Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου

Συνεχίζουμε αποφασιστικά. Ο αγώνας για την παιδαγωγική ελευθερία, για το δημόσιο δωρεάν σχολείο, συνεχίζεται και θα είναι νικηφόρος.

Ανακοίνωση για την αυτοαξιολόγηση και τις συνεδριάσεις -  ολομέλειες των συλλόγων διδασκόντων

Τακτική Γενική Συνέλευση για την 83η Γ. Σ. της Δ.Ο.Ε.   - ΠΕΜΠΤΗ  5 Ιουνίου στις 18:00  στο 3ο & 11ο  Δημ. Σχ. Αμαρουσίου  (Φλοίας 33 & Μεσογείων – Μαρούσι)

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Με βάση τη μέχρι σήμερα εμπειρία μας και τον υψηλό βαθμό ενότητας που οικοδομήσαμε συνεχίζουμε αποφασιστικά τον αγώνα μας ενάντια στην επιβολή της αξιολόγησης. Σε αυτή την κρίσιμη μάχη που δίνουμε θα πρέπει όλοι μαζί να παραμείνουμε συσπειρωμένοι γύρω από τη συλλογικότητά μας και όλοι μαζί σαν μια γροθιά να υλοποιήσουμε τις αποφάσεις μας. Είναι πολύ σημαντικό όλοι και όλες να υλοποιήσουμε τον βηματισμό που έχουμε συναποφασίσει όλο το προηγούμενο διάστημα, με σκοπό το μπλοκάρισμα της αυτοαξιολόγησης μέχρι το τέλος των διαδικασιών.

Μπροστά στις τελικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων για την  «Έκθεση της γενικής εκτίμησης της σχολικής μονάδας», προτείνουμε στους συλλόγους διδασκόντων να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

1.                  Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που έχουν διαμορφώσει κάποια δική τους πρόταση-εισήγηση-έκθεση στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης να μην την καταθέσουν.

2.                  Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων των δημοτικών που όλοι οι συνάδελφοι ή η πλειονότητα τους συμμετείχαν στις στάσεις εργασίας να καταθέσουν στην ολομέλεια το εξής κείμενο: «Δεδομένης της συμμετοχής των συναδέλφων στις στάσεις εργασίας που προκήρυξε η ΔΟΕ για τις ημέρες και τις ώρες συνεδρίασης των ομάδων εργασίας, δεν κατέστη δυνατή η παραγωγή οποιουδήποτε έργου». Για τα νηπιαγωγεία το κείμενο διαμορφώνεται ως ακολούθως: «Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κοινό εργασιακό ωράριο για να μπορέσει να συνεδριάσει η ολομέλεια, δεν κατέστη δυνατή η παραγωγή οποιουδήποτε έργου».

3.                  Για την περίπτωση που διαπιστώνεται η ανάγκη συμπληρωματικών μορφών αντίστασης στην ΑΕΕ, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να καταθέσουν το κοινό κείμενο της ΔΟΕ ως κοινή και ενιαία απάντηση και στάση. Επιμένουμε στην κατάθεση και υπερψήφιση του συγκεκριμένου κειμένου ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ για να υπερασπίσουμε τον ενιαίο χαρακτήρα της απάντησής μας.

4.                  Υπενθυμίζουμε ότι οι εισηγήσεις των ομάδων απλώς παρουσιάζονται, δεν προβλέπεται έγκρισή τους μία - μία. Αμέσως μετά "μέσα από ανοικτό διάλογο" ο Σύλλογος θα "προβεί" στη γενική εκτίμηση. Εκεί κατατίθενται τα συνολικά κείμενα και γίνεται ψηφοφορία όπου με βάση το καθηκοντολόγιο, η απόφαση παίρνεται με το 50% + 1.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Σκοπός μας δεν είναι να αξιολογηθεί κάποιος/-α από εμάς καλύτερα από τον διπλανό του. Η προώθηση της αξιολόγησης σημαίνει κινητικότητα και απολύσεις - μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών, με βάση τη σύνδεση της αξιολόγησης με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του - κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών και την πλήρη διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας, μετατροπή της παιδείας και της εκπαίδευσης από δημόσιο δωρεάν αγαθό, σε ατομική ευθύνη ενός άνεργου ή απασχολήσιμου γονέα, ενός κομματιασμένου μαθητή, ενός υπό απόλυση ελαστικού εκπαιδευτικού… Το τυράκι της αυτοαξιολόγησης αποτελεί για το υπουργείο την προϋπόθεση για τη δημιουργία ενός «κλίματος» αξιολόγησης.  Το υπουργείο, ακολουθώντας τις επιταγές της τρόικας, που ζητά «ανθρώπινο αίμα», δεν έχει κανένα ενδοιασμό  να χρησιμοποιήσει στοιχεία της αυτοαξιολόγησης για να κατηγοριοποιήσει και να κλείσει σχολεία ή να απολύσει εκπαιδευτικούς. Κάτω από αυτές τις συνθήκες η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης έρχεται να πολλαπλασιάσει τις δυσκολίες στο σχολείο, δυσχεραίνοντας τη συνεργασία, την ομαδικότητα, το καλό παιδαγωγικό κλίμα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, αφού προτάσσει τον ανταγωνισμό (π.χ. ποσοστώσεις στην προβλεπόμενη βαθμολογία) και επιπλέον ενοχοποιεί την εκπαιδευτική κοινότητα για προβλήματα που σχετίζονται με συνολικότερες εκπαιδευτικές πολιτικές, για τις οποίες δεν είχε και δεν έχει κανένα λόγο ούτε μπορεί να αντιμετωπίσει συνολικά. Ακόμη, προτάσσει την «αποτελεσματικότητα» στη διαδικασία της μάθησης και όχι τη διαδικασία κατάκτησης της γνώσης γεγονός που δυσχεραίνει ή και ακυρώνει την παιδαγωγική-μαθησιακή διαδικασία ιδιαίτερα για τους μαθητές που χρήζουν (σε συνθήκες έλλειψης εκπαιδευτικών υποστηρικτικών δομών) μεγαλύτερης βοήθειας και προσοχής. Τέλος, σκοπός τους είναι να υποτάξουν τους εκπαιδευτικούς - να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν τη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία, μετατρέποντάς την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων.

 

Η Πρόεδρος

Φ.Καββαδία

Ο Γραμματέας

Γ. Κοκκινομηλιώτης


Μαρούσι  3 – 6– 2014 

Αρ. Πρ.: 115

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε.                   

ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ                                                  

Ταχ. Δ/νση: Ιερού Λόχου 3 – 5                                           

Τ. Κ. 15124 Μαρούσι                          

Τηλ. & Fax: 210 8020788                                                                  

Πληροφ. Καββαδία Φ.                                                          

[email protected]                                    

 

http//: www.syllogosekpaideutikonpeamarousiou.gr  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pada
Πανελλαδικές 2025: Ποια Τμήματα του ΠΑΔΑ έχουν ισοτιμηθεί μέχρι τώρα με τo Πολυτεχνείο
Οι φετινοί υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων που στοχεύουν την πρόσβαση σε Πολυτεχνικές Σχολές ας γνωρίζουν ότι σύμφωνα με σχετική ΚΥΑ τέσσερα...
Πανελλαδικές 2025: Ποια Τμήματα του ΠΑΔΑ έχουν ισοτιμηθεί μέχρι τώρα με τo Πολυτεχνείο