλήσεις στα νηπιαγωγεία και η οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στο επίκεντρο